Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 507
Hei!
Skal i narkose til uka pga noe greier. Er jo den klassiske nåla i armen og morfin og sovner omtrent med en gang.

Spørsmålet mitt er: Jeg går på Buvidal (buprenophine) er det trygt og kommer de til å gi meg det? Er livredd for at jeg må være våken fordi jeg er i lar???
Ta kontakt med legen din så snart du kan, så får du ett konkret svar du kan forholde deg til.

Ingen her er helsepersonell.
hvis du tar morfin mens du ha.r buprenorfin i systemet så går du rett inn i withdrawals (post acute withdrawal symptoms), tror jeg. les litt om det
Du må informere sykehuset og snakke med de om dette. Medisiner kan miste effekt av dine medisiner, og en narkose kan bli problematisk om de ikke vet om dette på forhånd.
Skal dit i morgen og ha time på forhånd. Er veldig nervøs nå
Det er ikke noe å være nervøs for. Anestesi har alternativer for det meste. Det er derfor viktig at du er ærlig og opplyser om alt. Du blir selvfølgelig ikke operert våken hvis det er en prosedyre som gjøres i narkose.