Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 551
Jeg har ikke helt vokabularet inne for å beskrive det jeg ønsker, men prøver.

Jeg har en liten bluetoothbryter hjemme som jeg kan bruke som fjernutløser til kameraet på telefonen min. Det jeg lurer på er om jeg kan få en slik bluetoothenhet til å gjøre andre ting som feks en rutine jeg vil ha gjennomført. Hva om jeg vil at telefonen feks setter seg i stillemodus, demper lyset og sender en sms når jeg ankommer jobben og trykker på bluetoothknappen?

Eller kort sagt; hvordan kan jeg programmere en routine på telefonen som iverksettes via et bluetoothsignal?
Det er mulig du kan få gjort noe med Tasker.
Litt utenfor hva du beskriver, men ja det er mulig. Alt er mulig, men det å kjøre vi tlf er litt bortkastet energi


ESP-8266
Sms relay
BLYNK

Www.blynk.io

Det ville blitt styrt fra internett
Sitat av Ozma Vis innlegg
Det er mulig du kan få gjort noe med Tasker.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke ut, takk for tips!

Sitat av 420master Vis innlegg
Litt utenfor hva du beskriver, men ja det er mulig. Alt er mulig, men det å kjøre vi tlf er litt bortkastet energi


ESP-8266
Sms relay
BLYNK

Www.blynk.io

Det ville blitt styrt fra internett
Vis hele sitatet...
Det forstod jeg ikke helt for det er jo telefonen jeg ønsker skal utføre visse operasjoner når jeg aktiverer bluetooth-knappen.
Sist endret av Tyventyven; 28. november 2022 kl. 15:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.