Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 686
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har trygg jobb, eget bosted og klarer meg godt utadd. Og egentlig har jeg det ganske fint innad. Jeg vil si rus setter farge på livet mitt. Og når man ikke gjør det hver dag får man noe å glede seg til.


Men med tanke på at jeg ikke gjør det hver dag, så gjør jeg det likevel relativt ofte. Cannabis har jeg sluttet med, men jeg har gått over til det som er være. Nemlig benzo. Men jeg har greid fint å maks holde meg til en gang i uken med benzo som et alternativ til alkohol..Jeg overdriver heller ikke inntaket. Så veksler jeg med kratom ca to dager i uken utenom det.

Uken min ser ca slik ut. Tirsdag en benzo, torsdag kratom. Og søndag kratom. Så varierer jeg på type benzo for å ikke hekte meg for mye til den typen jeg tar. Og jeg tar alldrig noe 2 dager etter hverandre.

Resten av dagene er jeg helt nøktern. Dette har pågått i snart to år. Ligger jeg godt ann når jeg nå snart vil bestemme meg for å slutte med dette? Jeg tviler jo på at det er noen form for fysisk avhengighet, men psykisk er det nok litt.

Jeg aner ikke. Jeg liker rus og håper samtidig på at oppskriften min er safe for å ikke ende opp som mega knarkis. Noen vil likevel si at jeg leker med ilden. Men på en annen side er det jo sunnere for kroppen med benzo en alkohol f.eks på en lørdagskveld til tross for lang halveringstid på enkelte typer.
Har rusa meg siden jeg var 12 år og nå er jeg 34 år. Har rusa meg på nesten alt, uten heroin da. Har gått for det meste på hasj og speed, cola you name it. Nå røyker jeg bare for det meste. Tar litt benzo av og til.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Har familie og høyt respektert jobb. Rekkehus og ny bil osv. Tar piller, røyker cannabis og psykedelia når sjansen byr seg. Kona vet ingenting. Har prøvd alt fra heroin til paracett og liker egentlig bare å være rusa. Helst downers. Har holdt på i hele mitt voksne liv og har vel egentlig ikke tenkt å slutte men det blir vel mindre når barna blir litt eldre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Har familie og høyt respektert jobb. Rekkehus og ny bil osv. Tar piller, røyker cannabis og psykedelia når sjansen byr seg. Kona vet ingenting. Har prøvd alt fra heroin til paracett og liker egentlig bare å være rusa. Helst downers. Har holdt på i hele mitt voksne liv og har vel egentlig ikke tenkt å slutte men det blir vel mindre når barna blir litt eldre.
Vis hele sitatet...
Har eksperimentert mye med psykedelika når jeg var sånn 26 til jeg ble 30. Tok mye fleinsopp osv. Fikk meg en helvetes tripp når jeg tok 400 fleinsopper å rulla det i en ball å spiste hele greia 😁 Aldri rørt fleinsopp etter det. Fikk en helvetes bad tripp hehe.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det jeg undres mest på er om dere andre langvarige blandingsbrukere greier dere uten å bli fysisk hektet?
Jeg klarer meg helt fint jeg. Ruser meg av og til så tar jeg 1 eller 2 ukers pause. Aldri bland så mye benzo og mye drit. Er veldig lett av å bli avhengig.