Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1302
Hei,
Jeg har i flere år letet etter filmen Operasjon Løvsprett ( samt oppfølgeren )
http://img.gfx.no/78/78405/operasjon_lovsprett_front.175x245!.jpg

Film Beskrivelse:

Major Kampstrup og militærstaben får en nærmest håpløs oppgave da selgeren Goggen Rask, mekanikeren Bottolph, skipsrederen Rieber-Larsen og andre sivile innkalles til en tre-ukers øvelse på Haglemoen. Og da feltsykehuset i tillegg drives av de skjønne sykepleierskene Florence og Bitten, har kompanisjefen sin fulle hyre med å få alle de 'syke' soldatene til å oppføre seg. Operasjon Løvsprett er en forrykende militærkomedie med en perlerekke av Norges mest elskede skuespillere, bl. a. Rolf Just Nielsen (Operasjon Sjøsprøyt, Mannen som ikke kunne le), Arve Opsahl (Olsenbandens Siste Stikk) og den henrivende showbizstjernen Sølvi Wang, som er kjent langt ut over Norges grenser og har også medvirket i The Ed Sullivan Show.

I hovedrollen har vi selveste Arve Opsahl og filmen er en komedia fra 1963

Har som sakt letet etter denne filmen i lengre tid, den er ikke å se i noen butikker og filmprodusenten eksisterer ikke lengre.
Det finnes heller ingen torrents av denne filmen så da lurer jeg på om det er noen av dere som har den ? Den ble senest solg offentlig på 90 tallet ( VHS )
Er det noen her som har den på Dvd og er villig til å selge en kopi, eller kjenner dere til noen butikker som forsatt selger denne filmen?

Filmen gikk på NRK for 2 dager siden, noen som tok det opp?
Takker for alle svart.

"Lagervare Midlertidig utsolgt, sendes vanligvis innen 5 virkedager"

Men du prøvde ;=)

Da har jeg kjøpt og betalt, bare å vente da
Takk skal dere ha
Sist endret av nissenisse; 12. april 2009 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jaja, men da vet du hvertfall hvor den er!
Hvor kjøpte du den fra?
Kunne kanskje tenkt den meg selv:P
Jeg kjøpte denne selv på platekompaniet i butikk her for en liten stund siden, Men når du jo funnet den , Veldig morsom gammel klassiker iallefall =).