Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 778
Jeg har sett på denne Elkjop.
Den hadde en veldig bra pris mot hva man får; IPS skjerm, 256GB SSD og en i5 skylake cpu.
Så lurer jo på om det er en hake ved at den er så billig? Noen her med erfaringer med HP laptoper?
Noen andre forslag på laptop til rundt samme prisen?
Sist endret av ImDazedM8; 1. juli 2016 kl. 01:17.
Trådstarter
17 1
Takk for svar, men har inntrykk av at disse multicom laptopene ikke er av veldig bra kvalitet, men kanskje har de blitt bedre med årene.
Har du erfaring med laptopene deres?
Sitat av ImDazedM8 Vis innlegg
Takk for svar, men har inntrykk av at disse multicom laptopene ikke er av veldig bra kvalitet, men kanskje har de blitt bedre med årene.
Har du erfaring med laptopene deres?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde en slik laptop før. Blandede erfaringer. Den var på mange vis helt OK, men innfridde aldri helt forventningene mine. Hardware er mer enn bare specs. Det er også et spørsmål om robusthet. På den aktuelle maskinen er vifta helt ødelagt og jeg måtte bytte av/på-knapp en gang. Men igjen, dette er mange år siden. Likevel, jeg kjøper neppe multicom igjen med det første.
Har denne: MULTICOM XISHAN W230S

Litt samme som Myoxocephalus, blanda erfaringer.

Beste hardware specsa på den tiden til prisen, har ikke tapt seg siden jeg kjøpte den i fjor.
Robuust? mja... vifta går, den blir ikke for varm men den har knekt i plasten flere ganger flere steder.
Fikk ny bakplate til lcd'n etter den knakk i hengslene.

Men kommer til å kjøpe multicom neste gang om jeg skal ha en laptop, fordi jeg vil ha mest hardware for pengene og bruker den for det meste kobla til ekstern skjerm, mus og tastatur men må ha en maskin jeg kan drasse på.