Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3800
Hei.

Noen som har vært borti denne pilla her og kan fortelle litt om den? Kjøpt i Oslo. Fikk beskjed om at det var "helt ren diazepam" og at det var 10 mg.

Den kom i blister, men glemte å se hva det stod bakpå blisterpakningen.

http://i49.tinypic.com/r1j6mp.jpg
Sist endret av Moreagain; 1. april 2013 kl. 02:12.
Noen som har seriøse svar? Venninne av meg tok fire stk. Definitivt ikke nonstop. Det er ikke skrift eller merker på noen av sidene.
Sist endret av Moreagain; 1. april 2013 kl. 02:30.
Om jeg ikke husker feil mener jeg at nozinan har en tab som er grønn.. De har ihvertfall rød og noen andre farger(bassert på styrkegrad)

Belegget rundt pilla, smaker det noe? ( på nozinan smaker det søtt, snop på en måte)

Leste posten etter jeg svarte.

Har også spist sånne farga diazer, så kan faktisk stemme det!
Hun sier det snakte søtt. Er nok nozinan. Takk.
Diazer har også en svak søt smak, nozinan smaker bokstavligtalt snop(men bare det ytterste laget)

Men la oss si hun poppa 4nozinan, da burde hun være riiiimelig trøtt akkurat nå, å få en ganske kraftig hangover i morgen hvis hun ikke er vandt til det..

Ser ut som om nozinanen har en litt lysere grønnfarge, med hvite prikker:
http://www.felleskatalogen.no/medisi...n-recip-562213

Så da stemmer det nok at det er diazer, de jeg fikk hadde samme farge å var på brett. Men det var 2 forsjellige partier den gangen, det enepartier var ren bullshit, det andre var fantastisk. (rundt 2år år siden)
Polsk diazepam er helt grønne uten noe tegn på, men de der så altfor store ut til å kunne være dem. De jeg sikter til er 5mg dog, så om de og kommer i 10mg så kunne de nok alltids sett slik ut. Bakpå blistern er det blå skrift, noe med 'rev' - husker ikke mer.
Jeg la til et ganske dårlig bilde. De ser faktisk en del større ut en de er (cirka dobbel størrelse). Så da er det sikkert polsk diazepam, som du sier. Var noe prat noen av personene imellom når vi stod der på gata, noen mente det ikke var norske piller, og så var det en eller annen som sa de var utenlandske. Så det gir gjoe noe mening alt det her. Takk til hideout.
Sist endret av Moreagain; 1. april 2013 kl. 09:09.