Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2063
Er iTunes den ENESTE måten å laste opp musikk til telefonen på, slik at den blir tilgjengelig på iPod biten?
Beklager, var litt rask på avtrekkeren der. Jeg regnet med at iPhone hadde samme diskfunksjonen som andre iPods.
Eneste jeg kan finne er denne: http://www.engadget.com/2007/11/21/h...without-itunes
"Be warned, though, it's not for the faint hearted"

Du får legge inn Windows.
Holder på å installere *gisp* Vista på en vmware maskin nå. Men da går vel nesten vinninga opp i spinninga, så jeg kan bruke iTunes.

Kan forøvrig, nok en gang, bruke litt energi på å forbanne meg over Apple og Steve Jobs. iPhone KUNNE vært en av de beste telefonene på markedet. I stedet, er det en dyr, under middels telefon, med litt pda funksjonalitet som ikke revolusjonerer i det hele tatt. Det eneste de har klart er å lage ett pent design, og godt fungerende touch screen.
Jailbreak, cydia, SSH. Tungvindt, men en mulighet.
Java's Avatar
Trådstarter
Jeg har fått filene opp, men det hjelper lite for iPod funksjonaliteten virker det som ... da iTunes gjør noe spesielt med filene for å få dem til å funke.

Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har en kopi av PwnPlayer ? Eller vet hvor jeg kan laste den ned?
Mediamonkey påstår at de er iPhone-kompatible.
Java's Avatar
Trådstarter
Det ble med påståligheten, desverre :-\ Takker allikevel for forslaget.
Det var merkelig, hvis det ikke funka. Det står jo på forsida deres at: "Sync iPhones, iPods, & MP3 players, converting & leveling tracks on-the-fly."
Java's Avatar
Trådstarter
Yap .. prøvde å synke, men fikk da godmeldingen om at "This version of the iPhone is not supported" eller noe i den duren.