Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1435
Mulig å kun røyke brunt med grønt uten tobakk?

Røyker for det meste grønt egentlig, med mindre jeg er med venner og de røyker brunt. Et av grunnene til det er at jeg for en eller annen grunn har sinnsyk lav toleranse for tobakk, og ender ofte opp med å måtte stoppe å røyke fordi jeg kan bli kvalm av tobakken før jeg rekker å bli alt for skækk. Men lurte på om det er mulig å kjøpe opp litt brunt (billigere) og mikse det med det grønne jeg har liggende? Føler det gir mening, men har aldri sett noen gjøre det. Vil det brenne bra nok?
Brenner ikke like bra men funker greit.
Det går helt fint. Du kan også røyke det brune helt uten noe annet.
Ja det funker, vil funke best om potten din er litt tørr
Jeg synes ikke det er noen god ide, jointen blir så sterk at det for meg i hvert fall blir for mye. Blander heller med te, bruker lavendel te for øyeblikket selv om jeg egentlig ville ha damania, da det vistnok har litt effekt i seg selv. Men røykeblandinger uten tobakk er nok bedre selv om de koster 5 ganger mer.
Sist endret av Hans Høyhet; 20. mars 2024 kl. 04:49.
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Dette er en gammel klassiker der hvor jeg vokste opp. «Trollmann mekk»

Også måtte man være trollmann for å klare og røyke det sakte nok til å ikke brenne halve jointen på siden.
Er det beste spør du meg. Grinde weeden godt, og gjerne la den ligge å lufte litt hvis den fuktig. Blir ofte mer potent, men om om færre trekk skal til for å komme dit man vil er det jo det bare positivt for lungene.
Sist endret av wackwrack; 20. mars 2024 kl. 08:28.
Null problem hvis det er porrøs keef / lamousse. Er det mørk mjukings lager du bare bittesmå baller som du strør utover i jointen.
Går fint det klarer ikke det selv for pot klør i halsen uten tobakk
En Cocktail slår aldri feil, no problemo med denne komboen.
Så lenge du har tørr grønt så funker det konge ja
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Null problem hvis det er porrøs keef / lamousse. Er det mørk mjukings lager du bare bittesmå baller som du strør utover i jointen.
Vis hele sitatet...
Skal man ha best funk burde de ballene være så små man klarer å lage. Så mye kontaktflate som mulig før å sørge for god forbrenning. Lager man for store baller brenner de ikke ordentlig opp og man kan potensielt sløse en del.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Brenner gjerne litt bedre hvis det er mikset riktig , noen tar fks i litt tobakk selv i en trollmann

Det er veldig lett å waste med å røyke sånt sett når man skal prøve å presse alt sammen i en joint super fast

Mitt råd er å mekke nøye, bruk langt filter, hold allerede brente ting fra å bli mekka inn, tenk på smaken

Det er en jobb å rulle
Rakettforskning. Zzzzzzzzzz
Er det ikke bare å dra det i nutribulletten med avocado og eple? https://cdon.no/husholdningsapparate...der-p110378188

Sleep tight, don't let the bed bugs bite!
Sitat av Vasken Vis innlegg
Skal man ha best funk burde de ballene være så små man klarer å lage. Så mye kontaktflate som mulig før å sørge for god forbrenning. Lager man for store baller brenner de ikke ordentlig opp og man kan potensielt sløse en del.
Vis hele sitatet...
Hva skrev jeg? _BITTESMÅ_
Jeg kan anbefale te istedet for tobakk om resten av gjenget er med på det Fungerer knall spør du meg.
Ja weeden vil fungere litt som tobakk i jointen og gi brensel til hasjen, men ikke like godt som tobakk så noe hasj kan gå til spille. Dvs forsvinne med asken uten å ha blitt røyka helt opp og du kan oppleve at jointen må tennes mange ganger og brenner ujevnt avhengig av hvor tørr og luftig weed du har. Vær obs på at ikke alle typer hasj er en god blanding med alle typer weed, sånn rusmessig. Det er ikke alltid en gode idé å blande det.

Om problemstillingen din er at du vil unngå tobakk så kan du røyke weed reint i pipe eller vape.
Sitat av bebelin Vis innlegg
Mulig å kun røyke brunt med grønt uten tobakk?

Røyker for det meste grønt egentlig, med mindre jeg er med venner og de røyker brunt. Et av grunnene til det er at jeg for en eller annen grunn har sinnsyk lav toleranse for tobakk, og ender ofte opp med å måtte stoppe å røyke fordi jeg kan bli kvalm av tobakken før jeg rekker å bli alt for skækk. Men lurte på om det er mulig å kjøpe opp litt brunt (billigere) og mikse det med det grønne jeg har liggende? Føler det gir mening, men har aldri sett noen gjøre det. Vil det brenne bra nok?
Vis hele sitatet...
Jeg røykte en 1,7g joint med 1g brunt og 0,7 grønt, med 2 kompiser. Jeg har ganske høy toleranse så jeg trodde ikke at jeg ville bli så skækk. Endte opp me å bli alt for skækk. Funker bra spør du meg.