Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 978
Litt vag beskrivelse her men jeg så en film for en del år siden jeg husker litt av men jeg synes den var spennende den gangen og kunne tenkt meg å sett den igjen. Det er ikke mye jeg husker så dette er som sagt vagt:



En mann er alene på fjellet (jeg tenker Hardangervidda eller Valdresflya/Jotunheim utfra naturen). Han følger sporene til en rein eller hjort han jakter på, dette forgår på vinterstid. Jeg så ikke hele filmen men kan ikke huske å ha sett andre karakterer i filmen den stunden jeg fikk sett, mulig det var flere på starten/slutten av filmen.



Skal jeg gjette er filmen fra tidlig/midten av 70-tallet men jeg kan bomme kraftig her. Av en eller merkelig grunn ser jeg for meg Helge Jordal i hovedrollen men får det ikke til å stemme med hans IMDB-side så det er trolig noen andre. Er dette for vagt eller er det noen filmhoder der ute som klarer denne?
Fikk svar, var Knut Formos siste jakt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg så en film for mange år siden men finner den ikke igjen. Husker ingen skuespillere men handlet om; (sikkert fra 1990 tallet)
2 gatepurker i USA som skyter en person ved ett uhell (husker ikke helt) og de finner en uteligger som de får til å bli mistenkt. Men etterhvert så viser det seg at uteliggeren er en kjent lege som har blitt uteligger og filmen handler om rettsaken i forhold til at uteliggeren prøver å renvaske seg. Noen som vet hvilken film jeg ikke finner igjen?
Sitat av Knutsen_ Vis innlegg
Jeg så en film for mange år siden men finner den ikke igjen. Husker ingen skuespillere men handlet om; (sikkert fra 1990 tallet)
2 gatepurker i USA som skyter en person ved ett uhell (husker ikke helt) og de finner en uteligger som de får til å bli mistenkt. Men etterhvert så viser det seg at uteliggeren er en kjent lege som har blitt uteligger og filmen handler om rettsaken i forhold til at uteliggeren prøver å renvaske seg. Noen som vet hvilken film jeg ikke finner igjen?
Vis hele sitatet...
Filmen heter «Gang Related» fra 1997
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg husker jeg så en film der en kvinne var godt med en kontrollerende og gal mann. De bor ved en strand. Kvinnen klarer å
fake sin egen død på en seiltur. Mannen finner etterhvert spor fra henne og oppsøker henne, men han blir drept. Husker lite av filmen. Den er fra 90-tallet tror jeg. Noen som vet hva filmen heter?
@Anita83 Dead Calm
Sitat av Anita83 Vis innlegg
Jeg husker jeg så en film der en kvinne var godt med en kontrollerende og gal mann. De bor ved en strand. Kvinnen klarer å
fake sin egen død på en seiltur. Mannen finner etterhvert spor fra henne og oppsøker henne, men han blir drept. Husker lite av filmen. Den er fra 90-tallet tror jeg. Noen som vet hva filmen heter?
Vis hele sitatet...
Høres for meg ut som du tenker på I seng med fienden.