Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 12803
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Det mest fair svar jeg har kommet med, er "Er ikke interresert", og fortsetter de da, så spør jeg dem om de ønsker nå å bruke tiden sin på meg, når jeg uansett kommer til å svare nei, eller ringe opp noen andre og kanskje få et ja?
Jeg pleier å spør dem om et privatnummer, så jeg kan ringe vedkomne i fritiden. Da legger dem på.
Det jeg pleier å gjøre er å spørre om de kan fortelle mer om produktet, og så setter jeg telefonen på bordet. Etterhvert spør de om jeg er der, og da sier jeg IKKE INTRISERT! Så legger jeg på. Sløser masse av tiden demmes.

Min rekord er 11 min.
pleier og prøve og selge telefonselgere bilen min eller noe annet "jeg skal kvitte meg med" helt til de legger på :P
Jeg fikk telefon fra et selskap som kaller seg Tono. Det var en selger som snakket noe gebrokkent som ville gi meg en gratis boksershorts, uten forpliktelser. Han måtte bare bekrefte adressen min. Adressen, som også er lett å finne ved å søke på nummeret ble bekreftet, og han skulle få sendt gaven, takket for min tid og la på.

En tid etter, fikk jeg et brev som bekrefter min bestilling på et abbonement som skal gi meg boksershortser, og betale kr 36,50 for den første.

Jeg sendte en mail til forbrukerrådet og spurte om den salgssamtalen var vanlig praksis, og de har nå en sak gående mot Haugesund TM/Tono på dette


Selger skal forsikre seg om at jeg har fått med meg hele tilbudet, og etter oppdateringen av markedsføringsloven 1.juni skal de vel også innhente en signert bekreftelse fra meg før salg er gjennomført. Så Tono: F A I L !
Jeg leste ikke mye her. Men om de som liker å tulle med telefonselgere, burde registrere seg på pointshop.
da trenger du bare å verifisere Email og telefonnummer. Så poenget med hele greia er å tjene poeng å shoppe gratis.
du tjener poeng på mye forskjellig. men om du vil så er en av måtene å tjene poeng på "Bli oppringt av en telefonselger"

Har ikke testa det selv though. Men om du synes du blir ringt opp for lite av telefonselgere...
Etter jeg har brukt pointshop og kjøpte 32 tyggispakker gratis, blir jeg ofte ringt av telefonselger og får masse spam!