Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1798
Jeg fikk nylig vippsen min sperret da jeg hadde fått penger fra for mange forskjellige personer.
De har nå satt meg i en 6 mnd karantene.

Er det noen som vet hvordan man kan heve den?
Evt kjøpe nytt sim kort og lage ny profil med det nye tlf nummeret?
Jeg kjøper og selger en del på Finn.no. Jeg håper at Vipps har et "smart" system som ikke sperrer feil folk?
Jeg fikk inn en del penger fra 200 forskjellige personer, men det er ikke det som er poenget. Lurer på om noen har en måte å åpne den igjen.
Vipps svarer vel best på dette. Du får ringe på tirsdagen.

Vipps kundesenter
+47 22482800

Åpningstider i julen 2022

Julaften: Kl. 09–13
1. og 2. juledag: Stengt
Tirsdag 27. til fredag 30. desember: Kl. 08–20
Nyttårsaften: Kl. 09–15
1. nyttårsdag: Stengt
Når min ble stengt pga av suspekte overføringer i en uke sa at kompisene mine brukte min vipps pga at de had brukt opp max beløpet å da åpna de den ijen
Sitat av Huldra1989 Vis innlegg
Jeg fikk inn en del penger fra 200 forskjellige personer, men det er ikke det som er poenget. Lurer på om noen har en måte å åpne den igjen.
Vis hele sitatet...
Høres ut som at det er å registrere næringsvirksomhet i ditt tilfelle.
Hvor mange personer er man egentlig nødt til å motta penger fra? (eller hvor store beløp er det snakk om?) før DnB kommer til å sperre Vipps?
Sperret Vipps gæng.
Jeg fikk 1 år--det er så vidt jeg vet bare én måte å få det opphevet på og det er å kontakte Vipps kundeservice og forklare hvorfor du mener det burde bli opphevet.