Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1704
Viggo Kristiansen. Han er uskylding dømt, fengslet i over 20 år. Og dette i de formative år. Hvor mye syns dere han burde få i erstatning? Han kunne blitt hva som helst, si øverste stigen av norsk elite. 1.5 mill i året X 20= ok, dette er mindre enn hva svindal tjente i alpin karrieren. Ingen vil ta i Viggo med Fe-tang etter dette. Jeg personlig mener han fortjener minst 250 million. Ja, du hørte rett. Kvart milliard. Tenk dere om. Ødelagt rykte resten av livet... Tenk viss det var deg selv. Hva synes dere? Takk.
Jeg personlig mener han fortjener 0kr, da han fortsatt har tatt på barn.
Var snakk om at de skulle søke om rundt 30 mill. Med 30 mill kan man leve av rentene eller tjene masse på fond resten av livet. Han kan kjøpe bolig og bil og alt annet han trenger og fremdeles være relativt rik.
30 mill er en vits. Kvart milliard opp mot en milliard, ferdig deal. For tort å svie. Kanskje staten jobber bedre etter dette.

Staten har tross alt ødelagt resten av hans liv, og hans avkom, og deres avkom, osv, i dette samfunn.
Sist endret av Anti-Jante; 19. desember 2022 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Jeg personlig mener han fortjener 0kr, da han fortsatt har tatt på barn.
Vis hele sitatet...
Det kan du godt si. Dessverre spiller moral lite inn. Karen er uskyldig i denne saken
Det jeg lurer på er hv som skjer med Jan Helge Andersen nå
Sitat av kenny_1995 Vis innlegg
Det jeg lurer på er hv som skjer med Jan Helge Andersen nå
Vis hele sitatet...
Det vurderes om det skal bli full ny rettssak mot han, men forsvareren hans tror det blir henlagt.

Å mene at Kristiansen skal ha opp mot en milliard i erstatning er vel å ta i litt. Han har vært 20 år i fengsel uskyldig. Hvis han får 30 mill i erstatning får han langt mer enn bare tapt arbeidsinntekt.
Sist endret av something; 19. desember 2022 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da jeg måtte sone for en bot ble det 1500/døgn. Om han hadde fått samme sats ville det vært 11mill.

Nå er han usyldig dømt, og norges"kjendis" med alt som hører med det.
Jeg ville sett meg fornøyd med 50mill fra staten, 50 mill fra Andersen, og Andersen dømt.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Jeg personlig mener han fortjener 0kr, da han fortsatt har tatt på barn.
Vis hele sitatet...
Greit, han har gjort det. Men ingen av de overgrepssakene har endt med drap og det er store deler av erstatningen. Samt fått alle fremtidsutsikter ødelagt. Antar han kommer til å starte med sin egen stiftelse til slutt jeg, for å hindre at dette skjer med andre. Ingen av de sakene hadde fått det utfallet denne saken fikk. Svart malt over hele linja. Og siden han nektet å erklære seg skyldig måtte han finne seg i å sone dommen til sitt fulle.
Bryr meg fint lite at han satt 21 år. Karma? Han fikk 10 mnd for overgrep på barn, alt for lite.
Mvh
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Bryr meg fint lite at han satt 21 år. Karma? Han fikk 10 mnd for overgrep på barn, alt for lite.
Mvh
Vis hele sitatet...
Og man kan også ha forhindret overgrep ved att han satt inne.