Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1594
Halla freaks! Har mulighet til og ordne noe buccolam, har hørt at det er en rimelig sterk benzo som oftest bare fåes på sykehus men også for de med epilepsi.

Lurte på om noen har noe erfaring fra å bruke det og hvordan det var i forhold til andre typer benzo som f.eks xanor. Var det noe rus i den forstand at man kjente det godt eller bare dempa det angsten? Er det forresten best å ta det som det er ment eller går det og f.eks injisere det da det er det jeg foretrekker. Jeg og han som jeg skal kjøpe av vet heller ikke noe om prisen dette går for så om noen vet det hadde det vært fint
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har sett folk uten anfall ta Buccolam og de reagerte merkelig. Lo mye og virket fulle. Sov godt etterpå. Virkningen kommer raskt. Du sprøyter halve inn mellom h. Kinn og tannkjøtt og halve på andre siden.
Om du får de som ferdige opptrekte sprøyter så skal de ikke injiseres, da må du få tak i flytende midozalam.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Les på felleskatalogen og For guds skyld ikke ta mange doser på en gang. Man skal vanligvis alltid kontakte ambulanse om man må gi dose 3 da det er et stor overdoseringspotensiale her.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestekompisen min døde i stolen sin på grunn av buccolam. Han hadde også heftig toleranse på benzo fra før. Råder deg til å holde deg unna.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er veldig potent, det skal faktisk få folk ut av alvorlige epilepsianfall så sier seg selv at det ikke er noe alle skal ta…