Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7343
hei, jeg kan ingenting om PC, men vil vite om PCen min er bra nok for å laste ned og spille battlefield 4 og 3

dette er spesifikasjoner for min laptop:

prosessor: intel core i3. CPU @ 2.20GHz

installert RAM: 8 GB

systemtype: 64-biters operativsystem, x64-basert prosessor

windows 10

er dette godt nok til bf4 og bf3 eller trenger jeg gaming PC? takk for svar
Du kan søke etter spillet her: https://www.systemrequirementslab.com/cyri , den skanner gjennom pcen din og gir svar tilbake med engang.
Hvordan skjermkort har du?
virker som det er en ting jeg mangler

noen som vet hva dette betyr og om jeg kan oppgradere den? jeg er en absolutt idiot, så har ingen anelse hva dette betyr







Dette betyr at du helt sikkert kan bruke de minimale innstillinger for grafikk, shadere osv


Jeg hadde oppgradert til minimum en 4 kjerners CPU og et bedre skjermkort!! Ram er innenfor specs

Med det sagt; så kjørte min pc fra 2012 BF3 helt greit. Men det var i7 950
Sitat av 420master Vis innlegg
Dette betyr at du helt sikkert kan bruke de minimale innstillinger for grafikk, shadere osv


Jeg hadde oppgradert til minimum en 4 kjerners CPU og et bedre skjermkort!!
Vis hele sitatet...
må jeg åpne PCen for å gjøre dette eller bare trykke på noe

og anbefaler du BF4 eller BF3? om jeg kan laste ned et spill, kan jeg nok bare laste ned en av di. vet du hvem som er mest populær
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av battlefield 3/4 Vis innlegg
må jeg åpne PCen for å gjøre dette eller bare trykke på noe
Vis hele sitatet...
Antar du har laptop, så da er svaret at du ikkje kan oppgradere skjermkort eller cpu.
Sitat av battlefield 3/4 Vis innlegg
må jeg åpne PCen for å gjøre dette eller bare trykke på noe

og anbefaler du BF4 eller BF3? om jeg kan laste ned et spill, kan jeg nok bare laste ned en av di. vet du hvem som er mest populær
Vis hele sitatet...

Riktig som Vidar skrev; hvis du har laptop så får du ikke oppgradert cpu. Har du thunderbolt? Hvis du har det kan du kanskje dra nytte av en ekstern gpu
Hvis en tåler å gå under 1080p, så er det fryktelig mye en kan spille selv om en ikke oppfyller kravene. Tror det
går greit så lenge en lemper litt på grafikken.
Noe å ha i bakhodet er at mange faktisk spiller med lav grafikk for å se motstanderen litt bedre.
Sitat av tipot Vis innlegg
Noe å ha i bakhodet er at mange faktisk spiller med lav grafikk for å se motstanderen litt bedre.
Vis hele sitatet...
Hehe husker at man kunne se letter igjennom smoke på cs 1.6 om man justerte ned grafikk elns. Det var tider
Sitat av battlefield 3/4 Vis innlegg
hei, jeg kan ingenting om PC, men vil vite om PCen min er bra nok for å laste ned og spille battlefield 4 og 3

dette er spesifikasjoner for min laptop:

prosessor: intel core i3. CPU @ 2.20GHz

installert RAM: 8 GB

systemtype: 64-biters operativsystem, x64-basert prosessor

windows 10

er dette godt nok til bf4 og bf3 eller trenger jeg gaming PC? takk for svar
Vis hele sitatet...
i3 og 8 gb ram bør holde lett for bf3 . Kanskje ikke i 1080p med 60 fps men lavere resolusjon så bør d gå fint. 1080p kan være på grensen men 720p går vertfall.
BF3 fremdeles bra game! Sjekk ut også Bad Company 2. Ikke så krevende og like fun
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
i3 og 8 gb ram bør holde lett for bf3 . Kanskje ikke i 1080p med 60 fps men lavere resolusjon så bør d gå fint. 1080p kan være på grensen men 720p går vertfall.
BF3 fremdeles bra game! Sjekk ut også Bad Company 2. Ikke så krevende og like fun
Vis hele sitatet...
Om ikke annet syns jeg både BC1 og 2 hadde en campaign som var hysterisk morsom!