Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1688
http://oddsnet.net/forum/viewtopic.php?p=329871

Erfarte dette idag, da jeg ikke fikk overført penger til min konto.
Ser det går an å kjøpe spendon for innskudd, men som du kan lese i linken er det ikke tillatt å motta penger heller. Mitt spørsmål blir da, hvordan får jeg overført pengene jeg vinner til min egen bankkonto?
Sist endret av pkk1990; 9. juni 2012 kl. 15:53.
Alle løsningene står jo faktisk i linken.
1. Speedcard – God løsning for innskudd og uttak.

Dette er vårt anbefalte alternativ for våre norske kunder. Speedcard fungerer som en sekundær bankkonto, og det er veldig enkelt å overføre penger til og fra Betsafe. Registreringsprosessen er enkel, og du får utstedt et fysisk VISA Electron kort som kan benyttes over hele verden både til uttak og kjøp av varer.

2. VISA innskudd

Betsafe har løsninger på plass som gjør at du fortsatt kan benytte deg av vanlig VISA innskudd. Du gjør direkte innskudd til din Betsafe konto med ditt norske kort, akkurat som før.

3. Overføring via bank

Du vil fortsatt kunne overføre penger ved å bruke bank som betalingsalternativ. Logg inn på din Betsafe konto, velg Bank som metode og følg anvisningene. Uttak kan også gjøres til din norske bankkonto.
Vis hele sitatet...
Tenkte å teste speedcard, men noen som vet om øverføringene skjer med en gang, skulle gjerne hatt penger på konto til 18:00.
Eller hvilke andre sider er det som er norske og tillater betting på enkeltkamper?
Sist endret av pkk1990; 9. juni 2012 kl. 16:22.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Det tar hvertfall 5 virkedager for min del...
Har jo blitt et helvete å ta ut penger nå. Skulle ta ut at par K's fra Betsson, men må jo levere hele livshistorien sin før man får ta ut. Bilde av bankkort, underskrifter, ID osv. Man er altså avhengig av å ha printer og scanner tilgjengelig, noe som ikke veldig mange har. Alt dette må så godkjennes, noe som tar et par dager.

Alt for fristende å bare bruke opp pengene jeg har der nå.
Sist endret av Source; 10. juni 2012 kl. 01:46.
Sitat av Source Vis innlegg
Har jo blitt et helvete å ta ut penger nå. Skulle ta ut at par K's fra Betsson, men må jo levere hele livshistorien sin før man får ta ut. Bilde av bankkort, underskrifter, ID osv. Man er altså avhengig av å ha printer og scanner tilgjengelig, noe som ikke veldig mange har. Alt dette må så godkjennes, noe som tar et par dager.

Alt for fristende å bare bruke opp pengene jeg har der nå.
Vis hele sitatet...
Det er ikke alltid man må sende identifikasjon når man gjør et uttak. Jeg gjøre et uttak på betsafe, men ble aldri spurt etter leg, og pengene kom etter 3-4 virkedager.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
På betsafe trykke du bare på whitdraw å fører inn kort info.
Kommer rett inn på konto uten no mer styr etter 4-5 virkedager.

Edit: Første gang jeg har blitt ninja'd!
Sist endret av Navnl0s; 10. juni 2012 kl. 02:02.