Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4268
Hei, freaks!

Jeg har nok et par spørsmål til, gitt. Det har seg sånn at karen som fikk i meg GHB absolutt skulle gi meg "speed" som takknemlighet for å få noen trekk av vår skunk. Jeg sa pent nei, for sånt er absolutt ikke min greie, men hva gjør han? Stapper en pose kokain i hendene på meg mens jeg stirrer med kjeften halvveis åpen opp på ham. Nå, folkens. Kan dere fortelle meg litt om lukt, konsistens, farge, og i grunnen alt dere innehar av kunnskap om kokain. Ja, da, jeg vet hvordan kvalitetskola skal være. Men jeg regnet ikke akkurat med at det var det fyren ga meg. Jeg kjører ikke noe sånt opp i nesa som jeg har fått av en kar som "akkurat har kommet ut fra jailern da!" og er helt på tur. Ja, det var helt klart at både han og kameraten hans ikke var heeeelt edru, for å si det slik. Skravla selv etter at vi nærmest løp.

Den går nok i søpla. Men det hadde likevel vært interessant å studere denne hvite massen han så "gavmildt" overrskte meg. Jeg har ingen problemer med å finne meg god kola, for å si det slik. Så dette gjør jeg av ren nysgjerrighet, rett og slett.
Sist endret av Lucy In The Sky; 26. mai 2012 kl. 11:24.
Varm litt pulver på aluminiumsfolie med lighter,blir pulveret til olje så er det meget sannsynlig at det er god kokain du har fått!
Du kan jo ta bittelitt av det på tannkjøttet og se om det blir numment. Da vet du ihvertfall at du har cola (eller noe som "skal være" cola) ihvertfall. Det lille jeg har hatt har vært et hvitt, litt klumpete pulver. Du kan jo google litt etter bilder.

Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Varm litt pulver på aluminiumsfolie med lighter,blir pulveret til olje så er det meget sannsynlig at det er god kokain du har fått!
Vis hele sitatet...
Det skal jeg huske
Form og konsistens sier ikke noenting om hvor god colaen er. Norsk kokain er på generell basis ikke særlig god uansett.

Hvor mye har du? Viss du vil være sikker så lager du freebase. Med enten bakepulver eller salmiakk.

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=34254

http://www.bluelight.ru/vb/threads/3...rect-procedure!
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
dustedgorilla, Tusen takk! Setter pris på hjelpen.

Det jeg kan se nå, uten å ha tydd til noen tiltak, er at det ikke er noen klumper. Det er finmalt pulver, rett og slett. Jeg kan ikke kjenne noen lukt, og fargen er hvit.

Takk, phish.
Sist endret av Lucy In The Sky; 26. mai 2012 kl. 11:37.
Hvorfor tilbød han deg amf, men ga deg kokain egentlig?
Beste kokainen jeg har fått har alltid vært veldig fint pulver. Du kan alltids se om pulveret holder samme konsistens overall eller om det ser ut som noe er blandet i det. Høres litt rart ut at det er så og si luktfritt tho. Fleste smaker litt på det, mest for å se om man blir nummen, men dette er som regel ikke noe indikator siden stoffene dem tilsetter som regel har den effekten og..
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Ja, det er det jeg også tenkte. Tipper jeg tester den metoden dustedgorilla nevnte.

Sitat av Wilibald Vis innlegg
Hvorfor tilbød han deg amf, men ga deg kokain egentlig?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg ikke ville ha det. Han var veldig desperat etter å få litt skunk av oss, og skulle vel sjarmere seg til å komme seg innpå oss. Ikke vet jeg. Det var kun jeg, som var den eneste jenta der, han viste frem utvalget sitt til.

phish, jeg testet metoden din nå. Det ble til olje med en gang, faktisk.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Ta det heller på tuppen av tunga, mer effektivt enn å gi det i tannkjøttet.
Hva med å be en venn teste det? En som ikke er så altfor redd for hva han putter i seg. Tar han kun en liten smak av det, skal det gå fint uansett.

Men pass på, er det amfetamin så er det stor sjanse for att det er meth.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hva med å be en venn teste det? En som ikke er så altfor redd for hva han putter i seg. Tar han kun en liten smak av det, skal det gå fint uansett.

Men pass på, er det amfetamin så er det stor sjanse for att det er meth.
Vis hele sitatet...

melder meg som prøvekanin jeg,, ikke noe problem det serru
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Da tar jeg litt på tuppen av tungen. Det lille jeg smeltet ble til olje med en gang, og den har en finmalt konsisens med et par bittesmå klumper.

Uff, jeg er en smule flau over oppførselen min etter dette mølet kareren ga meg i urgeflasken sin. Jeg hadde vært veldig ufin mot spesielt en person, noe denne personen sendte meg en småfurt melding for dagen etter. Formen min ble beskrevet som "drita", og jeg virket litt kranglete. Bestevennen min sa at han påsto jeg ikke ville huske noe dagen etter. Jeg nektet, og, vel, han hadde så klart rett. Den feite blunten vi røyka husker jeg heller ikke noe av. Herregud, for noe søppel.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Da tar jeg litt på tuppen av tungen. Det lille jeg smeltet ble til olje med en gang, og den har en finmalt konsisens med et par bittesmå klumper.

Uff, jeg er en smule flau over oppførselen min etter dette mølet kareren ga meg i urgeflasken sin. Jeg hadde vært veldig ufin mot spesielt en person, noe denne personen sendte meg en småfurt melding for dagen etter. Formen min ble beskrevet som "drita", og jeg virket litt kranglete. Bestevennen min sa at han påsto jeg ikke ville huske noe dagen etter. Jeg nektet, og, vel, han hadde så klart rett. Den feite blunten vi røyka husker jeg heller ikke noe av. Herregud, for noe søppel.
Vis hele sitatet...
GHB greiene som var søppel? Har du prøvd pulveret?
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
GBH'en, ja. Kan tro det er en smule kleint å ikke huske hva som skjedde den kvelden, og hvor ufyselig jeg var mot enkelte.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
GBH'en, ja. Kan tro det er en smule kleint å ikke huske hva som skjedde den kvelden, og hvor ufyselig jeg var mot enkelte.
Vis hele sitatet...
Min erfaring er man blir grisekåt. Og jeg drakk dette stoffet daglig en god periode. Dette kan sikkert virke frastøtende på enkelte.

Effekten av GHB er heldigvis ikke så langvarig. Etter et par timer er det mye over. Etter fire timer er man helt nykter.
Sist endret av InTrance; 27. mai 2012 kl. 14:56.
Ja man blir grundig opphisset av GHB, aldri opplevd noe lignende.

Så hva var dette pulveret?
Etter din forrige post og denne, vil jeg påstå at dette høres ut som godt matriale for en rusrapport.
Spill the beans buddy!
Det virker som en underlig fortelling.
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Pulveret var kokain, slik som typen sa. Han var antagelig såppas tura at han ikke hadde helt kontroll på hva han gjorde. Kan se for meg at noen ville bare dele ut et utvalg av dopet sitt bare for et par trekk med skunk.

Hvis jeg skulle laget rapporter hver gang jeg opplevde merkelige rusrelaterte ting tror jeg det ville blitt overflod på den delen av forumet, he he. Jeg har however lyst til å lage bok om livet mitt.
Sist endret av Lucy In The Sky; 27. mai 2012 kl. 17:28.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Du kan være den første som lager en orntli' dopblogg!
Med bilder, opplevelser, inntrykk, rusmåter osv.

Edit: Jeg kan lett være gjesteskriver!
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Jeg vet ikke helt om jeg tør å gå den veien, he he. Men det hadde uten tvil vært et spennende prosjekt.

Ok, greit. Ble lam i tannkjøttet, men de små kornene sved som et lite helvete i begynnelsen. Denne metoden med folie og ligheter, er dette en noe særlig brukt metode?
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg vet ikke helt om jeg tør å gå den veien, he he. Men det hadde uten tvil vært et spennende prosjekt.

Ok, greit. Ble lam i tannkjøttet, men de små kornene sved som et lite helvete i begynnelsen. Denne metoden med folie og ligheter, er dette en noe særlig brukt metode?
Vis hele sitatet...
Tannkjøtt/tunge-metoden er svært lite sikker, ettersom mye kokain blir blandet ut med andre lokalanestetika.
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Det er akkurat det jeg også tenker. Vil gjerne ha noen bedre metoder for å teste dette på.

Det var utrolig rart å våkne til meldinger (en kompis) om at jeg hadde oppført meg ufyselig. Jeg husker i grunnen ganske lite fra den dagen. Pratet med nevnte kamerat for å finne ut i hva dette her dreide seg om.

Kompis: du pratet på en annen måte elns
hørtes nesten ut som en annen person
hu venninna di reagerte også på det liksom.

Lucy: Eh, sa hun det til deg?

Kompis: jeg spurte om hun var enig i at du oppførte deg rart og skremmende, og hun var enig
på akkurat det tidspunktet, ikke generelt for hele kvelden.
hahahaha, én ting til. du viste oss knivene du hadde liggende i skuffen din xD
DET var også litt nifst. du så ganske american psycho ut xD

Det jeg overhodet ikke nevnte var at disse knivene lå der etter en dag jeg oppdaget en litt for nysgjerrig øst-europeer luskende rundt huset. Glodde olmt på ham, og bestemte meg for å holde meg opptadert. Naboen hadde også sett dem, og da tok jeg rett og slett med meg de største knivene jeg hadde med ned på rommet. Særlig ettersom jeg skulle være alene den helgen. Men sa jeg det? Nei, da.

Jeg forklarer og svaret videre blir:

Kompis: hihihi, størrelsen på knivene bør være nok til å skremme dem vekk isåfall^^
seriously, det så batshit crazy ut. hadde det vært to lommekniver eller combat-kniver eller whatever hadde jeg ikke reagert på det at all, men de var jo faenmeg sånn 25cm lange begge to xD.

Nei, jeg har ingen interesse i GHB what so ever.

(Jeg ble iallefall ikke særlig kåt, som enkelte sier de blir)
Sist endret av Lucy In The Sky; 28. mai 2012 kl. 19:11.
Skulle hatt sånn de har i Amsterdam. Et sted man kan levere hva som helst også tar de prøver så du finner ut akkurat hva som er i det
Sitat av fletchy Vis innlegg
Skulle hatt sånn de har i Amsterdam. Et sted man kan levere hva som helst også tar de prøver så du finner ut akkurat hva som er i det
Vis hele sitatet...
Man kan jo alltids kjøpe ez-test og teste stoff selv.
Sist endret av Spirituell; 28. mai 2012 kl. 20:13.
Du har jo disse velkjente her: EZ Test Kit
litt off-topic

Men regner ikke med at disse er å få på Rimi. Må dette bestilles eller finnes det butikker som selger dette?
Sitat av fletchy Vis innlegg
litt off-topic

Men regner ikke med at disse er å få på Rimi. Må dette bestilles eller finnes det butikker som selger dette?
Vis hele sitatet...
Nei, hehe... tester man får kjøpt på apotek er for å teste presens av narkometabolitter i urin og ikke selve stoffet. Er helt lovlig å kjøpe ez-test på nettet da.
Får man virkelig kjøpt dette på apotek her i norge altså? Aldri hørt om det og ser heller ikke noe opplagt grunn for at dette skal selges i Norge
Sitat av fletchy Vis innlegg
Får man virkelig kjøpt dette på apotek her i norge altså? Aldri hørt om det og ser heller ikke noe opplagt grunn for at dette skal selges i Norge
Vis hele sitatet...
Man får ikke kjøpt EZ-tester på apotek. Hurtigtester for testing av urin selger dem.
EZ-tester kjøpes via nett.
Sitat av fletchy Vis innlegg
Får man virkelig kjøpt dette på apotek her i norge altså? Aldri hørt om det og ser heller ikke noe opplagt grunn for at dette skal selges i Norge
Vis hele sitatet...
Foreldre som mistenker at barn røyker HASJ(!!!) kan få kjøpt det på Vitus Apotek tror jeg.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Nei, hehe... tester man får kjøpt på apotek er for å teste presens av narkometabolitter i urin og ikke selve stoffet. Er helt lovlig å kjøpe ez-test på nettet da.
Vis hele sitatet...
Hehe. Klarte ikke å tenke i den retning at foreldre ville kjøpe det for å teste på barna sine