Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 6989
Hei! Jeg liker å røyke cannabis en gang i blant, som mange andre, men kjæresten min er ikke helt fan av dette. Jeg har slutta helt av respekt for dette, men kjæresten min er interessert i å prøve cannabis med bare meg, for å få en egen oppfatning av stoffet. Det som er greia, er at hun ikke vil røyke det, siden hun aldri har inhalert røyk i hele sitt liv. Vi må altså da gjøre det gjennom mat, og det er her jeg trenger noen tips fra dere.

1) Siden rusen blir forsterket når man gjør det gjennom mat, er jeg litt nervøs for at det kan bli for mye for henne første gangen?
2) Kommer hun i det hele tatt til å merke noe første gangen? Jeg røyket selv 6 ganger før jeg fikk virkning, men vet ikke om det er det samme med mat? Jeg vil tro det, siden det er samme stoff det er snakk om, men vil høre hva dere har å si.
3) Om hun ikke får noen virkning, vil jo jeg få det, og jeg er redd for at hun kanskje blir litt freaka ut. Tips til dette?
4) Hva er det beste å lage med cannabis i til denne situasjonen? Dealerne mine har ganske bra weed, hvor mye bør jeg bruke? Dere kan godt komme med en oppskrift =)

Håper der tar dere tid til å svare, og forstår situasjonen min! Jeg gleder meg til å prøve dette sammen med kjæresten min, og føler det kan knytte oss veldig sammen, siden cannabis er den eneste tingen vi er virkelig uenige om.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Brownies med hasj er dritbra.
Jeg følte meg ikke jævlig balle når vi lagde en brownie med mange gram hasj, men jeg var dritfjern i nesten et døgn.

Hva med vaporizer? Lyspærepower!
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
1. Det kan det fort bli, start med lag en kake på 4g og del den opp i 10. Da kan dere spise et stykke og vente et par timer, og se det ann.

2. Det kan jeg ikke svare på, det er individuelt.

3. Bare vær chill, forklar hun rolig hva som skjer oppi hodet ditt og kroppen din mens det pågår. Slik at hun hvertfall kan få en forståelse på hvordan cannabis fungerer. Har gjort dette før med kompiser som er intressert men ikke i å bruke. Viktig og prøve å ta seg sammen og forklare på en skikkelig måte.

4. Ville laget brownies eller en annen form for kake. Kjøp en sånn ferdigmix blanding, smelt smøret, skru tempen way down, (det skal være under 72*C) og la cannabisen ligge i smøret på veldig lav varme mens du rører i ca 5-10min. Du kan sile ut weeden, men det gir jo awesome smak så hvorfor ikke la det ligge. Så lager du ferdig kaken som anvist bakpå pakken.

Forstår situasjonen din, problemet ditt nå er at et menneske som er negativ til å starte med, vil mest sannsynelig ikke like første gangen sin. Første gangen min var preget av spying og svimmelhet. Gudene må vite hvorfor jeg fortsatte å røyke. Information, setting and company is key! Gjør det til en god dag på sofaen, parken eller hvor du nå måtte ønske å befinne deg.

God speed young padawan.
Trådstarter
21 4
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Brownies med hasj er dritbra.
Jeg følte meg ikke jævlig balle når vi lagde en brownie med mange gram hasj, men jeg var dritfjern i nesten et døgn.

Hva med vaporizer? Lyspærepower!
Vis hele sitatet...
Er ikke fan av hasj, så blir pot. Jeg tror heller ikke det er så smart at hun er dritfjern i et døgn første gangen hun prøver. Hjemmelaget vaporizer i form av lyspære blir i overkant ghetto, og vaporizer har jeg ikke penger til å kjøpe.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Sitat av Squirt Vis innlegg
Hjemmelaget vaporizer i form av lyspære blir i overkant ghetto, og vaporizer har jeg ikke penger til å kjøpe.
Vis hele sitatet...
True that.
Gå for brownies, mer disney enn det går det ikke.
Gå for noe mat, sjekk den store cannabiskokebokenher på freak. Effekt varer ca 6 timer... Men hun kan jo legge seg og sove når hun vil da
har du god shit holder kanskje 0.2 til hun
Sist endret av Spirituell; 23. mai 2012 kl. 01:50.
Trådstarter
21 4
Tusen takk for fint svar!

Sitat av Navnl0s Vis innlegg
2. Det kan jeg ikke svare på, det er individuelt.
Vis hele sitatet...
Så klart, jeg tenkte jeg kom til å få et slikt svar når jeg skrev det, jeg bare tenkte litt sånn generelt sett.


Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Forstår situasjonen din, problemet ditt nå er at et menneske som er negativ til å starte med, vil mest sannsynelig ikke like første gangen sin. Første gangen min var preget av spying og svimmelhet. Gudene må vite hvorfor jeg fortsatte å røyke. Information, setting and company is key! Gjør det til en god dag på sofaen, parken eller hvor du nå måtte ønske å befinne deg.
Vis hele sitatet...
Jeg har troen på at hun kommer til å like det, selv om hun er negativ til å starte med, men jeg gru-gleder meg. Jeg har så lyst at hun skal se det positive med en cannabis i ny og ne =) Mine første ganger med rusen var fantastisk, og jeg har aldri opplevd negative virkninger med cannabis, med unntak av når jeg har drukket alkohol. Dette er jo selvsagt individuelt da. Jeg kommer nok til å forberede settingen ganske godt, men samtidig ikke for mye. Igjen takk for svar!

Sitat av Navnl0s Vis innlegg
1. Det kan det fort bli, start med lag en kake på 4g og del den opp i 10. Da kan dere spise et stykke og vente et par timer, og se det ann.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte å kjøpe Brownies fra Toro. Men 4g hørtes mye ut? Jeg har så lite peiling på cannabis i mat...
Sist endret av Squirt; 23. mai 2012 kl. 01:51.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Er det ikke en tråd på freak som har oppskrifter til alt mulig? Burde ivertfall være det.

Edit: Du kan jo prøve Denne Tråden jeg fannt av Moret.
Sist endret av F0reman; 23. mai 2012 kl. 01:59.
Gå for "Navnl0s" sitt forslag. Har vært i samme situasjon og jeg følte det fungerte ganske bra. Resultatet ble toppers men det tok for lang tid til effekten kicka inn..
Trådstarter
21 4
Sitat av F0reman Vis innlegg
Er det ikke en tråd på freak som har oppskrifter til alt mulig? Burde ivertfall være det.

Edit: Du kan jo prøve Denne Tråden jeg fannt av Moret.
Vis hele sitatet...
Jeg skulle sitere deg, men trykket på KP i steden, pytt pytt. Jeg vet om Morets tråd, men ville høre om noe passet bedre for en first-timer.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Sitat av Squirt Vis innlegg
Jeg tenkte å kjøpe Brownies fra Toro. Men 4g hørtes mye ut? Jeg har så lite peiling på cannabis i mat...
Vis hele sitatet...
Det høres bra ut.
For en hel kake er ikke 4g mye, bedre å spise litt brownies isteden for og måtte trykke i seg en hel kake for å bli stein.
Du kan alltids fryse ned stykker som blir til overs.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Sitat av Squirt Vis innlegg
Jeg skulle sitere deg, men trykket på KP i steden, pytt pytt. Jeg vet om Morets tråd, men ville høre om noe passet bedre for en first-timer.
Vis hele sitatet...
Hvis du ser etter noe for en first timer er det jo bare å bruke samme oppskeifter som i den store cannabiskokeboken, men du kan jo bruke litt mindre ''urt''.

Jeg ville ha laget brownie, jeg og en kompis skal kanskje lage det så snart vi får penger til brunt.
Sist endret av F0reman; 23. mai 2012 kl. 02:55.
Vapeworld.com har ulike vaporizere i forskjellige prisklasser..

Forøvrig.. har du råd til weed, har du råd til en vaporizer, det er verdt pengene imo.

Ja, så må du penetrere, gjøre en god jobb, så hun får mersmak for cannabisen når hun ser hvordan orgasmen blir
Ere ikke bedre å få dama di til prøve seg på små, korte puffs ?

Inntar dere oralt, må dere begge vente lenge før rusen sakte men sikkert blir sterkere og sterkere. I tillegg er det typisk dame å bygge seg opp mentalt allerede når dere baker kaka..(?) Kjipt å måtte sitte å vente da, for deretter å bli skeiv altfor lenge for en førstegangsbruker?

Inntar dere med joint/vaporizer blir rusen mer "eksplosiv" og hun får smake mary j. en gang for alle, får hun noia e.l kan du berolige med at det går over etter en times tid (mot alle odds altså! )

Gå til anskaffelse av en vaporizer før dere fyrer sammen kanskje..? Mye greiere å ta små korte trekk på samt. smaker godt!
Sist endret av drey; 23. mai 2012 kl. 04:08.
Jeg og madammen var i amsterdam for 3 år siden,hu røyker ikke vanlige sigaretter eller weed daglig så hun ville helst ikke sitte å hoste og harke inne på en coffeshop. Løsningen ble såklart brownies, hu spiste 3-4 stk mens jeg satt og puffa ved siden av. Etter et par timer finner vi ut vi tar kvelden og går mot hotellet, hu kjenner absolutt ingenting fra kakene hun har spist.

Dagen etterpå våkner vi og tar oss en runde rundt i byen,jeg vil innom Grasshopper igjen for morningsen min og hu finner ut hu skal gi kakene et forsøk til og kjøper 2stk til frokost ()
Jeg røyker opp og vi skal ut og shoppe klær, hu merker forsatt ingenting. HELT til hu står i kassen og skal betale for en haug med klær på et STORT senter. Jeg hører hu hviske navne mitt og vinker meg bort,her ser jeg fort at noe er galt og før jeg vet ordet av det så faller hu sammen og besvimer på gulvet, hele butikken kom stormende og spurte om hu hadde eplepsi etc etc. (Ja! jeg noia som faen,satt der på golvet med dama i armene og prøvde og få liv i hu)

Til slutt kom en snill senter-vakt og tok oss med inn på et bakrom og ga henne vann, fikk høre hu ikke var den første i amster som hadde gått på den smellen.

Beklager wall of text, men tenkte bare jeg sko få delt historien med deg, vær obs når du spiser Ville heller mekka meg en lyspære vapor, finnes mange guider til dette på youtube og det funker fjell

Enjoy! Pass på så hu ikke blir for glad i vidunderplanten,det er du som får skyldfølelsen som har introdusert henne for dette
Enda enklere å lage seg en kopp kakao... Start meget forsiktig med tanke på dosering. For en som overhodet ikke har toleranse kan fort 0,5 - 1 gram med ok kvalitet bli ekstremt drøyt. Ville ikke gitt henne mer enn 0,1 første gangen om jeg var deg.
Jeg synes jeg får fin effekt av 0.2 og har lest tidligere her at det ikke er noen grunn til at du må ha mer når cannabis inntas oralt. Får man for mye, derimot, kan konsekvensene bli ganske store. Hele poenget her er jo at du vil at hun skal få et positivt inntrykk. Det kan da ikke være allverdens tragedie at det ikke var nok og at dere må prøve en gang til. Men å ha rikelig oppi en kake og dele den i feks 10 stk synes jeg virket smart.

Når man lager cannasmør, skal altså ikke temperaturen overstige 72 grader står det over her. Hva er da grunnen til at man kan steke den ferdige kaken på 150-200? Evt hvilken temperatur er ideelt å steke en pakke Toro Brownies på? Lagde Toro cookies sist gang, stekte på 100 grader, men fikk ikke noe effekt. Hadde kanskje litt vel mye smør, så cookiene ble litt tynne og derfor alt for høy temperatur?

Protip er hvertfall å ikke være fjern når man baker, da man helst skal holde tunga rett i munnen. Bommet meg der et par ganger...
Få hun med på litt hanky panky om hun får effekt. Hun kommer til å bli hooked.
Weedster star
Hei. Vil bare råde deg til og gå for en joint. En til hver kanskje? Isåfall bland ikke mer en 02 til dama. Så kan ho små piffe på den? Bare et forslag. Så blander du deg sjøl en rein en foresten.. Setting er driit viktig. Har alt og si. Og hennes forventinger til rusen. Ta det på en solskinnsdag og ha en fin dag med ho. Og dra til et trygt sted du vet dere ikke får besøk. ville bare si det. Håper dere får det til og funke. Oppdater oss oh en squirt til kvelds;phehe
Sitat av Squirt Vis innlegg
Er ikke fan av hasj, så blir pot.
Vis hele sitatet...
Du skal spise det, bro. Masse unødvendig plantemateriale i kaka eller pure brown goodness?

Hvis du ikke er fan av hasj, MEN pot så har du ikke røyka feit nok bønne forresten.

Noen nevnte 4 gram delt i 10 kakestykker. 0.4 hasj/pot der virkestoffene er ordentlig aktivert er ganske bædings. Anbefaler maks 0.3
De fleste spørsmålan dine er allerede blitt svart, men har et lite tips!
Etter at dere har fått i dere hasjen, så skrur du på noe rolig musikk, hent noe god mat og bare ha litt kjærestetid. La henne oppleve sexen under hasjrus, eller så kan dere bare cuddle sammen. Mener selv at når det kommer til orgasmen på hasjrusj, så er den nesten gudommelig! Og det å cuddle under rusen er også fantastisk.


Lykketil!
Om du sparer unna 1g stash fra kaken så kan du jo fordele 0.5g hver i en kopp skakkao! Det kan gjøres så enkelt ved og ta kaffe fløte/helmelk i en kopp og varme til kokepunktet++ i microen så røre stashet i, så har du kakao pulver i og varmt vann så smeller det bra i hodet!
(0.5g kan være litt mye, doser etter kvalitet og størrelse)
Få henne til å gå inn i rusen med god innstilling. Pass på at hun ikke er redd/nervøs, da dette ender ofte med badtrip.

Viss dere likevel ombestemmer dere og vil røyke, kan dere røyke det rent med denne metoden:

Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Putt klumpen din på en mynt, tenn på til det tar fyr. La det brenne i noen sekunder, så putter du glass over. Vent så til flammen slukkes, og røyken samler seg opp i glasset. Vipp glasset opp, og sug inn røyken med ett sugerør. Hold det nede i 5 sekunder, og pust ut. Ta glasset over igjen, og vent til det samler seg opp mer røyk. Ta trekk til det ikke er mer røyk igjen.
Vis hele sitatet...
En venn av meg røyker ikke sigaretter da han hoster av det og ikke klarer å trekke ned skikkelig, men han røyker hver helg med denne metoden, da rent hasj er mye mildere.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
*FØRST: Beklager langt innlegg*

Prøver å gjenopplive denne tråden litt, da jeg er i nogenlunde samme situasjon. Vil først spørre deg, TS, om hvilken måte dere tok cannabis på og hvordan hun reagerte? Bruker dere begge cannabis den dag i dag?

Jeg har røyket grønt/brunt mellom 5 og 10 ganger, sist var i juli i fjor. På samme tidspunkt ble jeg sammen med kjæresten min. Hun er høyt utdannet innen ernæring, er 29 år og er generelt veldig lovlydig og har sterke meninger om ting. Jeg kan legge til at jeg er 21 år. Jeg har ikke røyket noe etter jeg ble sammen med hun for å respektere at hun ikke liker det, og at hun er imot cannabis, eller dop som hun sier. Dette er mest fordi det går under betegnelsen "narkotika" og at det er ulovlig i Norge. En liten periode sa hun at hun kunne vært interessert i å prøve det, men etter kort tid konstaterte hun at det ikke var aktuelt allikevel.

Hun sier at hun er redd for å "bli en annen person" ved å prøve det, selv om jeg har fortalt hun om mine gode opplevelser med det, og hvor mange flere inntrykk og oppfatninger man får av å ta det. Hun er mest på dette at det er ulovlig, men har også tanker rundt at det er "kjempeskadelig" bare fordi det er ulovlig og blir betegnet som narkotika. EDIT: Hun sier også at hun ikke liker å støtte narkotikakulturen ved å bruke/kjøpe cannabis.

Jeg respekterer selvfølgelig at hun ikke har lyst til å bruke cannabis, men jeg vil i alle fall at hun skal kunne få et annet syn på det, slik at i hvert fall jeg kan gjøre det. Hun har veldig tunnelsyn rundt det. For ikke så lenge siden sa jeg at jeg hadde tenkt til å røyke meg en joint snart, alene og høre på musikk og slappe av. Da sa hun at hun ikke ville være sammen med en som røyker cannabis og at i tilfelle måtte hun seriøst vurdere hva som skulle skje i forholdet vårt.. Nå skal det sies at hun er veldig flink til å komme med slike uttalelser som ikke alltid er like gjennomtenkt.

Hva synes dere jeg kan gjøre? Har dere noe fakta eller noe jeg kan prøve å få hun til å faktisk tenke litt over dette med cannabis, kontra at hun blånekter å snakke om det? Hun drikker jo alkohol ganske ofte, riktignok aldri ordentlig full, men hun liker å bli beruset. Jeg vil gjerne at hun skal prøve det for å få sin egen mening om cannabis.... og fordi jeg har ekstremt lyst til å få litt sengekos når jeg er høy.. :P

Det er ikke snakk om at dette skal bli en hverdagsgreie for noen av oss, men en gang i blandt kan det være gøy å fyre en rev.

Håper på svar
Sist endret av bamse; 12. september 2012 kl. 00:37.
Kan jo nevne at nå har du levd etter hennes ønske i over 1år nå og du lurer på om hun har lyst å prøve det du har lyst til _1_ dag i året\livet.

Skaff trygge omgivelser, reis på hytta på fjellet og gjem dere bort fra folk som kan "buste" dere og sats på hu ikke får supernoia og trur hu ska dø.

Men i bunn og grunn bør du vel egentlig respektere hennes valg om å holde seg borte fra "dop"!

At du vil ta deg en join med over et års mellomrom er ikke noe hu bør hykle over synes JEG,men om dette og blir et problem så er det kanskje du som må begynne og tenke over hvor mye den jointen(friheten til og velge selv kaller jeg det) betyr for deg kontra dama.
Godt poeng det, Bemu. Absolutt, det er noe man skal respektere. Dama betyr selvfølgelig mer enn den jointen, men jeg synes bare at hun har for dårlig grunn for å ikke tillate meg å gjøre det en sjelden gang - alene, attpåtil. Der kommer friheten inn..

Jeg mener at det av null betydning med tanke på skader om man tar ÈN joint, ÈN gang i livet. Som jeg nevnte så hadde jeg hun på gli en liten stund, men jeg vet hun får veldig sterk innflytelse av venninner rundt temaet cannabis. De tenker på cannabis som mange tenker på heroin.
Du kan alltids lage kakao? Veldig enkelt. Bare ta hasj nedi kakaoen, og vent et par minutter mens du rører, og vips har du hasj-kakao. Men vær forsiktig, første gang jeg gjorde dette hadde jeg idiotisk nok nedi 1g. For det første smakte det balle og for det andre grønna jeg ut totalt, og plutselig sovna i 5 timer, og da jeg våknet var jeg fortsatt høy som faen
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Da kan dere spise et stykke og vente et par timer, og se det ann.
Vis hele sitatet...
Er det ikke litt optimistisk å tro at det går an å bare spise ett stykke?
Sitat av vikke123 Vis innlegg
Du kan alltids lage kakao? Veldig enkelt. Bare ta hasj nedi kakaoen, og vent et par minutter mens du rører, og vips har du hasj-kakao. Men vær forsiktig, første gang jeg gjorde dette hadde jeg idiotisk nok nedi 1g. For det første smakte det balle og for det andre grønna jeg ut totalt, og plutselig sovna i 5 timer, og da jeg våknet var jeg fortsatt høy som faen
Vis hele sitatet...
Bra tips. Har du prøvd i senere tid med mindre dose? I tilfelle, smaker det kakao eller smaker det hasjkakao? Hvor lang tid tar det før det kicker inn?
Sist endret av bamse; 12. september 2012 kl. 23:20.
Sitat av bamse Vis innlegg
I tilfelle, smaker det kakao eller smaker det hasjkakao?
Vis hele sitatet...
Om dama ikke synes smaken er noe videre så er mint-greier veldig fint og balanserende. En liten klunk Mintu feks. Anis, kanel og kaffe funker også. Det blir fort litt "oljete" smak av cannabis i kakao så om man ikke liker det så gjør det seg å blande i noe annet også.
Sitat av bamse Vis innlegg
Hvor lang tid tar det før det kicker inn?
Vis hele sitatet...
Veldig forskjellig. Det kommer an på tidligere matinntak og egen metabolisme. Det tar fort et par timer.
Sitat av bamse Vis innlegg
*FØRST: Beklager langt innlegg*

Prøver å gjenopplive denne tråden litt, da jeg er i nogenlunde samme situasjon. Vil først spørre deg, TS, om hvilken måte dere tok cannabis på og hvordan hun reagerte? Bruker dere begge cannabis den dag i dag?

Jeg har røyket grønt/brunt mellom 5 og 10 ganger, sist var i juli i fjor. På samme tidspunkt ble jeg sammen med kjæresten min. Hun er høyt utdannet innen ernæring, er 29 år og er generelt veldig lovlydig og har sterke meninger om ting. Jeg kan legge til at jeg er 21 år. Jeg har ikke røyket noe etter jeg ble sammen med hun for å respektere at hun ikke liker det, og at hun er imot cannabis, eller dop som hun sier. Dette er mest fordi det går under betegnelsen "narkotika" og at det er ulovlig i Norge. En liten periode sa hun at hun kunne vært interessert i å prøve det, men etter kort tid konstaterte hun at det ikke var aktuelt allikevel.

(...)
Vis hele sitatet...
Det virker som kjæresten din har den typiske "mannen i gata"-oppfattelsen av cannabis. Tror du har litt å bryne deg på hvis du skal klare å overtale henne.

Mitt tips vil være å bryte ned (vrang?)oppfatningen hun har av cannabis (gitt at hun i det hele tatt vil diskutere det med deg), ved å:
  • Vis til forskning om skadevirkninger (du finner mange intr. linker på freak)
  • Fortell hun om kjente personer som har prøvd/bruker Cannabis Her er noen, men det er jo mange flere!
  • Fortell om hvor fint det er at man kan bake kake med cannabis (det tar brodden av det klassiske bildet av en røykfull leilighet med rizzlapapir og flaskebonger)
  • Fortell om avkriminalisering/legaliseringsdebatten som foregår både i Norge og utlandet

Listen kan selvfølgelig gjøres lenger, men poenget mitt er at du må vise til at det er et helt vanlig rusmiddel som tilfeldigvis ble ulovlig en gang på 50-60tallet.

Lykke til
Sitat av Samrøre Vis innlegg
Det virker som kjæresten din har den typiske "mannen i gata"-oppfattelsen av cannabis. Tror du har litt å bryne deg på hvis du skal klare å overtale henne.

Mitt tips vil være å bryte ned (vrang?)oppfatningen hun har av cannabis (gitt at hun i det hele tatt vil diskutere det med deg), ved å:
  • Vis til forskning om skadevirkninger (du finner mange intr. linker på freak)
  • Fortell hun om kjente personer som har prøvd/bruker Cannabis Her er noen, men det er jo mange flere!
  • Fortell om hvor fint det er at man kan bake kake med cannabis (det tar brodden av det klassiske bildet av en røykfull leilighet med rizzlapapir og flaskebonger)
  • Fortell om avkriminalisering/legaliseringsdebatten som foregår både i Norge og utlandet

Listen kan selvfølgelig gjøres lenger, men poenget mitt er at du må vise til at det er et helt vanlig rusmiddel som tilfeldigvis ble ulovlig en gang på 50-60tallet.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Takk for flott svar all though det kun var 4 stk av 85 stk som røyket da, men joa det er da noe!! Skal prøve å ta opp den samtalen når hun er hjemme fra ferie snart. Hun er klarer ikke røyke sigaretter, men er en ihugga fan av vannpipe fordi det er mildere og har forskjellige smaker. Jeg tenkte derfor, etter å ha lest en tråd om vannpipe/cannabis miksing her på freak, at dette kanskje kunne vært en måte å prøve det på. For å gjøre det litt mindre synlig, skjule smaken og samtidig få effekt. Sant det at det ikke er så hyggelig med rizzlapapir og weedrester liggende på stuebordet også.. :P

Tenk så kjip musikkens verden hadde vært uten cannabis, f.eks! Skal sjekke ut om et av favorittbandene hennes har brukt det.. Da blir hun garantert overbevist!

Prøver spesielt å sette cannabis opp mot alkohol, fordi jeg mener det er mer skadelig å drikke seg dritings hver helg enn å røyke weed hver helg. Det kan sikkert mange være enige i. Men da er det rett på det at "Ja, men alkohol er i alle fall lovlig!". Åh, blir gal. Håper dette ordner seg! Har jeg bare fått hun til å få et annet syn på det, så er jeg veldig fornøyd.