Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Har du touch telefon?
Ja 58 87,88%
Nei 8 12,12%
Stemmegivere: 66. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  8 1178
Er sikkert ikke alene om å laste ned apps og spill til touch telefonen min.
Leter stadig etter nye å nyttige apps og spill.


Jeg bruker for tiden SE Xperia Arc. Hva bruker du?





Del gjerne alternative sider til Android Market.

Hva er ditt favoritt apps/spill og hva er det nyttig til?

(Oppgi gjerne hvor du har lastet ned)
Sist endret av Foretningssans; 4. juli 2011 kl. 02:47.
Definitivt Spotify-appen til android. Har en Hero som skal pensjoneres i løpet av neste uke, byttes ut til fordel for en Incredible S.
Sitat av Plectophera Vis innlegg
Definitivt Spotify-appen til android. Har en Hero som skal pensjoneres i løpet av neste uke, byttes ut til fordel for en Incredible S.
Vis hele sitatet...

Hørt mye pent om Incredible S. Lykke til med den:-)


Er det likedan kostnader for Spotify til android som til PC?
Jeg har en iphone 4 som jeg faktisk bruker til å skrive dette akurat nå. Jeg har et nytt favorit app hver uke. Men sånn jevnt over er det angry birds som jeg bruker mest.
app-en til stumbleupon er veldig grei å ha en sen kveld du ikke får sove, men ikke gidder å starte starte dataen.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Jeg har 6 sider med app's, nr 1 er da den som var der når jeg fikk iPhonen.

På side nr 2 har jeg de nyttige app'sa:
Shazam: Med dette programmet kan du ta opp litt av en sang så kjenner den igjen sangen, Ligner litt på Track id.
Yr.no: Denne er veldig kjekk å ha, Vær er jo alltid kjekt å vite.
NorskRadio: Denne har alle nrk radiokanalene.
Facebook: (speaks for it self)
eBuddy: Msn osv
Remote: Veldig kjekk å ha. Jeg bruker den f.eks når jeg skal spille av musikk på iMac'en og vis du har en apple tv så kan du koble den opp mot et stereo anlegg. Så du kan sitte i et annet rom og bestemme hvilken musikk som skal spilles.
Trailers. int: Film Trailere
Google earth
Battery status: Se hvor lenge det er igjen før din iPhone blacker ut
Wikipedia

Alle disse på side 2 er gratis.

Side 3 har jeg mye rart:

Sound level
Mini piano: Veldig morsomt
Shotgun
Moron test: Kjekt å ha om du vil få tiden til å gå.
Duck shoot: Skyt ender.
Red button: Et program helt uten mening
Jirbo match: Denne har jeg fordi nevøene mine liker å spille på telefonen.
Target: Bare å skyte på en blink.

Tror alle på side 3 er gratis.

Side 4 har mye spill:

Copter: Et av de beste 2d spillene etter min mening.
Labyrinth LE: Utrolig morsomt men du bør kjøpe fullversjonen for de 10 brettene som er i gratisversjonen runder du lett.
Cube Runner: Utrolig morsomt, anbefalest. Du skal kjøre en "pil" bortover en bane med mange bokser i veien, så du må kjøre mellom alle boksene. Treffer du en boks så er det game over.
Unblock em free? : Du må tenke litt på dette spillet men veldig morsomt. Du skal flytte noen klosser slik at den røde klossen kommer seg frem til mål.
Papipole
papijump
papiriver
papimissile
papicatch
Sheep laucher: Du skal rett o slett skyte en sau opp i verdens rommet, Du trykker på sauen for å sende den lenger opp, så kommer den ned igjen så må du trykke igjen osv..

Tror alle fra side 4 er gratis.

Side 5 er også mye spill:
Tap Tap: Guitar hero
Red ball pro: Koster 11.kr men var verdt det! Må testes.
MX mayhem: Koster 6.kr men er utrolig morsomt. Spillet går ut på å kjøre cross. Minner om TG motorcross på Teagames. Bare synd det var bare 14 baner
RC plane: Du skal bare fly. 6.kr
Canabalt: Dette spillet er slik.16.kr?

Tror de som jeg ikke har satt pris på er gratis.

Side 6 har også spill:

Scooter XL: Veldig morsomt spill. Du skal kjøre scooter og hoppe fra strek til strek. Dette spillet er 2d. 6.kr?
SCH: Må prøvest! Er helt hekta på dette spillet her. Du skal kjøre en handlevogn på et hopp så skal du gjøre triks i luften. Du får penger etter hvilket triks du gjør. så kan du kjøpe oppgraderinger til vogna.
ATV offroad
4x4 Jam: Kjøre bil offroad.

Det var noen av mine apps.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Mines. Demper abstinensene mine fra Gnomine.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Har en haug på min HTC Desire Z.
Ca. sortert etter hvor mye jeg bruker dem:

Kanji Tutor - trening på japanske "kanji"-tegn. Flott for en amatørstudent som meg. 便利だ、便利。


Moon+ Reader Pro
- bokleser som takler flere formater - ikke minst vanlige tekstfiler. Ser fortsatt etter noe som takler PDF på en like bra måte som dette, men jeg er skeptisk. PDF er tungt.

JED - japansk ordbok. Livredder.

androidVNC - sier seg selv. VNC-klient for fjernstyring av systemer.

ixMAT Scanner - 1D-strekkoder (dog ikke alle formater), QR, Datamatrix.

Instant Heart Rate Pro - bruker kameraet som et improvisert oksimeter (måler dog bare pulsfrekvens) - og er faktisk ikke juks slik som de fleste andre apps av denne typen later til å være.

Gameboid/GBCoid/Nesoid - forskjellige emulatorer for hhv. GBA, GB/C og NES. Sistnevnte kjører faktisk for FORT, så den brukes lite.
Sist endret av robhol; 4. juli 2011 kl. 12:48.