Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9237
spankingguru
Worner's Avatar
Skal til Spania imorra og jeg lurer på om det er noe gøy der jeg kan kjøpe med meg hjem? Tenker da på apotekvarer.

Vanligvis når jeg er der så pleier jeg å kjøpe med meg imovane, mio relax og durvitan for et år.
Sitat av Worner
Skal til Spania imorra og jeg lurer på om det er noe gøy der jeg kan kjøpe med meg hjem? Tenker da på apotekvarer.

Vanligvis når jeg er der så pleier jeg å kjøpe med meg imovane, mio relax og durvitan for et år.
Vis hele sitatet...
Er ikke sikker på om du får kjøpt det i spania, men i mexico kjøpte vi hostesaft. Dæven bøtte sykkelstøtte å man ble på tur av den. Det var hostedempende, husker ikke navnet på den men kostet ca 15 kr. Bare å prøve seg frem.
Håper dette kan være til hjelp.
Om det bare er medisiner du tenker på kan jeg ikke hjelpe deg, men husker at når vi var på en bar så satt vi å prata med noen engelskfolk om hasj. Så kom en av bartenderne (engelsk/skotsk) bort, så spurte han fyren vi pratet med om bartenderen viste hvor en kunne skaffe seg hasj. Så gikk det 5 min så kom han tilbake å sa at om han ble med han kunne han få kjøpe litt, da han hadde dette på spritlageret
de selger relexabys som er det samme som somadril...
Sitat av Vaktbikkja
Er ikke sikker på om du får kjøpt det i spania, men i mexico kjøpte vi hostesaft. Dæven bøtte sykkelstøtte å man ble på tur av den. Det var hostedempende, husker ikke navnet på den men kostet ca 15 kr. Bare å prøve seg frem.
Håper dette kan være til hjelp.
Vis hele sitatet...

Mulighet for at det er kosilan? Det er nemlig eit morfinpreparat og morfin går vel ann å ture på med ein respektfull dose..
Sitat av grever
Mulighet for at det er kosilan? Det er nemlig eit morfinpreparat og morfin går vel ann å ture på med ein respektfull dose..
Vis hele sitatet...
Du tenker nok på Colysan(?), men det var nok heller en DXM-holdig hostesaft som ble omtalt her. Morfin gir deg ingen "tur" i den forstand, men det kan DXM gjøre.
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Hostesaft blir vel litt vanskelig. Selv om det er reseptfritt der nede så må jeg få resept på det av legen min der nede eller et skriv på at det er reseptfritt. I tilfelle jeg blir stoppa i tolla
Offtopic:
croch: hvis inkrabions post er ubrukelig, er det virkelig nødvendig å skrive en like ubrukelig post der du kommenterer hvor ubrukelig inkrabions post er?

ONtopic:

Var i spania i sommer, da jeg kjøpte 80 eller 90% absinth! Veit ikke hvor "ekte" den var, men ble hvertfall ganske kake av den...går også an å fake på seg en sykdom og få resept der nede, meget enkelt å få apotekervarer.

Varsle resepsjonen på hotellet om at du føler deg dårlig, det kommer en lege, han/hun skriver ut ett halvkilo med div. assorterte antibiotikum...
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
bjerkreimruler: Jeg røyker ikke selv, men faren min gjør det. Er helt sjukt å billig å man får det der nede. Rundt 5kr hvis man kjenner noen.

svaagan: Jeg har egen lege der nede så det skal ikke være noe problem. Har reist ned dit 3-4 ganger i året de siste åra. Absinth er vel ikke det letteste å få resept på :P

Kansje jeg skal skaffe meg efedrin istedenfor koffein denne gangen.
Sitat av felix_poker
Du tenker nok på Colysan(?), men det var nok heller en DXM-holdig hostesaft som ble omtalt her. Morfin gir deg ingen "tur" i den forstand, men det kan DXM gjøre.
Vis hele sitatet...

Heter ikke den Cosylan?

Edit; trenger ikke dra til spania for å kjøpe den. selges her på apoteket. jeg har 3 flasker(hele slekta er syke)
Sist endret av Sokkull; 22. februar 2006 kl. 14:25.
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Kjøper vel det vanlige da..
Skrives om en uke folkens!
Sitat av druefis
de selger relexabys som er det samme som somadril...
Vis hele sitatet...
hva er relexabys? har de hjemme i skapet