Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6895
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Fikk nylig tak på rundt 200mg ethylphenidate. Var veldig skeptisk til dette siden det var såpass nytt at det er nesten ingen informasjon på nettet å finne, bortsett fra noen triprapporter, som ga meg en ide hvor mye jeg kunne ta uten å risikere overdose. Tok siste dosen for ca. 10 min siden og må si meg ganske fornøyd, siden jeg ikke er noen stor fan av stimulanter. Men noe jeg lurer sterk på, er hvorfor jeg får milde psykadeliske og visuelle effekter på dette (på doser over 30-40mg) når det står på wikipedia at det kun reagerer på dopamin og noradrenalin. Minner mer om mdma enn på speed/cola. Så jeg vil faktisk påstå at det har en viss effekt på serotonin også.

Noen andre som har erfaringer rundt dette stoffet? Er det noe jeg bør passe på? Er mest på utkikk etter negative effekter. Eneste jeg kan kjenne, er at hjertet blir litt rabiat når jeg tar store doser, men ikke direkte ubehagelig. Og kanskje et snev av hodepine (pga høyblodtrykk vil jeg tro). Har benzodiapiner tilgjengelig hvis det skulle bli noe nedtur eller lignende. Merker litt crawing, men det er nok psykisk vil jeg tro. Vil rapportere senere hvis jeg skulle få noe negative effekter i ettertid, slik som f.eks nedtur, forlenget crawing eller abstinenser.

Jeg fikk høre av en venn at hvis jeg fikk psykadeliske, visuelle effekter lik sopp på et middel som bare reagerer dopamin og noradrelanin, så var det bare en såkalt flashback. Vennen min jeg prøvde det sammen med, tok nesten like mye som meg, men han merket ingenting. Bare en digg "cola" følelse for hans del. Og han har aldri tatt psykadelika. Det har derimot jeg, men svært sjelden og uten noen form for badtrip, overhodet.
Funket dette ? Virker sånn i forhold til ossen du skrev ;-)
Har selv prøvd stoffet, synes det er helt likt metylfenidat. Merkelig at du får psykedeliske effekter av det.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av ferocious Vis innlegg
Har selv prøvd stoffet, synes det er helt likt metylfenidat. Merkelig at du får psykedeliske effekter av det.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg også. En venn av meg som har mye erfaring med psykadelika (alt fra sopp til ayascha) mente det var vanlig hvis man har brukt mye psykadelika. En slags "flashback". Jeg har tatt sopp 14-15 ganger i løpet av 7-8måneder, alt fra 30 til 150 potente psilocybe semilanceata, en sterk syretrip og nærmest 2 tilfeller av misbruk av MXE de siste 2 månedene. Hvert "misbruk" var først ca. 1200mg fordelt i løpet av 3 eller 4 dager (Hukser ikke) og andre gang var 2 dager i strek med ca. 1000mg fordelt.

Så jeg mistenker at jeg kanskje kan utvikle HPPD eller ligende, og skal kutte ut alt av stimulanter, absolutt alt som reagerer på dopamin, for det trenger jeg strengt tatt ikke. Dissosiativer og psykadelika bruk skal jeg avente en stund og være meget forsiktig med. Har aldri hatt badtrip noen av gangene.
Sist endret av Mexxy; 17. juni 2012 kl. 21:04.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cherie Vis innlegg
D er ulovlig btw. Venninda mi var i avhør for dette nylig. Ikke at jeg finner d på lister. Hun fikk den henlagt, men uansett, verdt å nevne.
Vis hele sitatet...
Jeg ble også tatt til avhør når en pakke JWH fra USA ble stoppet. Dette var 1 år før det ble ulovlig. De sa også det var ulovlig, men fikk aldri bot.

Men en annen bekjent av meg sa også at ethylphenidate er ulovlig, fordi det blir gjort om til methylphenidat (ritalin) i kroppen. Kan dette stemme? Isåfall er stoffer som GBL også ulovlig, siden det gjøres om til GHB i kroppen.
Sist endret av Mexxy; 19. juni 2012 kl. 19:42.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Tror ikke de kan bruke den om methylphenidat, d er et anna stoff. Ethyl er Hva vi får om vi mixer methyl og ethanol, det blir omgjort til methyphenidat i kroppen. Tror ikke d går andre veien og blir omgjort igjen..

Mulig de bare sa d var ulovlig. Hun orket ikke henvise til noen av listene eller prøve...
Vis hele sitatet...
Er det ikke omvendt? innta Ethyl, drikk alkohol sammen og det blir omgjort
til Methyl?

Har prøvd Ethylphenidate ved flere anledninger, 0.001g digitalvekt er et must ( når det gjelder alle RC`s ).
Vedkommende jeg satt med opplevde til tider farver, men ikke stort mere enn det, kan ikke huske jeg opplevde akkurat det, kanskje litt tåkesyn, men det kan vel ha litt med blodtrykk og gjøre om jeg ikke tar feil.

Beste dosene fant vi på 20-25mg pr time, første timen etter hver justering gir litt go cola form,
med eufori som steg ettersom timene og justeringene gikk.
Skal visst være lite hyggelig å bli overstimma på Ethyl. Panikkanfall, hjertebank osv.
Opplevde ikke selv noe negativt ved noen av gangene jeg brukte det, tvert imot.
Spise gikk helt fint, matlyst, sove var heller ikke noe problem, dagen etterpå følte jeg meg som regel opplagt.

Skyter meg selv jeg

Ethylphenidate is a central nervous system stimulant and an analog of methylphenidate. It acts as a dopamine reuptake inhibitor and norepinephrine reuptake inhibitor. [COLOR="Red"]It is also produced in the body when methylphenidate is taken with ethanol.[/COLOR]

Må også nevne at toleransen stiger fort på ett par dager, da selv på maksdoser rundt 70-80mg pr dag.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Må også nevne at toleransen stiger fort på ett par dager, da selv på maksdoser rundt 70-80mg pr dag.
Vis hele sitatet...
Korrekt. Etter en kveld med 600mg, så hadde jeg 400mg igjen. Droppet 300mg og snortet resten på en gang. Såvidt jeg fikk effekt. Ja, det var idiotisk av meg, og jeg har et problem. Skal snart innlegges snart uansett, så spar tastene til annet enn advarsler og oppfordring til rushjelp
Sitat av Cherie Vis innlegg
D er ulovlig btw. Venninda mi var i avhør for dette nylig. Ikke at jeg finner d på lister. Hun fikk den henlagt, men uansett, verdt å nevne.
Vis hele sitatet...
At noen blir tatt inn til avhør betyr ikke at det er ulovlig.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg ble også tatt til avhør når en pakke JWH fra USA ble stoppet. Dette var 1 år før det ble ulovlig. De sa også det var ulovlig, men fikk aldri bot.
Vis hele sitatet...
Politiet sier mye rart. De fleste politibetjenter kan jo ikke store mengder lovtekst utenat. Om du ikke fikk bot var det antakelig fordi de ikke hadde hjemmel i lovverket.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Men en annen bekjent av meg sa også at ethylphenidate er ulovlig, fordi det blir gjort om til methylphenidat (ritalin) i kroppen. Kan dette stemme? Isåfall er stoffer som GBL også ulovlig, siden det gjøres om til GHB i kroppen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor høre på bekjentes fjas når du kan sjekke det opp selv? Et stoff er ikke automatisk forbudt fordi det omdannes til et forbudt stoff ved inntak. Om etylfenidat er forbudt, er det fordi stoffet i seg selv er forbudt. Når det gjelder GBL er dette forbudt i seg selv, nettopp fordi det omdannes til GHB ved inntak og lett kan brukes til å lage GHB.
Methyl og alkohol gir ethylphenidat og ikke omvendt. Var derfor vi fikk noe lignende fola rus med ritalin og alkohol. Google it. Hadde d blitt omdanna til methyl ville d vel vært som gbl og ghb. Men ethyl blir ikke omdanna.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er en kraftig stiulans,ved injekson, treff 100% ellers får du sår som tar 3-4 mnd å gro. det er utrolig corrosivt ser lilla merker i hud og halliser er det nok av om du injeserer 100mg,meget ubehagelig, er meget vant til all psykedelika over mange år. dette er på markedt for å gjøre research vendorer rike uten serlig fare for straff,den ethylpenidaten jeg fikk ble målt av politiet til 98% så en bør tilsette magnesiumsulfat,finnes i 95% av sentalstimulerende solgt illegalt. det hjelper på corrosiv effekt og gjør det lettere å dosere for dette er ikke egnet for eyballing. bruk ikke dette mer/ max 3 dager på rad om paranoyaen ikke er din beste venn
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jess, fikk 1 gr i g[r og 1 gr i dag fra to forskjellige vendorere. S[ kan kanskje teste det skikkelig denne gangen. Men tviler p[ at det sl[r PVn anywhere

nwtf har jeg gjort med tastaturet mitt da...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da var det tid for mere testing.
Mottok 2g, og har siden klokka 12ìsh idag, intatt ca 80-100+mg(Ethyl)
med 600mg Lyrica.
Har bumpet 18-28mg striper med jevne mellomrom, ca vær 1time\halvannen.

Veldig fin combo, Lyrica å Ethyl, fin flyt å kjilling i maven nesten hele tiden
Litt tendenser til kjevelås, men har magnesium jeg tenkte å ta etterhvert.
Skal spille TL2 ikveld, og slik formen er nå tror jeg ikke jeg trenger
mere Ethyl idag
Klarer fint å sove å spise etter en dag med bumbing,
og jeg regner med Lyrican vil forlenge virkningen av Ethyl.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg er en gammel knarker og tåler ikke så mye av disse CNS-midlene lengre. Ethylphenidate og et par til var utrolig morsomme, og jeg klarte ikke å dy meg fra å teste å skyte det. Smalt ikke som gatemakka, men gled på som god amfetamin. Jeg kuttet ut etter noen måneder. Hadde nok blitt rimelig psykotisk av å bruke for mye av det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet ossen "Ethylphenidate" fungere med hasj? Tenker da spesielt på "comedownen" da jeg pleier og få litt angst og uro.
Personlig er ethylphenidate den eneste stimulanten jeg ikke kan kurere angst\uro\nedtur, blir faktiskt værre :P Etizolam er min favoritt når det gjelder ethyl nedtur, men andre benzoer funker også
Noen øl i kjøleskapet, og gjerne ett godt gjennomtrekk fikser alltid overdrive på ethyl for min del.