Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2519
Tips til beste RC for ren og enkel eufori (type sitte i sofaen å smile)?
Og som ikke er ulovlig å innføre til Norge.

Takk.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Som resultat av litt googling *hint hint* kom jeg fram til at mange finner Mephedrone veldig euforisk.

Kan også annta at Methylone(bk-MDMA) vil være ganske behagelig siden det er en slags mildere versjon av MDMA.

Av erfaring så syntes jeg aMT er veldig euforisk, men det er ofte ubehagelig/kvalme før selve effekten inntreffer så dette er jo en negativ side med det.

Eller kan jeg anbefale deg å gjøre litt research selv. Utforsk erowid's sider for diverse RC, se på erfaringer, effekter osv. Bruk google.
Ethylone, rc for MDMA. Mephedrone er vel nesten ikke til å få tak i lengere...
For meg overgår 6-apb MDMA's eufori, ikke de empatogeniske effektene samt kvaliteten på selve stoffet dog.
Helt siden vendoren jeg stoler på og kjøper hos sluttet å selge Mephedrone og Methylone har jeg også vært på leting etter en bra euforisk RC.

Det nærmeste jeg har kommet er 70/30mg blanding med pentedrone og buphedrone. For å gi en sammenligning føles dette som en speedy kola rus. Jeg har bare prøvd å snorte dette, får et herlig rush 1-2 min etter snorting. Peaken varer ca en times tid, og draget etter mer melder seg veldig sterkt med en gang en begynner å komme ned.

Det er også vanskelig å sove på dette, anbefaler å ha benzo, røykings eller en jente tilgjengelig om du har planer om å sove etterhvert

Edit: Jeg kan utdype mye mer om denne mixen om noen er interessert (:
Sist endret av Carnifex; 26. august 2012 kl. 17:31.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan virker pentedrone alene?
Jeg har prøvd det, men var stukings på mdpv. Har og prøvd buphedrone alene og sammen med mdpv, og ingen av dem ga noe eufori Har hørt buph og penta sku være litt mer euforisk oralt enn nasalt da, men kanskje pentedrone er mer serotogen (gadd kun prøve to ganger). Buphedrone hadde jeg masse av og det var ikke noe særlig annet enn en mild, ren stimulant som ikke tok vekk matlyst engang.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Ethylone, rc for MDMA. Mephedrone er vel nesten ikke til å få tak i lengere...
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på hvilke kontakter du har.