Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2916
Noen som har erfaring med cannabinioner som ikke er på narkolista? Er spes intr. I Mam-2201da det skal være likt am 2201, men lavere dose. Og 5f-ur-144, ab-001 os

Har selv erfaring med kun ur-144 av disse lovlige. Og har hatt det ganske så artig. Ingen negative bivirkninger at all, inge angst osv. Bestiller Mam-2201 nå.
Hva er dette? Er det planter, pulver eller hva? Kan du referer meg til en side som selger disse produktene å om det er mulig ?
Sitat av Slacker Vis innlegg
Hva er dette? Er det planter, pulver eller hva? Kan du referer meg til en side som selger disse produktene å om det er mulig ?
Vis hele sitatet...
Syntetisk Cannabis
Sist endret av stagg; 30. august 2012 kl. 21:56.
Sitat av stagg Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Konge Kan jeg bare bestille så mye jeg vill eller er det sånn at alle cannabinoider er ulovlige i Norge?
Sitat av Slacker Vis innlegg
Konge Kan jeg bare bestille så mye jeg vill eller er det sånn at alle cannabinoider er ulovlige i Norge?
Vis hele sitatet...
Så vidt meg bekjent så er flertallet ikke på narkotikalista enda, men de skal etterhvert prøve forby det med forbud av enkelte av stoffene det framstilles av. Blir det stoppet i tollen så tar de det uansett, forbudt eller ei.

Du bør seriøst lese deg opp på det før du eventuelt prøver det. Flere bekjente av meg som har fått utrolig angst og pustevansker under rus. En person sliter med astma den dag i dag. Vi vet heller ingenting når det kommer til bivirkninger.
Blir det stoppet i tollen tar de det ikke uansett! Har fått flere brev stoppet og noen til og med åpnet i tollen, men de har alltid havnet i postkassen til slutt

Blir det stoppet i tollen tar de det ikke uansett! Har fått flere brev stoppet og noen til og med åpnet i tollen, men de har alltid havnet i postkassen til slutt

on-topic:
Har prøvd UR-144 og AKB-48. UR ser jeg du har erfaring med så skal ikke si noe om den.
Men AKB-48 kan jeg si et par ord om.

AKB-48 passer best til å slappe av, ligge i soffan og se film til man sovner. UR-144 er sativa og AKB-48 er indica på måten det virker på meg hvertfall. Er en rar søt kjemisk smak og lukt av AKB når man røyker det.
Rusen varer mye lengre i forhold til UR som kun varer 30 til maks 60 min. Mellom 3-4 timer merkes effekten av AKB, noe jeg synes er et stort pluss, men liker ikke rusen så veldig godt så foretrekker UR-144

AKB virker litt senere enn UR, når jeg røyker UR så blir jeg stein før jeg blåser ut det første trekket nesten :P Men med AKB så sniker rusen seg innpå en. Man kan blir overrasket hvis man er litt uforsiktig :P Doseringsmessig så er de 2 meget like. Kan ikke for sikkert si hvilken som er mest potent, men setter en finger på AKB-48.
Narkotikalisten


Forbudt:

AM-2201 Naftalen-1-yl-[1-(5-fluoropentyl)indol-3-yl]metanon
JWH-018 Naftalen-1-yl-(1-pentylindol-3-yl)metanon
JWH-073 Naftalen-1-yl-(1-butylindol-3-yl)metanon
JWH-081 4-metoksynaftalen-1-yl-(1-pentylindol-3-yl)metanon
JWH-122 4-metylnaftalen-1-yl-(1-pentylindol-3-yl)metanon
JWH-203 2-(2-klorofenyl)-1-(1-pentylindol-3-yl)etanon
JWH-210 4-etylnaftalen-1-yl-(1-pentylindol-3-yl)metanon
JWH-250 2-(2-metoksyfenyl)-1-(1-pentylindol-3-yl)etanon

Og flere sikkert, jeg har ingen erfaring med disse, men man får sjekke listen manuelt og se om ting er der...
Har kun erfaring med am-2233 og jwh-182. jwh gir meg mer noia enn am..

bestilt 500mg ur-144, spent!
Prøvde Am-2233 og ur-144 i dag. Kan ikke si jeg kjente overdrevent mye på am-2233, men doseringen var svært lav..

ur-144'en ga rus, men doseringen lå på 3 ''fyrstikkhoder'' per joint. Varte å kun en halvtimes tid.
Sist endret av ghettokid; 4. september 2012 kl. 21:06.
Sitat av Slacker Vis innlegg
Konge Kan jeg bare bestille så mye jeg vill eller er det sånn at alle cannabinoider er ulovlige i Norge?
Vis hele sitatet...

Du bør virkelig lese om dette på forumet før du prøver det. Det er ikke akkuratt bare positive erfaringer folk har fått på disse stoffene. Flere har opplevd veldig negative langtidsvarende effekter. Du bør ihvertfall tenke dette nøye igjennom.


Selv kommer jeg aldri i verden til å finne på å prøve syntetiske cannabioder.. Vanlig cannabis er bedre, men det er ikke helt fritt for problemer det heller. (men det er en annen diskusjon)
Sist endret av 3RD; 4. september 2012 kl. 22:16.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Har ikke brukt syntetisk på over en måned nå, føler meg mye "klarere" i hodet. Kommer nok til å droppe alt av syntetiske cannabinioder framover, selv om jeg egentlig har lyst prøve UR-144. Rusen er ikke verdt noen måneder med depersonalisering/derealisering el., for ikke snakke om de bivirkningene som ikke er kjent enda.

Har ikke brukt syntetisk på over en måned nå, føler meg mye "klarere" i hodet. Kommer nok til å droppe alt av syntetiske cannabinioder framover, selv om jeg egentlig har lyst prøve UR-144. Rusen er ikke verdt noen måneder med depersonalisering/derealisering el., for ikke snakke om de bivirkningene som ikke er kjent enda.

En kamerat av meg har bestilt 10g med UR-144 blend, kan si ifra om den ikke kommer gjennom tolla.

Har ikke brukt syntetisk på over en måned nå, føler meg mye "klarere" i hodet. Kommer nok til å droppe alt av syntetiske cannabinioder framover, selv om jeg egentlig har lyst prøve UR-144. Rusen er ikke verdt noen måneder med depersonalisering/derealisering el., for ikke snakke om de bivirkningene som ikke er kjent enda.

En kamerat av meg har bestilt 10g med UR-144 blend, kan si ifra om den ikke kommer gjennom tolla.
Sist endret av Soppsui; 4. september 2012 kl. 22:59.
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Har ikke brukt syntetisk på over en måned nå, føler meg mye "klarere" i hodet. Kommer nok til å droppe alt av syntetiske cannabinioder framover, selv om jeg egentlig har lyst prøve UR-144. Rusen er ikke verdt noen måneder med depersonalisering/derealisering el., for ikke snakke om de bivirkningene som ikke er kjent enda.

Har ikke brukt syntetisk på over en måned nå, føler meg mye "klarere" i hodet. Kommer nok til å droppe alt av syntetiske cannabinioder framover, selv om jeg egentlig har lyst prøve UR-144. Rusen er ikke verdt noen måneder med depersonalisering/derealisering el., for ikke snakke om de bivirkningene som ikke er kjent enda.

En kamerat av meg har bestilt 10g med UR-144 blend, kan si ifra om den ikke kommer gjennom tolla.

Har ikke brukt syntetisk på over en måned nå, føler meg mye "klarere" i hodet. Kommer nok til å droppe alt av syntetiske cannabinioder framover, selv om jeg egentlig har lyst prøve UR-144. Rusen er ikke verdt noen måneder med depersonalisering/derealisering el., for ikke snakke om de bivirkningene som ikke er kjent enda.

En kamerat av meg har bestilt 10g med UR-144 blend, kan si ifra om den ikke kommer gjennom tolla.
Vis hele sitatet...

Er du sikker på at du har blitt klarere i hodet?
lol... Jeg skal i alle fall ikke bestille meg cannabinioder igjen. Føkk... Kun noen ganger og du blir heelt annerledes. For meg var MAM-2201, kun røyka det to ganger, og vet ikke om det skjer igjen enda jeg har igjen. Gjorde meg så paranoid at jeg mistenkte alle for alt! Helt fjernt og jævlig.... Jeg bør vel kaste den.