Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2476
Noen som har prøvd det her?
Kanskje ikke så smart å teste ut, da 15 stykker har stryki med på kort tid i Sverige.

Stoffet 5-IT føyer seg inn i rekken av designdop som selges på internett, og har til nå krevd 15 menneskeliv på kort tid i vårt naboland."

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10067386
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg fikk en sample og testet det ut to ganger med mellomrom. ca 70 mg oralt hver gang. Har ikke lest artikkelen du postet enda. Men uansett så hadde jeg det ganske fint i begynnelsen av rusen, og så sovnet jeg etter noen timer begge gangene. Og de to neste dagene var jeg paranoid eller så skjedde det virkelig at huden min ble knusk tørr og jeg fikk sår på kroppen fordi jeg hadde dårlig blodsirkulasjon, tørr og klødde. Men samtidig gikk jeg rundt å trodde det var bare meg som innbilte meg det, og tenkte dritt om alt som skjedde rundt meg. Men sårene er her enda, men det føkka med kroppen mer enn andre RC jeg har tatt i det siste. Mulig det bare er meg som ikke tok det på en bra dag og ville fått en kjempe fin tur på det om setting var ok. Har igjen en dose, men frister ikke klø enda mere...

Drit i den der artikkelen, de hakke eiling eller beviser på at personer døde av 5-it eller noe annet. Rener med noen tok sitt eget liv i en cocktail av diverse, noen tok 10x dosering, eller at de har fått noe annet.

Blir oppgitt over hvordan de klassifiserer alle RC som amfetamin eller mdmalignende når de fleste ikke har lik kjemisk struktur i det hele tatt. Ergo de som skriver (i alle fall fra øverste ledd) artikkelen har ikke sett den kjemiske formelen for verken amfetamin, mdma eller 5-it. Noe som viser at de ikke gjør jobben sin NOE grundig.
Men det sier seg selv når de ikke skriver noe om hvordan de døde engang. Og bildet er av etizolam piller....