Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3640
Jeg hører opptaket på etizolam er bedre i slimhinne enn per oralt. Mange sier å sniffe er bedre enn å svelge, mens andre mener å legge under tunga er best. Så før jeg prøver etizolamen min vil jeg vite om jeg skal svelge, snorte eller legge under tunga?

Og hvordan er det å skyte etizolam pulver? Og ligner det effekten til noe anna benzo?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg hører opptaket på etizolam er bedre i slimhinne enn per oralt. Mange sier å sniffe er bedre enn å svelge, mens andre mener å legge under tunga er best. Så før jeg prøver etizolamen min vil jeg vite om jeg skal svelge, snorte eller legge under tunga?

Og hvordan er det å skyte etizolam pulver? Og ligner det effekten til noe anna benzo?
Vis hele sitatet...
ikke. skyt. piller.

det er bindemiddel i dem, og det er INGENTING du vil ha i årene dine. gjør deg selv en bjørnetjeneste.

for hurtig effekt kan du knuse pillene og legge pulveret under tungen. alt er absorbert innen 5min.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg spurte ikke om å skyte piller. Jeg spurte om etizolam virkestoff. Det kommer i rent pulver og... treng ikke moralpreken
Om du svelger eller snorter, er vel ei, men hørt at best funk er å legge det under tungen.
hiss det er rent pulver så bare legg 1-5mg i pumpa og rist den godt og prøv har prøvd å kyte det meste av benzo og viss du har helt rent pulver se om det klumper seg i vannet, vis det gjør det legg litt stron oppi og se om det løser seg opp da (også prøv å koke det litte gann i en skje
Cherie's Avatar
Trådstarter
Får teste under tunga først da, så får vi se med resrmten, har ikke så mange. Blir ikke noe nål har kun piller.
En venn av meg brukte sitronsyre når han skulle skyte etizolampulver. Han mente at vann alene ikke var nok.

Han tok rundt 30mg sammen med ~40mg methoxetamine og ~45mg oxycontin.

Ikke anbefalt dose for nybegynnere.
Hvordan er effekten etizolam? lest alt fra diazepam til alprazolam.. og det er jo litt for stor forskjell til at dem kan sammenlignes..
▼ ... over en måned senere ... ▼
bland etizolamet ut med propylene glycol. 1 ml per mg. Det er det tryggeste.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg synes det funker best å ha det under tunga.
Etizolam løser seg ikke spesielt godt ut i vann, så å skyte det syns jeg var litt bortkasta.
Jeg satt 15mg IV og det funka ikke bedre enn å ta det sublingualt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dpac Vis innlegg
Hvordan er effekten etizolam? lest alt fra diazepam til alprazolam.. og det er jo litt for stor forskjell til at dem kan sammenlignes..
Vis hele sitatet...
Personlig synes jeg etizolam best kan sammenlignes med Oxazepam (sobril).
1-2mg etizolam tilsvarer 10-15mg Oxazepam med tanke på dosering, dette gjelder for meg personlig og er ingen fasit!

Liker etizolam bedre enn sobril, etizolam kan jeg spise hele dagen samtidig som jeg drikker, men gjør jeg det med sobril så får jeg blackout etter noen timer :P

Syntes etizolam hadde en god muskelavslappende effekt, spesielt i nakke da jeg har hatt vondt i nakken i flere år, men har aldri fått noe behandling og\eller medisin som har virket noe særlig.

1mg etizolam hjelper lite mot angst, fyllesyke\fylleangst osv.. Men 2mg derimot gjør underverker for meg hvertfall

En ting til er at av sobril blir jeg trøtt, hvertfall etter litt større inntak, men dette er ikke et problem med etizolam.

Det jeg har skrevet er personlige meninger ut i fra personlig erfaring, vi reaferer forskjellig alle sammen på alle substanser, så vær forsiktig, start lavt, bruk tid og kos deg



Bare spør meg hvis det er mere du lurer på, kan godt sende pm også da jeg ikke følger med så mye på postene for tiden.
Sist endret av ViciousDelicios; 7. november 2012 kl. 01:37.
IKKE skyt etizolam pulver. Du vil høyst sannsynlig ikke klare den minimale doseringen.
Hva mener du med at man ikke vil klare den minimale doseringen?
Jeg satt ~15mg IV , jeg klarer dog ikke å bli rusa på benzo siden toleransen min er skyhøy.
Men jeg vil heller ikke anbefale å skyte Etizolam eller benzo generelt . Det funker like bra og noen ganger bedre oralt/sub.
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
IKKE skyt etizolam pulver. Du vil høyst sannsynlig ikke klare den minimale doseringen.
Vis hele sitatet...
Kommer vel helt ann på toleranse. Men det anbefales å løse det opp med sitronsyre før man trekker det opp og skyter det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har skutt etizolam ved to anledninger. Den ene blandet seg lett og fint til en klar blå løsning, og slo som en hest!
Den andre gangen var en annen type. Fikk ikke løst den skikkelig opp, ble bare halveis. Spiste resten av dotten og sloknet etterpå, så noe effekt hadde det nok.