Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4013
De siste dagene har 3-MMC dukket opp på flere nettsider, men så langt er det ikke noe rapporter eller erfaringer med stoffet. Jeg tror ikke jeg er alene når jeg sier jeg er veldig spent på om dette stoffet kan være mye likt Mefedron(4-MMC), helt siden Mefedron ble tatt bort fra markedet i 2010 har det så langt ikke kommet et erstatnings-stoff som lever opp til Mefedron`s forventninger.

Noen her som har gått til innkjøp enda eller prøvd stoffet?
▼ ... noen uker senere ... ▼
En vennine av meg venter noe MMC i posten for øyeblikket, kan poste om det er noe funk i det
▼ ... noen uker senere ... ▼
borde inte 3-mmc hamna under methcathinon på narkolistan?
eller är jag helt ute å cyklar?
avbröt en stor order för att jag såg att *methcathinone var med på narkolistan helt plötsligt..

de norska narkolovene är lite förvirrande.
3-MMC er 3-metylmetkatinon, dvs at det er en metylgruppe kobla på metkatinonmolekylet. Ettersom derivatloven er ute av spill er det lovlig.
Sitat av Stratops Vis innlegg
3-MMC er 3-metylmetkatinon, dvs at det er en metylgruppe kobla på metkatinonmolekylet. Ettersom derivatloven er ute av spill er det lovlig.
Vis hele sitatet...
Siden når?

Som TS sier så er 3-MMC farlig nær mephedrone/mefedron strukturmessig.

4-metylmetkatinon = 4-MMC (mefedron)
3-metylmetkatinon = 3-MMC
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Siden når?
Vis hele sitatet...
1 januar 2010.
Sist endret av twisted shroom; 4. juli 2012 kl. 19:30.
Har en sample på dette, men må vite mer om d først har aldri tatt meph, så vet ikke hva jeg skal kjenne etter (regner med d er speedy methylone), og dosen kan jo være helt annerledes...
Vad jag hört av vänner så är doseringarna väldigt lika de till meffe.
Oralt: 150mg +++ å nasalt: 150mg +++
Ruset ska vara lugnare vad jag hört, men längre.
Den pushiga kicken som man fick av meffet ska tydligen inte existera på 3-mmc ruset.

Tydligen är de lika mycke återdoseringsbehov men de är ju bara trevligt i missbruksåtanke

Jag hade testat de oralt på 200mg å när de börjar kicka hade jag nog dragit en lina på 150 för å se va de ger för effekter..
men de är vara vad jag skulle göra om jag va dig.

Ska nog ordna e beställning på de där ändå.
Tror neppe jeg tar mer enn 100 mgav det. Men tester 50 mg nasalt først eller mindre. Så tar jeg pralt senere.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noe mer info om denne?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har "rotet" vekk min sample. dvs. omorganisert godteriet mitt i like poser og uten navn flere ganger mens je stuka om natta uten å huske det omtrent. Eneste jeg kan gjennkjenne der er mdpv, og delvis methylone og ethylone. Men kan hende det var noe anna også!! Faen ass. Det er liksom enten MDPV eller X...

Så blir ikke noe jeg tester....
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fant du noen gang ut noe mer om dette stoffet eller?