Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 902
Hei.

Har kjøpt en ny pc (se min forje tråd hvis i lurer på hvilke. Den er ikke tilgjengelig, å jeg husker ikke hva den heter)

Ihvertfall er det en Acer. Når jeg gamer feks Skyrim, så er den på 40% cup og 50% proserrorbruk. Viften er urolig varm, å det lukter tendenser til svidd. Da spiller jeg på beste kvalitet, uten tendenser til Lagg.

Helt ny pc. 1 dag gammel. Jeg vet at Acer har dårlige vifter, men kan den bli ødelagt om jeg spiller, når den er så varm?

1. Kan den bli ødelagt?
2. Noe jeg kan gjøre med dette?
Sist endret av IphoneFreak; 8. desember 2011 kl. 15:36.
Hva er temperaturen?
Hva med å avkjøle den? Enten kjøpe en vifte som kjøler under, eller i det minste sette noe under pc slik at det blir bedre luftsirkulasjon under.
Har selv en Acer som blir ganske varm ved spilling. Har den stående på et laptopstativ med vifte. Blåser også ut støv fra vifta med jevne mellomrom, hvis jeg glemmer det så kommer den etter en stund til en punkt hvor den blir så varm at den skrur seg av.
Sist endret av Sundseth; 8. desember 2011 kl. 15:45.
Hvis det blir for varmt, skrur PC'en seg av uansett. Skru opp viftehastigheten kanskje.
hvis jeg har forstått det riktig så henviser du til en tråd du vet er stengt?
Sist endret av zyklonB; 8. desember 2011 kl. 15:54.
Sitat av zyklonB Vis innlegg
hvis jeg har forstått det riktig så henviser du til en tråd du vet er stengt?
Vis hele sitatet...
Ja, tråden er stengt, så.....neida, men jeg skrev på iphonene, så glemmte å si at det var PC'n, som ikke var tilgjengelig. sorry

Her er den: http://freak.no/forum/showthread.php?t=205902

Var ikke inærheten av pc'n, så fikk ikke sakt hvilke pc jeg hadde.

Vet ikke hvilke tempt det er...hvilket programm er det? Speed fan, eller noe?

Hmmm, viften er varm, å lukter litt svidd, å går litt fort, men her er resultatet:

GPU: 41
HDD 27
Core 0: 47
Core 1: 43