Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 7030
God dagen.
Har et spørsmål om epleddik.

- Hjelper epledikk til å renske kroppen for THC?
Har selv å røyke cannabis siden jeg må ta pisseprøver uregelmessig. Men er likevel med kompiser når de røyker ect. Var for noen dager siden med en kompis når han kjøpte. Når han hørte jeg måtte ta pisseprøver ofte sa han at en kompis av som måtte gjøre det samme røykte hver dag, men dagen før prøven drakk han epleddik, og bestod hver gang. Kan det være sannhet i dette?
Jeg er skeptisk. Det må da finnes bedre måter å komme seg ut av en sånn latterlig pisseprøve-ordning, f.eks. ved å fortelle legen din at du tenker på å prøve heroin, ettersom det ikke kan spores like lenge som cannabis..?

Mulig det ville slått dårlig ut også da, jeg vet ikke. Noen som har peiling?
Tips fra meg til deg, Vann - > Piss -> Vann - > Piss - > ... Når du da må ta prøva, er urinen din så tynn at det er vanskelig å få sporet thc
Det kan faktisk ligge noe i at epleeddik kan hjelpe siden det blir lagret i fettvevet. http://technorati.com/lifestyle/arti...to-destroy-fat
vann + kreatin + juice + b12-vitaminer
tiss masse, husk å holde saltnivåer i kroppen balanserte (altså ikke 'olol 15 liter vann')
great success!
Trådstarter
14 1
Sitat av Plectophera Vis innlegg
vann + kreatin + juice + b12-vitaminer
tiss masse, husk å holde saltnivåer i kroppen balanserte (altså ikke 'olol 15 liter vann')
great success!
Vis hele sitatet...
Juice og eddik er jo mye det samme, bare eddik er enda surer, så det er vel mye kraftigere?

Menne: hvorfor kreatin og b12?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Tips fra meg til deg, Vann - > Piss -> Vann - > Piss - > ... Når du da må ta prøva, er urinen din så tynn at det er vanskelig å få sporet thc
Vis hele sitatet...
hvis testingen derimot er grundig vil du få beskjed om at det var "fargeløs urin med lave verdier" - Altså mistanke om juks. Da har du i beste fall kjøpt deg litt tid.
Sitat av komati Vis innlegg
Juice og eddik er jo mye det samme, bare eddik er enda surer, så det er vel mye kraftigere?

Menne: hvorfor kreatin og b12?
Vis hele sitatet...
kreatin fikser på verdiene av noen funky stoffer i kroppen (husker ikke hva, soz!) og du pisser enda mer enn før. B12-vitaminer gir urinen din en mørkere farge, noe som er greit hvis du har drukket sinnsyke mengder vann før en prøve.
Jeg vil trodd dette var LØGN, assa at han røyke hver dag og dagen etter tok prøve som var negativ? Neppe....

Kom deg over 1 uke uten cannabis for å være "sikker" og da må du drikke drikke drikke og pisse pisse pisse så mye du kan. Kjøp detox kur på helsekost, ta vanndrivende osv. Få ut møkka. Eplecider eddik funker vel greit, men ikke over natta. Juice, te, kaffe, vann og en slags eddik ville jeg anbefalt. Og mengder slik at du tisser sju-ti ganger daglig.

Cannabis kan sitte i leeenge. Mange opplever flere mnd, og at du faktisk er positiv bare ved å være ved siden av en som røyker.
Sist endret av Cherie; 11. april 2011 kl. 23:56.
Nei, epleeddik vil ikke skjule spor av thc i urinen. Ikke kreatin heller. Og ihvertfall ikke vitamin B-12! Skulle fisk og gjærekstrakt eller råmelk skjule spor av thc i urinen?? Juice er heller ikke effektivt. Og å sitte ved siden av en som røyker cannabis gir ikke utslag på en urintest, med mindre lokalet en sitter inne i er så røykfylt at du ikke kunne sett om stuebordet brant eller ikke ..
tviler egentlig litt på det... røyka hasj/pot daglig i 17/18 år.Ikke Røyka på nærmere 7 uker uker nå i fortsatt spor etter thc i urinen min. så man skal passe litt på det å!