Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 11198
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Hei

Lurte først og fremst på om noen vet om noen steder man kan kjøpe frukttobakk i Vestfold område?
Noen arabersjapper eller noe, eller enn nettbutikk i Norge helst.
Har en shisha stående ensom som mangler frukttobakk..(Har litt kull).
Noen som kanskje vet om alternativ frukttobakk, som ikke er veldig farlig da ?

Håper på svar:-)
Om du røyker hookah for å nyte det, så ville jeg anbefalt deg å ta en tur på www.hookah-shisha.com de er veldig hjelpsomme med å få tobakken gjennom tollen problemfritt Anbefaler Romman tobakken på det sterkeste
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Thehookah.com - Kjøp starbuzz; det er den dyreste, men det er verdt det
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Takker for svar, har sjekka ut nettsidene, ser bra ut Men hvilke land er de butikkene ? Og iMAGINE123: Har du kjøpt der før ? Er det en serriøs butikk ?
Sitat av Affe Vis innlegg
Takker for svar, har sjekka ut nettsidene, ser bra ut Men hvilke land er de butikkene ? Og iMAGINE123: Har du kjøpt der før ? Er det en serriøs butikk ?
Vis hele sitatet...
De holder til i Texas. Ja det er en seriøs butikk. Løp å kjøp.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Løp å kjøp.
Vis hele sitatet...
Tar en jogge tur dit i morra tenker jeg
Den jeg linket er veldig seriøs. Har veldig god erfaring med de
Hvordan er det med å få det inn til landet? Tenker at den Norske tollen kan være kjip? Leveringstid? 25% toll/moms + frakt bortsett fra varene?
Shisha er frukttobakk, ikke vannpipe.

http://www.hookah-shisha.com/ er en god butikk

ellers har vi :
http://www.smoking-hookah.com/

Gode erfaringer med begge. Sistnevnte sender fra Israel, så de er sikkert litt større sjanse for at tollen vil ta en kikk på den pakken...
Vannpipetobakk er nylig blitt totalt ulovlig i Norge. Innførsel er ikke lov på noen som helst måte.

Så, det kan muligens bli litt vanskeligere å bestille på nett fremover.

Har dessverre ikke kilde på dette akkurat nå, men leste det nylig i en av de største nettavisene.

Sitat av spelley Vis innlegg
Shisha er frukttobakk, ikke vannpipe.
Vis hele sitatet...
Shisha kan også bety selve vannpipen. De blir kalt det i noen land.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Vannpipetobakk er nylig blitt totalt ulovlig i Norge. Innførsel er ikke lov på noen som helst måte.
Vis hele sitatet...
Link ?

Sitat av spelley Vis innlegg
Shisha er frukttobakk, ikke vannpipe.
Vis hele sitatet...
Søker du shisha på google kommer det bilder av vannpiper da? Og jeg kjøpte min når jeg selv var i Egypt høst før jul. Da kalte de den Shisha og frukt tobakken for fruit tobacco, men det er ikke så viktig ...

Fant noe.

"Import og salg av vannpipetobakk er forbudt."
Kilde: http://www.fristedet.no/fri/vannpipe...forbudt_802844

"Publisert: 14.04.2011" - Ikke så gammelt heller.
Hvorfor i helv*** er det blitt ulovlig!? Norge er jo en jævla barnehage.

Hvordan er de på frukttobakk og regler om alt annet generellt i Sverige i motsettning med Norge? Fortsetter det slik vil jeg komme meg ut av landet hvertfall
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Enig med deg der, vet ikke hvordan det er i Sverige, men er det bare å drite i å prøve å importere da eller ? Siden det er ulovlig -.-
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Når ble det ulovlig? Isåfall så har jeg akkurat smuglet par-tre pakker med slik tobakk fra utlandet.. Var grei futt i disse sakene også..
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg vet ikke helt sikkert om det er ulovlig jeg ... Jeg bare søkte på google vannpipe ulovlig i norge så kom den opp, men skjønner ikke hvorfor det er ulovlig hvis det er ?? :S
Frukttobakk til vannpipe (shisha/hookah) blir rammet av Forskrift om forbud mot nye tobakks- og nikotinprodukter § 2: "Det er forbudt å produsere, føre inn i Norge, omsette eller overlate til andre nye former for tobakks- og nikotinholdige produkter." Dette produktet er altså både ulovlig å selge i Norge og ha med seg inn i landet, f. eks. på fly.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Trådstarter Donor
Så stygt ... Ser ikke hvorfor frukttobakk er farlig ? Det kan sikkert hende at noen typer er farlige??
Men det finnes jo frukttobakk som nesten ikke er farlig da, ettersom jeg har lest på nettet da.
Har ikke noe med at det er farlig, men at det er tobakks- og nikotinholdige produkter.
Mulig det er lovlig å importere herbal shisha.

Jeg bestilte en del herbal shisha fra smoking hookah, denne ordren hadde tollen åpnet, pakken ble likevel sendt til meg.


Glemte jeg å nevne at det var vanlig shisha i bunnen?
Sist endret av Spelly; 2. mai 2011 kl. 16:57.
Regelen er nylig blitt innført.

Sikkert 1 måned siden eller noe i den duren.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hallo!
Anbefaler deg http://www.hookah4sale.com Veldig bra serivce og kjapp leveringstid (sirka 1 uke) de selger det meste innen Vannpipe stuff!
Du kan også sjekke de ut på ebay kan gjøre mange kupp der
De selger 100% herbal shisha der det ikke inneholder noe tobakk eller nikotin!