Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1163
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt LSD 1 gang, men aldri MDMA

To kompiser har brukt MDMA mange ganger, aldri brukt LSD.

Er det dårlig ide av oss å candyflippe sammen nå til helgen?
Tja, candyflip var vel første gangen jeg tok molly sjøl og hadde ikke tatt syre så jævlig mye. Bare pass på at dere ikke har så store doser. Om det er jævla intens syretrip for dere så er det jævla chill å ha i bakhodet at dere har molly dropet til gode. Vil også råde dere til å ta syra leeenge før mollyen, typ jo lenger dere venter jo bedre. Ville venta sånn 5-8 timer før det ble noen drop liksom. Kan være greit å ha noen energidrinker og tyggis liggende også Viktigste er at dere er i trygge og uforstyrrede omgivelser. kanskje tilogmed ute i sola.
New generation
colakork's Avatar
Spar mdma opplevelsen til en fest med gutta også tar du heller lsd og røyker J's når dere lander. Er nydelig, nesten for nydelig
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en veldig god ide, candyflip er noe av det mest magiske jeg har prøvd.
Smart og vanlig å starte med syre først og når det begynner å tingle i kroppen så er det tid for en dose molly.
De går som hånd i hanske, så får det gode fra begge verdener.

Anbefales å gjøre det utendørs, gjerne ved et vann eller vakker skog. =)
Sitat av colakork Vis innlegg
Spar mdma opplevelsen til en fest med gutta
Vis hele sitatet...
Hvis ts er hetro da?

Candyflipping kan være litt krevende mentalt. Jeg pleide å vente 4 timer etter LSD peak med å ta mdma og allerede da vil de fleste nybegynnere være kjørt i hode.

Plis ta konservative doser, så får dere en fin lang kveld.
Sist endret av Superspurv; 29. mai 2023 kl. 18:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tenker omtrent 150ug LSD, og usikkert hvor mye xtc. Pillene er solgt som 200mg, halvparten bør vel holde til candyflipping?

Har også lest at man bør vente rundt 4 timer. Vi bør vel ikke støte på noen problemer med denne planen?
Anonym bruker
"Tykk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er settingen? Skal dere være rundt fulle randoms på fest eller blir det dere 3 på en hytte?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nope, det blir alene i leiligheten til han ene. Hadde vært gøy å gå ut i området rundt huset, men det blir selvfølgelig senere på kvelden hvis det blir noe av
Anonym bruker
"Tykk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
150 mics er en litt stor førstegangsdose i min mening, men det lar seg gjøre. Hadde kanskje heller tatt 100-125 om dere har klarer å dele opp dosene litt (holder ikke bare å klippe lapper, volumetrisk dosering er the way to go).

Jeg er en less is more type på MDMA. Halvparten/100 mics er sikkert en bra greie. 4 timer inn høres ganske bra ut men det kan trygt drøyes en time om dere er på bærtur fra 150 mics. Ta det på feelingen når alarmen går.

Vær forsiktig med weed. Det potensierer LSD og MDMA godt hver for seg. Alle tre samtidig er ganske intenst. Om dere begynner å røyke litt, ta ett eller to trekk først og vent noen minutter. Trust me den sparker ekstremt hardt, spesielt med syre.
Anonym bruker
"Tykk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edit: Vil også nevne at dere kan trygt ta disse turene hver for seg og. Jeg vet ikke hvor mye dere tjener på candyflippingen, både syretur og MDMA tur kan være givende. Candyflip har gjort meg ganske så fakka og det er vanskelig å ta med seg lærdommer fra turen. Men om dere vil bare ha det lættis så er det jo det.
Skal to substanser kombineres bør man naturligvis ha prøvd de hver for seg.
Trådstarter har prøvd syre, men ikke emma. Det hadde kanskje vært verre motsatt. EMMAen kan ha fysiske effekter som kan være ubehagelig dog; uansett ville jeg ha prøvd også emma separat først.