Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1521
Hei! Jeg har blitt stoppet i en kontroll. Jeg ble tatt ut i en spytttest.
Spytt-testen kom positiv ut på kokain, noe som jeg ikke kan forstå.
Hadde ikke brukt kokain på over 1 uke, og den slo fortsatt ut. Dagen før røyket jeg 4-5 jointer, men cannabis kom ikke positivt ut i testen.
Ble sendt til legevakta, men er ganske positivt på at ting gikk bra, men hvordan kan kokain spores i spytt etter en hel uke!?!?

Har noen vært borti dette her?
Kokain kan vises i spytt i opptil 2 dager etter inntak.
Kanskje du har glemt at du snorta litt.
Anonym bruker
"Øm Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kan bare svare på generelt grunnlag. flere årsaker til dette. En maskin er ikke kalibert rett som slår ut flask-positv, andre kan være du har fått "rester" inn i munn fra annet du har tatt på som har vært i nærheten når du inntok sist.

Kokain kan spores i urin in en uke ca og blodet mye kortere, så du skal være trygg der.
Kokain er faktisk lengre i spytt enn blod og urin sa legen min til meg. Grunnen til det var noe om at kokain er basisk?så det bruker lengre tid fra å Tid på å brytes fra blod over til spytt eller noe.
Sitat av Knutperreesen33 Vis innlegg
Hei! Jeg har blitt stoppet i en kontroll. Jeg ble tatt ut i en spytttest.
Spytt-testen kom positiv ut på kokain, noe som jeg ikke kan forstå.
Hadde ikke brukt kokain på over 1 uke, og den slo fortsatt ut. Dagen før røyket jeg 4-5 jointer, men cannabis kom ikke positivt ut i testen.
Ble sendt til legevakta, men er ganske positivt på at ting gikk bra, men hvordan kan kokain spores i spytt etter en hel uke!?!?

Har noen vært borti dette her?
Vis hele sitatet...
De kan gi falskt utslag. Men det er blodprøven som teller og jeg hadde vært mere bekymra for de jointene du røyka dagen før, vet ikke hvor ofte du røyker men de regner det om til promille og de finner noe.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei update. Sak henlagt
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk du brev i posten om det eller ringer de?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble ikke henlagt min sak. Slo ut på ALT, også kokain som jeg sjelden prøver, da jeg ikke synes det virker! Men etter utvidet prøve ble det funnet 5 medikament og thc! Jeg hadde utenlandske resepter på alle, men ble dømt til 21 dager på hotell pga at jeg måtte dømmes som om jeg hadde over 1.2 i promille. Datra på 17 var passasjer, fikk gå inn da vi ble forfulgt hjem til gården. Det ble heller aldri nevnt at jeg hadde kjørt i ruset tilstand med datter som passasjer, heldigvis!
Anonym bruker
"Lystig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heh, jeg går på spyttprøver hos lege nå. Disse er alltid rene. Også for benzo som de skal slå ut på (resept, diazepam 7,5mg/døgn).

Er visst stor forskjell på politiets Dräger tester og det lege har tilgjengelig.