Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  155 39077
Synes du at k-hole gir særlig innsikt/klarhet?
Selv liker jeg veldig godt ketamin, men føler at det kan være litt forvirrende, såpass forvirrende at det gir lite å ta med seg videre..
En annen ting med ketamin for meg og depresjon er at det funket veldig bra i begynnelsen. Første 2-3 gangene. Da kunne jeg leve på det noen uker. Etter 6-7 ganger varte det knapt en uke. Så bare sluttet med det..
Større doser sopp derimot kan gi innsikt og vare lenge syns jeg. Men ikke hver gang heller. Iboga er uansett det som har hjulpet meg mest, (angst og depresjon)

Like veldig godt tråden din forresten. Håper du fortsetter å poste selv om den gode effekten skulle avta etterhvert. (Håper ikke det da). Har lite erfaring med mikrodosering selv. Men fett at det funker så bra for deg, håper det varer. Vet hvordan du har hatt det, det er jævlige greier det der.

Leste en gang at de kjemiske prosessene i hjernen er ganske like om en tar ssri eller mikrodoserer lsd. Har ikke peiling på om dette stemmer. Regner med du har prøvd ssri uten at funket så bra, og dermed kan avkrefte dette
KasperAG's Avatar
Trådstarter
Hei iamfreak. Jeg fikk mye mening og følelser ut av all den abstrakte grå og svarte grafikken. Første gang i k-hole startet med følelsen av at mine nærmeste kom og holdt rundt meg, deretter en følelse av at alle i hele jævla verden kom og gjorde det samme. Ganske euforisk. Deretter en tur liggende i min egen grav før det svarte gikk over i gråtoner, og jeg plutselig befant meg i en slags svøpe, dalende rundt i verdensrommet. Jeg døde også under en av turene, veldig interessant opplevelse. Midt oppi alt det rare jeg opplevde på turene i k-hole satt jeg tilbake med en følelse av at jeg, vi alle, planter, dyr, mennesker, maskin, er alle del av samme atom, meislet ut av noe felles. Det fikk meg til å forstå min plass i det store bildet. Sopp ser jeg frem til å prøve - men Iboga? Kan du fortelle litt om opplevelsen og bruken av det? Høres veldig interessant ut. Kommer til å fortsette å poste om jeg blir deprimert, det er jo en del av prosjektet! Har prøvd rundt 20 ssri og snri som ikke fungerte i løpet av de siste 20 årene.

Dag 34, 35, 36. Sitter med en liten lapp under tunga mens jeg oppdaterer tråden. Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg nesten hver dag jeg våkner er redd ingenting funker og de dominerende tvillingbrødrene angst og depresjon har trukket ned gardina på soverommet. Men neida, jeg trekker en lettelsens sukk hver dag - og har det bra - og en god nyhet.
Sendte en jobbsøknad, tror jeg nevnte tidligere i tråden, og har blitt bedt på intervju. Så, det er fett. Ellers har dagene gått med på å være på forskjellige hagesentere og kjøpe frø og planter. Nå ser balkongen ut som en grønn oase. Det er også fett! Skulle gjerne hatt enda mer energi, og gjort enda mer, men slik er det vel alltid. Mye vil ha mer.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lykke til på intervju. Kul at du har ork og får glede av hagearbeid. Har troen på projektet ditt jeg. Nesten så mye at jeg ikke skjønner hvorfor du skal stoppe etter 2 måneder. Om jeg stod i dine sko tror jeg ikke at jeg hadde turt å stoppe, og bare hadde kjørt på med samme doser til evig tid. For nå lever du og tidligere eksisterte du. Det er enorm forskjell. Og jeg kjenner jeg virkelig gleder meg på dine vegner.
KasperAG's Avatar
Trådstarter
Heinog tusen takk! Det kan nok fort være at jeg mikrodoserer LSD utover to måneder, dersom jeg ikke har mulighet til noe annet. Det er bare det med toleransenivåer jeg ønsker å være føre var på, men av alt jeg kan lese virker det som man kan mikrodosere langt lengre enn et par måneder før det evt. skal skje. Men jeg vet at jeg kan ta Ketamin og ligge unna mikrodosering i en måned eller to om det blir nødvendig - og jeg vet at sopp kommer til å fungere veldig godt som substitutt for mikrodosering, så det ordner seg!
Intervju blir gøy - det var 160 søkere til stillingen og nå er det bare to til jeg må slå ut. Tror jeg har en god mulighet til å få jobben
Hei. Takk for svar. Wow du får virkelig mer ut av ketaminen er meg. Forstår godt at du syns det funker.
For meg har det ikke vært på langt nær så heftig, men jeg har bare sniffet. Og det var r og s ketamin blandet, såkalt racemisk ketamin om jeg har forstått det riktig. Du fikk det vel injisert siden du var på klinikk? Tror det er langt mer effektivt. Vet du hvilken type du fikk? r eller s?
Har også sykt høyt toleransenivå på ket av en eller annen grunn. Må sniffe 3-400 mg for å nærme meg k-hole. Da blir det dyrt selv på svartebørsen

Kan komme tilbake til iboga senere. Har skrevet litt om det i en annen tråd her på forumet. Det er mest vanlig å bruke for å kutte avhengighet av drugs, men funket bra for meg mtp depresjon. For å si det litt banalt har sopp og ketamin funket for å hjelpe meg med tankene mine, mens ibogaen hjelper meg med følelsene mine. Fullt mulig jeg er gal, men jeg tror at planter som sopp og iboga gir deg det du er klar for. Nå sist med ibogaen var det mange ting som hadde fallt på plass i livet mitt, og da ble det slik at: "ok, nå kan du begynne å ta tak i følelsene dine." Så lenge en er ydmyk i møtet med plantene får en noe hjelp, det er jeg overbevist om. Erowid har en seksjon om iboga som kan være vært å lese.
Ser ikke på meg selv som kurert på noen måte, men har det bedre nå enn på lang tid. Mulig jeg skal prøve mikrodosring med sopp til høsten, blir inspirert av tråden din
Fortsatt lykke til

Var en ting til jeg skulle skrive. Vil understreke at dette gjelder bare meg, og jeg er langt fra a4. Har tidligere gått på ssri, har selvmedisinert meg med daglig cannabisrøyking osv... Føler problemet med dette (foruten bivirkningene) er det ikke behandler sykdommen, bare hjelper på symptomene. Har full forståelse for de som selvmediserer altså, alt er bedre enn å være deprimert. Men tror ikke det gjør at en blir frisk.
Mulig at vi som lider av kraftig depresjon aldri blir friske og at demping av symptomer er det beste vi kan håpe på.
Selv kommer jeg til å prøve alt for å bli det, eller dø i forsøket.
Bare en tanke.
Sist endret av iamafreak; 26. mai 2020 kl. 00:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Akkurat som fysisk skade/sykdom ikke alltid er helbredelig tror jeg absolutt det er noen tilfeller av psykisk sykdom hvor det samme gjelder. Må man amputere en fot vokser den ikke ut igjen. Om reseptorene våre eller hva annet det er som gjør at vi blir deprimerte ikke har funket som de skal på 10år er det kanskje ikke sikkert de blir å funke som de skal igjen heller. Det er kjipt å prøve ting etter ting, gå i behandling og bruke tusenvis av kroner uten å føle at man kommer så langt. Man kan fort bli enda mer deprimert slik.. Føle seg enda mer mislykket. Andre klarer det jo, så hvorfor ikke en selv?

Beklager for OT.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Akkurat som fysisk skade/sykdom ikke alltid er helbredelig tror jeg absolutt det er noen tilfeller av psykisk sykdom hvor det samme gjelder. Må man amputere en fot vokser den ikke ut igjen. Om reseptorene våre eller hva annet det er som gjør at vi blir deprimerte ikke har funket som de skal på 10år er det kanskje ikke sikkert de blir å funke som de skal igjen heller. Det er kjipt å prøve ting etter ting, gå i behandling og bruke tusenvis av kroner uten å føle at man kommer så langt. Man kan fort bli enda mer deprimert slik.. Føle seg enda mer mislykket. Andre klarer det jo, så hvorfor ikke en selv?

Beklager for OT.
Vis hele sitatet...
Hadde samme tankegang som deg for et par måneder siden. Jeg har fortsatt ikke tatt ned galgen jeg lagde for å henge meg (det er latskap bare, skal ikke ta livet av meg lenger.) Men nå den dag i dag så kan jeg ærlig talt si at jeg har vært glad i et par uker nå, for første gang på flere år. Har til og med smilt! Men man må finne noe som funker for seg selv og legge inn en innsats og virkelig gå inn i seg selv. Man må komme til roten av hvorfor man har det så jævlig med seg selv og lære å leve med det.
Åpne opp øya litt, kom deg ut. Det er så utrolig mye vakkert ute, alt som blomstrer og gror, de søte pinnsvinene som labber rundt om kveldene, alle træra som har fått ny sveis de siste ukene. Alt er faktisk ikke så jævlig allikevel, det sitter faktisk bare i hodet ditt, det er ingen andre som vet hva som skjer oppi der og dette er noe man må fikse opp i selv. Psykiatrien er bare en måte for andre å hjelpe deg, hjelpe deg selv.

For å få hjernen til å forme nye nervebaner (er de som bestemmer hva som skjer oppi toppen.) må man utfordre seg selv, tenke på ting i nytt lys, og gjøre ting annerledes. Kanskje til og med må man bytte miljø. Dette er ting som tar lang tid og ikke noe som skjer over natta. Det finnes ikke noen quick fix for mentale problemer.

For min del så var det en helt jævlig syretripp hvor det føltes ut som at universets skjulte hånd kom rett opp i analen og fista meg i 10 timer i strekk som måtte til for at jeg skulle få banka inn i skallen at det faktisk er verdt å leve. Anbefaler ikke LSD til noen, og det er et stoff man må ha respekt for så det holder. Men det hjalp meg med å få sortert litt i kaoset oppi knollen og jeg fikk tørka litt støv og fjernet litt spindelvev oppi der. Regner med at det er derfor du har kommentert dette på en tråd om LSD, at du har lyst til å prøve det.
Igjen, jeg anbefaler det ikke men hvis du skal gjøre det, ikke gjør det alene, få deg en trip sitter og les deg godt opp før du bestemmer deg.
Anonym bruker
"Redd Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Conclusion: Overall, there seems to have been no meaningful effects, and worrisome trends. I will not be investigating LSD microdosing further, as it is highly likely to be a waste of time."
fra https://www.gwern.net/LSD-microdosing

Nekter ikke for at eksperimentet ditt er interessant men jeg tror fortsatt dette bare er placebo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Conclusion: Overall, there seems to have been no meaningful effects, and worrisome trends. I will not be investigating LSD microdosing further, as it is highly likely to be a waste of time."
fra https://www.gwern.net/LSD-microdosing

Nekter ikke for at eksperimentet ditt er interessant men jeg tror fortsatt dette bare er placebo.
Vis hele sitatet...
Dette er jo helt latterlig, hvor mange mennesker gjennomførte denne blindtesten egentlig?
Dette er jo også et ganske nytt felt som ikke er forsket mye på, og i de større testene som har blitt gjort med microdosering med pcilosybin er resultatene lovende for å si det mildt. Selv er jeg ikke veldig opptatt av disse undersøkelsene, da en nesten må prøve selv for å finne ut om det fungerer uansett. Som med all annen medisin. Et kjapt googlesøk fører meg likevel hit:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6364961/

"To date there are four scientific articles on microdosing. Three of these indicate potential benefits from microdosing. First, Johnstad [20] conducted a series of interviews with microdosers, who reported generally positive outcomes, including improved mood, energy levels and cognition. Second, in an open label study, Prochazkova et al. [21] found that microdosing led to increases in convergent and divergent thinking–common indicators of creativity. Third, a large cross sectional study found that microdosers reported reduced levels of negative attitudes and emotions, and increased wisdom, open-mindedness and creativity, relative to people who had never microdosed [22]. Fourth, the most scientifically rigorous study to date, was a double blind placebo controlled study by Yanakieva et al. [23]. This study showed changes in time perception following microdosing, but did not investigate variables related to health or wellbeing."

Uansett, alle sinn og psykiske lidelser er forskjellige. Så å avfeie at noen kan få positiv effekt av mikrodosering som ikke er placebo er meget spesielt, og en må nesten spørre seg selv hva motivet for et slikt standpunkt er...

Etter å ha lest denne tråden, og jeg kjenner meg igjen i mye her, er jeg overbevist om at dette ikke er placebo. Usikker på om effektene vil vedvare til evig tid, men det jo også trådstarter. En utrolig historie som bare er positiv.

Men det er jo mange mennesker som trenger negativitet og alltid vil være negative. Dette er bare en måte å takle frykt på, en nødvendig forsvarsmekanisme.
I enkelte livsfaser trenger vi dette skjoldet av negativitet for å takle livet. Da vil tanken på at det finnes en "kur" som gjør at dette skjoldet slipper være skremmende. Bare å akseptere at det muligens er slik er et stort steg på veien til et bedre liv.

Sorry til ts for at denne tråden har sklidd litt ut. Jeg tar på meg mye av skylden for dette. Om ønskelig kan sikkert admin flytte de siste 4-5 postene til en annen tråd der mikrodosering diskuteres generelt.Synd hvis denne tråden som handler om et enkelt prosjekt skal bli ødelagt av generell synsing og off-topic stuff.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Gwern gjorde et seriøst forsøk, men også det han gjorde hadde svakheter og valg som kan ha svekket funnene.

Han kjørte en lav dose av noe som etter en streng vurdering kanskje ikke var LSD i den mengden han trodde.
Det problemet tar han selv opp..
Ellers argumenterer han detaljert og overbevisende.
Han er ikke overbevist, men noe har han følt:

"I felt better about myself for a little while, but I think it wore off. The most noticeable lasting effect so far has been anger at the blatant intellectual dishonesty of many pro-LSD commenters."

I tillegg ventet han bare en uke etter sin første tripp - som er for kort i følge mye kunnskap vi vet i dag - jeg så Voktern dele en sånn graf her om dagen. Etter en uke har du dobbel toleranse for samme dose,
i følge den grafen.

Han tok en 200 ug lapp - ifølge seg selv - og så begynte han mikrodoseringen ned i 10 ug en uke etterpå.

Da har han toleranse.
Sist endret av meaculpaUIO; 27. mai 2020 kl. 13:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
KasperAG's Avatar
Trådstarter
Hola! Når det er så minimalt med forskning på mikrodosering så får forsøk som dessverre har mange vitenskapelige mangler oppmerksomhet. Det er vel bare naturlig. Jeg kan også tenke meg at noen kan få placebo-effekt av mikrodosering, mens andre kan få reell varig effekt, samtidig som det også vil være folk mikrodosering ikke fungerer på. Som med all annen medisin der altså. Det er synd det ikke er mer forskning på temaet. Jeg skulle spesielt like å se en sammenligning av mikrodosering vs SSRI.

For egen del har jeg vanskelig for å tro at jeg har en placebo-effekt. Og, om så skulle være tilfelle hadde ikke det gjort noe. Endringene for egen del kan dere jo lese om i tråden. Nå er kjøkkenet fikset opp, balkongen er full av 40 planter chili, tomat, blåbær, paprika, vannmelon, jordbær, og gressløk og til helgen skal det plantes i plantekassa ute. I tillegg er soverommet fikset opp og rot og styr og esker fjernet, stua har vært ren og ryddig i seks uker, jeg står opp hver dag rundt 8-9 og sovner mellom 23-01. Jeg er ute hver dag og order noe. Så livet er snudd på hode fra tiden da gardinen var nede og døren var låst, gulvet var skittent, kjøkkenet et kaos og balkongen en søppelplass. I tillegg har jeg vært på jobbintervju og jeg gikk derfra med en følelse av at jeg naila det 100%. Så her er fallhøyden stor Men jobbintervjuet er nok et eksempel på endinger etter oppstart av MD.

Anyway, en debatt og mer forskning på all psykedelika - og mer forståelse for bruk av dette som medisin mot f.eks depresjon, angst, ptsd etc skulle jeg gjerne sett. Problemet er kanskje at Big Pharma tjener mange milliarder på SSRI og SNRI som ikke virker - og har ikke patent på f.eks LSD eller sopp. Så, de er neppe interessert i forskning som kanskje viser at disse midlene er langt bedre enn pillene de tilbyr. Muligens. For egen del har jeg ihvertfall prøvd over 20 SSRI og SNRI som ikke har fungert de siste 20 årene.

Synes det er helt ok at tråden sklir litt ut i en debatt her og der og anbefaler alle som vurderer mikrodosering å lese seg opp. Det finnes tonnevis med lesing rundt på nettet. Ellers er det mye bra med utganspunkt i denne https://freak.no/forum/showthread.ph...=mikrodosering Som jeg sa over, i likhet med alle andre ting tror jeg heller ikke mikrodosering av LSD fungerer på alle. Men, i form av skadelighet virker det ikke som om det er noe å bekymre seg for. Men også her er det jo slik at det er for lite forskning på mikrodosering.

Anyways, dette har vært dag 37-42. Glir naturlig over til litt sjeldnere oppdateringer, med mindre det skjer noe signifikant. God helg freaks og takk for alle ytringer!
▼ ... over en uke senere ... ▼
KasperAG's Avatar
Trådstarter
43-50. Alt er bare fint. Skulle ønske jeg var mer takknemlig for hvordan livet er nå. Men (o)neida.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er ikke så vanlig å tenke over hvor godt man har det, mens man har det godt, kanskje?
Helvete dette ble jeg nysgjerrig på. Sykt fett.

Jævlig bra tråd. Er nok en kombinasjon av at du får det til å funke med riktig innstilling og høye (men endog realistiske) forventninger. Men sånn er det jo med alt.

Hva forventer du når du går av?
Sist endret av Tøffetom; 11. juni 2020 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei KasperAG!

Utrolig inspirerende å lese tråden din, har pløyd igjennom hvert eneste ord nå uten stans og må bare si tusen takk for at du deler dette!

Veldig spent på å følge deg videre, håper du fortsetter å oppdatere både hvordan det går med MD, jobb og alt annet
KasperAG's Avatar
Trådstarter
Hei gode folk, takk for hyggelige ord! For et trivelig og inkluderende forum dette er!

Nå er jeg på dag 60 og runder altså to måneder. Hadde i utgangspunktet planlagt en pause på en måned nå, men blir ikke helt enig med meg selv. Never change a winning team og alt det der. Er redd for at en pause inviterer angsten og depresjonen på hjemme alene-fest i hjernen min. Hvor mye er egentlig to brukerdoser i løpet av to måneder? Hvor voldsomt er det når det inntas som 1/10 mikrodoser hver tredje dag? Mye research har vist meg folk som har mikrodosert i både 6, 12 og 24 måneder uten at de rapporterer om intoleranse eller spesielle bivirkninger. Nå er jo den researchen ikke en eksakt vitenskap, akkurat som mitt forsøk med mikrodosering ikke er en fasit, eller noe som vil virke for alle. Så, jeg har bestemt meg for å holde det gående en måned til.

Har merket meg at det foreløpig kun er en ting som har potensiale til å lokke frem depresjon og angst. Fylla. Det finnes ikke et verre rusmiddel enn alkohol (for meg). Økt sosial omgang og strålende sol har gjort at det har blitt litt flere øl enn jeg burde innta. Dagen derpå får jeg litt vondt i hodet, er slapp og uten energi og det er i det hele mange bivirkninger som etterligner den smerten angst og depresjon ga meg. Det minner meg på hvordan livet var - og jeg får angst for å havne tilbake i stummende mørke - og blir deretter deprimert. Skikkelig følgefeil.

Den eneste løsningen på dette er selvfølgelig selvdisiplin. Jeg har nå kommet frem til at jeg kan kose meg med seks øl som maksimum (og det er jo litt det da!). Etter et slikt inntak må jeg starte dagen med en joggetur. Deretter er formen normalt god og ikke annerledes fra andre dager som ikke er alko-derpå.

Bortsett fra dette har jeg testet Wim Hof-metoden https://www.youtube.com/watch?v=0BNejY1e9ik og dette var virkelig en pusteøvelse som gir meg mye. Har gjort mye ymse meditasjon opp gjennom årene, men denne opplevdes langt mer ekstrem - og effektiv - enn alt jeg har vært borti før.

Håper alle får en fabelaktig sommer. Husk å gjøre en liten ting hver dag som gleder deg - eller gleder andre!
Hvor lenge kan man holde på MD, hvis man skal holde depresjoner og angst unna, må man ta dette i evig tid som insulin for diabetikere?
Spiller det noen rolle om det så skulle bli til evig tid? Om det er en medisin som virker uten å ha nevneverdige bivirkninger eller slik virker det nå, så er det jo ingen krise å ta mikrodoser 2 ganger i uken resten av livet. Eller tvert imot, det er jo en fantastik befrielse at 2 små doser i uken kan gi livet mening og fjerne tungsinnet og få en deprimert mann opp av sofaen og ut blandt folk, virker jo som ts fyller dagene med masse positivt innhold nå. Har jevnt bra humør og sier selv han har opplevd mer nå under MD kuren enn han har gjort på flere år før kuren. Tunge tanker om selvmord og elendighet er borte og hodet fungerer igjen.

2 doser i uken er en svært lav pris for å livet tilbake om du spør meg. Om jeg var i hans sko hadde jeg aldri sluttet å ta disse MD med mindre det blir påkrevd, eller at det oppstår bivirkninger. For alternativet, det dype altoppslukende mørket som fyller hele hodet og som tar over hele livet, det kjenner jeg dessverre altfor godt til. Og det ikke noe folk ønsker seg. Det er blytungt. Og ts hadde vært der, i en nedtur og depresjon som virker å ha vart i årevis før han startet med MD. Nå ser det ut til at han er ute å gå turer, koser seg i solen i sin nyinnkjøpte hengekøye og generelt bare har det bra om dagen. Det er virkelig vel unt og jeg er så glad på hans vegne for at han faktisk tok grep og startet med MD og ikke minst at han skriver denne tråden om hva han opplever.
tenkte mer hvis man ble tatt og fikk fengsel så er jo ikke det noe kult. jo lengre du holder på med dette, jo større sjans for å bli tatt.
kanskje den tryggeste er å bruke fleinsopp.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du får ikke fengsel for de mengdene du trenger å oppbevare for mikrododsering, dessuten kan man oppbevare utblandet og umerket hvis man bor for seg selv
Spennende og interesant tråd ��
▼ ... over en uke senere ... ▼
Super bra tråd! Takk for et godt innblikk! Får kaste meg på det samme for en periode!
Det er sååååå godt å lese om din erfaring KasperAG. Glad for at du fant noe som kan hjelpe deg. Jeg vet hvordan er det å være deprimert, uutholdelige smerter, mørket som spiser deg opp innvendig til det er ikke noe mer av deg. Godt å se at du er fri nå. Håper at du aldri blir fanget i mørket igjen . Jeg har så lyst til å prøve det samme, men LSD selges ikke over disk og jeg har ingen kontakter i det riktige miljøet. Noen har kritisert deg og stilte spørsmål om hva så? Skal du Mikrodosere for resten av livet? Hva er det problemet med det? Hva med alle medisiner med så mange dårlige bivirkninger som jeg må ta livet ut? Medisiner som ikke klarer å hjelpe meg helt engang. Medisiner som hjelper meg med å kanskje ikke ta selvmord, men gir ikke noe liv heller. LSD er ikke farlig, ikke engang i nærheten av tobakk og alkohol, men er ulovlig. Hvorfor? Mange har blitt et helt nytt menneske etter kun en trip. De blir konkurs da, hvem kjøper da de medisinene som de produserer og folk blir avhengig av det? Enda verre, hva om folk mister lyst på tobakk og alkohol? Dette er snakk om penger og makt. Jeg er glad for deg mann. Håper det skjer et mirakel og jeg klarer å få takk i LSD. Det er ikke lett å våkne hver morgen, tenke faen, jeg er fortsatt i livet. Masse lykke til videre.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper vi får en oppdatering snart. Ser ut som planen var å bruke mikro doser i 2-3 måneder. Og han startet jo i midten av april så han er vel på tredje måned nå. Lurer veldig på hvordan det går med ham og om han fortsatt tar sine doser hver tredje dag slik planen var. Er enig i at slike doser bør være greit å ta over lang lang tid, og om det virker ser jeg ingen grunn til å stoppe å ta det. For de medisinene han fikk fra legene hjalp ham jo ikke. Jeg håper det går over all forventning og at han har holdt på det den gode følelsen og at alt fortsatt går riktig vei.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så utifra hva jeg skjønner så tar du 10ug per 3 dag?
KasperAG's Avatar
Trådstarter
Fine freakere! Har vel vært borte fra tråden så lenge at jeg har mistet helt oversikten over hvor mange dager jeg er inne i prosjektet! Ferietid har tatt over for skjermtid, så har ikke vært særlig pålogget. I tillegg fylles livet hele tiden av ting å gjøre, steder å besøke, fjelltopper å bestige, isbreer å vandre inn i. OG ri på hest på snaufjellet sammen med mine kjære (jeg er dritredd hester så det var en stor seier og magisk opplevelse).

Anonym bruker: Ja, 10ug hver tredje dag - så jeg følger dermed Fadiman-protokollen.

@Nirvana_777: Det har vært noen kritiske spørsmål i tråden, og det synes jeg er bra. Det er viktig at alle steiner vendes. Det eneste jeg har tenkt på i den forbindelse er hvordan de spørsmålene påvirker lesere av tråden som har et behov for hjelp med å komme seg videre/ut av gjørma o.l.

Jeg valgte for to uker siden å ta en pause fra mikrodosene. Litt over en uke senere kom mørket og tok meg hardt. Det var selvfølgelig fortvilende - og jeg var rimelig irritert på meg selv for at jeg valgte å teste ut en liten stopp i prosjektet. For å få en kickstart som dro meg skikkelig opp av grøfta valgte jeg å ta rundt et gram Ketamin over en dag. Fryktelig ubehagelig å snorte det opp i nesen, og jeg tok for små doser til å havne i K-hole. Veldig sjanglete/drita full følelse i hele kroppen - mens hodet var på en helt annen plass. Noe surrete, men bra med energi og livsglede. Nå er ikke den rusen det viktige for meg, strengt tatt blir jeg litt stressa av å gjøre slikt fordi det er ulovlig. MEN: Dagen derpå våkner jeg til den fantastiske følelsen av et tomt, krystallklart, rent og lett hode (vanskelig å beskrive, kanskje noen av dere har opplevd det). Det er jo slik det også er med LSD-en, bortsett fra at jeg føler at mikrodoseringen gir meg mer energi og produktivitet i dagliglivet.

Jeg har lest en hel del rundt mikrodosering og har således grunn til å tro at det ikke er noen grunn til å stoppe slik jeg gjorde etter tre måneder. Dosene er så små. Det blir jo en brukerdose totalt i løpet av en måned. Derfor kommer jeg til å holde dette gående frem til april neste år - muligens lenger. Det er bedre at effekten evt avtar og at jeg må ta andre grep, enn at jeg slutter før det eventuelt skjer.

Må si jeg også er veldig spent på Den norske stats forskningsprosjekt med mikrodosering som ble startet i januar. Ketamin ble jo lovlig som medisin mot behandlingsresistent depresjon tidligere i år - og det gir meg håp om at det også er vilje til å se på LSD med åpne øyne som medisin - og ikke et rusmiddel.

Anyway, nå er jeg tilbake i byen og arbeidspulten, så jeg satser på å få oppdatert hyppigere igjen. Takk for all innspill - og flott at det diskuteres pros and cons!
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt vilt hvilken effekt du har av mikrodoser. Jeg blir helt glad inni meg når jeg leser tråden din, du har virkelig fått "rævva opp av sofaen", og er ute og skaper gode minner. Det må jo føles helt fantastisk nå med alle opplevelsene du, både alene og sammen med din kjære. Hesteridning, toppturer, isbreer og gode greier. Trodde du at du noen gang skulle få slike opplevelser igjen i vinter når du satt fanget i depresjonens sorte dype hull? Kjør på med LSD og aldri stopp, det du opplever må jo være helt fantastisk i forhold til hvor begrenset hverdagen din var da du gikk tungt deprimert og tenkte kanskje at døden var en bedre utvei. Nå virker det jo som livet leker og du blomstrer og skinner om kapp med solen. Virkelig godt å se at du ennå har den positive effekten og at du holder tungsinnet på behørig avstand.

Ha en fortsatt nydelig sommer.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig interessant å lese tråden din. Om du fortsetter å dokumentere fremover skulle det ikke forundre meg om f.eks. Aftenposten spør om et intervju på et tidspunkt. De har jo vært på ballen når det gjelder liberaliseringen/legaliseringen av cannabis, og det er ganske åpenbart at psykedeliske midler går i samme retning. Selv om det dessverre ikke går like rask som det burde.

Jeg gikk hos psykolog en del år og til og med psykologen min sa at han synes det var veldig interessant med psykedelisk i terapisammenheng. Dette var en privat klinikk, så de har kanskje ikke "munnkurv" slik som i den offentlige etaten. Jeg har aldri mikrodosert selv, men har hatt noen heftige makrodoseringer som definitivt har fått meg til å senke skuldrene litt når det kommer til angsten og depresjonen jeg hadde. Mesteparten av arbeidet må alltid gjøres på egenhånd, men psykedelisk er det godt verktøy om det brukes riktig.

Uansett, lykke til videre og jeg ser frem til å lese mer om eksperimentet ditt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vil bare tipse om at det vokser flein rundt omkring på Vestlandet nå. Har tatt mikrodoser med flein 2 ganger nå, med to dagers opphold mellom hver dose. Hver dose har vært 3 hele sopp som jeg spiser om morgenen. Kommer til å mikrodosere i et par måneders tid før jeg tar et opphold. Flere som mikrodoserer med sopp her inne?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Høres perfekt ut, trollpakk
Vil bare si at denne tråden er veldig bra, og at jeg selv har drevet med microdosing av både LSD og Sopp i ca 2 år av og på.... og kan bekrefte at LSD i små doser gir MYE mer enn det tar.

Har heldigvis ikke depresjon eller VOLDSOM angst uten, men LSD gjør meg mer sosial / lettere omgjengelig, mer energi, produktiv, en bedre selger, sex er bedre, trening er bedre og tankemønsteret mitt er bedre.

Det er lettere å se ting for hva det faktisk er, samt kunne se mønstere i ting og tang.

Anebfales!
Vurderer sterkt å begynne sjølv nå med mikrodosering! Utifra det jeg har lest her, høres det ut som at du har oppnådd nirvana så og si. Du snakker om å ta en liten pause, og siden jeg har null erfaring med dette kan jeg ikke si om det er en god idé, men hvis du tenker å ta en måned uten, vil eg anbefale deg å ta 2 uker uten, for så å ta en ordentlig trip, og så vente 2 uker til. Lurer også på en annen ting, følte du mer eufori til å begynne med? Eller har du følt euforien igjennom hele prossessen? Tenker toleransemessig. Uansett, veldig inspirerende å lese og ønsker deg lykke til i livet!
Anonym bruker
"Troende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
blir pupillene store i små doser? eller blir dem store uansett dose?
Sitat av 3mma Vis innlegg
Vil bare si at denne tråden er veldig bra, og at jeg selv har drevet med microdosing av både LSD og Sopp i ca 2 år av og på.... og kan bekrefte at LSD i små doser gir MYE mer enn det tar.

Har heldigvis ikke depresjon eller VOLDSOM angst uten, men LSD gjør meg mer sosial / lettere omgjengelig, mer energi, produktiv, en bedre selger, sex er bedre, trening er bedre og tankemønsteret mitt er bedre.

Det er lettere å se ting for hva det faktisk er, samt kunne se mønstere i ting og tang.

Anebfales!
Vis hele sitatet...
Har prøvd ånskaffe LSD i et par års tid nå, men får rett og slett ikke tak i. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig og skaffe dette, men slik er det nå bare for min del! I mellomtiden så blir det fleinsopp og så krysser jeg fingrene for at jeg får tak i skikkelig syre etter hvert

Kan ellers nevne at jeg føler meg mer jordet og merkbart roligere på flein. Tenker kanskje litt klarere og greier å gi litt mer faen i ting som normalt trekker meg opp! Småting og bagateller har liksom mindre betydning enn før, spesielt merkbart når jeg er i trafikken og en eller annen idiot skaper en farlig situasjon. Føler også at jeg har mer flyt i kjøringen min når jeg kjører motorsykkel og jeg er mindre aggressiv enn normalt.

Når det gjelder pupillene mine, så er de normale og folk merker ingenting. En annen litt merkelig ting er at jeg ikke har hatt hodepine etter at jeg startet med dette. Har som oftest en svak hodepine når jeg står opp om morgenen, men dette har altså forduftet siden jeg startet med dette sist Onsdag (29.07.20). Vanskelig å si om dette er tilfeldig eller ikke, men verdt å nevne uansett. Så langt så virker det som at små doser med sopp gjør livet litt bedre uten at jeg har merket noen bivirkninger så langt. Blir heller ikke høy/fjern/ruset av så små doser. Heller motsatt, føler kanskje at jeg er roligere og det er enklere å tenke klart.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei alle! Godt å se det er litt liv i tråden selv om hyppigheten av oppdateringer kunne vært bedre fra min side! Anonym: Kan ikke si jeg har lagt merke til noen spesiell endring med pupillene ved mikrodosering. I det store og hele er det ingen tegn utad som gjør at folk ser at man mikrodoserer, med mindre mann har en mikrolapp på tunga og strekker den ut mens man snakker med noen Det eneste i nærheten av en rus jeg noen ganger opplever kan sammenlignes med det du får av en svart kopp kaffe, et lite rush. Men det er lite merkbart. Den store rusen er fraværet av angsten, økt aktivitetsnivå og gjennomføringsevne, pågangsmot til å starte oppgaver/endre kosthold/starte å trene. Så mikrodoseringen gjør jobben som katalysator, men det er også viktig å komme seg opp og ut, gjøre ting, for å forsterke effekten og bekjempe angst og depresjon.
Når det er sagt har jeg jo også tatt IV-behandling med Ketamin - og jeg merker en tydelig forskjell fra mikrodoseringen ved at Ketaminen virker veldig raskt og kraftig på depresjonen - mens MD som sagt hjelper på ovennevnte.
Det det ikke kurerer er min bipolaritet (naturligvis) - så min erfaring er at det er viktig å fortsette med medisiner og oppfølging, og at det er et annet behandlingsforløp. Det er også veldig mange som har veldig god erfaring med å mikrodosere og gå i terapi, den behandlingen er mer effektiv da, sier det. For egen del har jeg ikke gjort det, men jeg merker at meditasjonen har en helt annen og merkbart bedre effekt etter jeg startet med mikrodosering. Jeg kommer på en måte inn i "sonen" under medistasjonen, noe jeg ikke var i nærheten av før.
Det virker som det blåser en vind av økt bevissthet rundt effekten av bruk av ulike psykdelika i behandling mot depresjon, angst, ptsd o.l og det gjør meg så sykt happy. Alle som sliter fortjener sjansen til å leve et fullverdig liv igjen.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette var tråden sin det. Flott at du deler opplevelsen. Tror mange som føler de ikke kommer videre i sine greier kan få inspirasjon til å ikke gi opp men heller tenke litt utenfor boksen om de bare tar seg tid til å lese tråden. Jeg er ikke helt i mål med hele tråden ennå men jobber med saken.

Har adhd og som følge av den så sliter jeg med angst og depresjoner på toppen. Mangel på fokus gjør at jeg sliter tungt i sosiale settinger og ender opp med isolasjon. Isolasjonen øker angsten og jeg blir deprimert. Det virker å ha blitt en lang og kjedelig runddans. Og ingen kan hjelpe virker det som.

Er det noen som tar mikrodoser som har adhd problematikk? Tenker på det med å lede seg selv, gjøre alle oppgaver som skal gjøres, ikke utsette ting, holde fokus lengre, sosialt samspill? Kan det være en mulighet for at lsd kan hjelpe mot noe eller alt av dette? Hva tenker andre, er det verdt å forsøke for en med adhd, angst og depresjoner?
Anonym bruker
"Stø Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo jeg har fått mine lsd papir, de var jævlig små 5x5mm kanskje, er lsd pent fordelt på dette? Tenker en dråpe skulle spre seg på rutene på siden.

Muligens 100ug dryppet på 4 ruter? 4 ruter ser ut som 1x1cm, tenker at en dråpe er passelig?

Hver rute skal være 25ug, men de er jo så små! Tenker d er ustabilt å dosere?

Første gang jeg ser sånne blottere.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Må si at dette har vært veldig spennende lesning! Så godt å høre at MD kan hjelpe noen som har hatt det så jævlig som deg, og håper det fortsatt står bra til!
Har selv microdosert i en periode for å bli bedre i CS:GO med tilfredsstillende resultater! Vet ikke om det er placebo eller ikke, men fremgangen jeg hadde i spillet var såpass drastisk, at jeg har vanskeligheter for å tro det.
Håper vi får høre mere fra deg Kasper!
Og takk for hyggelig spennende lesning!!
Jeg må ha noe klart før jeg prøver meg på mikrodoser. Er dette ulovlig med tanke på å kjøre bil? Blir folk så påvirket at det kan påvirke bilkjøringen?
Bilkjøringen kommer til å gå helt fint. Dette er doser så små, at du ikke skal merke noe til de effektene LSD har i vanlig "brukerdose"
Men ja, dette er ulovlig. Så vil ikke anbefale deg å kjøre bil samme dag som inntak..
vet ikke hvor lenge det kan spores så små mengder i spyttprøver, eller om det i det heletatt gir noe utslag på en slik prøve.

Men anbefaler deg å lese deg godt opp på evnet før du prøver
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frederike Vis innlegg
Jeg må ha noe klart før jeg prøver meg på mikrodoser. Er dette ulovlig med tanke på å kjøre bil? Blir folk så påvirket at det kan påvirke bilkjøringen?
Vis hele sitatet...
Sjekk https://freak.no/forum/showthread.php?p=3339816
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg synes 2020 har vært mitt beste år på laaaaang tid. Og 2020 går fortsatt bra! Fikk ordnet noen Ketamin-behandlinger og det ga meg muligheten til en pause i mikrodoseringen - uten at det påvirket angst/depresjon negativt.

Min Ketamin-lege, Lowan Stewart (innehaver av Axonklinikken) fikk nylig endelig Ketamin-behandlingen inn i det offentlige norske helsevesen. DPS Kalnes i Østfold https://www.dagsavisen.no/demokraten...sjon-1.1802531. Dette betyr at behandlingen ikke vil koste noe etter at egenandelen er brukt opp.
Så jeg har fått både denne legen og min fastlege til å søke meg inn der.
Følte vel at dette var bulletproof garantert at jeg ville bli tatt inn med den søknaden. Men neida, blankt avvist. Helse-Norge i et nøtteskall.

Anyway, det er bare å få legene til å sende en ny. Det kommer til å løse seg (lattis hvor løsningsorientert jeg har blitt. Slike nederlag blir blankt avvist i mitt hode og fokus går rett til å tenke på hva løsningen kan være).

Så, i mellomtiden har jeg fått fastlegen til å sende henvisning til min lokale DPS fordi de nå også kan gi pasienter Spravato som behandling mot angst og depreson. Spravato er en nesespray som inneholder den ene halvdelen av Ketamin og har beviselig gode resultater i behandling av depresjon og angst i kliniske tester godkjent av FDA i USA.

I ventetiden er det mikrodosering som gjelder. Prøvde også å ta 70% av en dose for noen uker siden, og det var interessant. Var ikke noen store heftige rusopplevelser, men det er jo ikke poenget for min del. Dagen etter 70%-dosen følte jeg meg nok litt kjørt/sliten/svidd i hodet. Men to dager etter følte jeg en veldig sterkt effekt både når det gjaldt min angst/depresjons-problematikk og i evnene til å gjøre mange forskjellige ting. Bra tiltakslyst og gjennomføringsevne. Så - om det ikke blir fortgang i det offentlige blir det nok en full dose LSD i løpet av de kommende ukene. Føler meg både trygg og klar - og tror det blir en fin opplevelse. Med den innstillingen er nok alt til rette for å god opplevelse. Mest spent er jeg dog på hvilken glow jeg eventuelt kan få i tiden etterpå.

Til dere som diskuterte bilkjøring på mikro. Det unngår jeg når jeg er bevisst på det. Men det er dager da jeg har mikrodosert og glemt det - og deretter kjørt bil. Det er fort gjort å glemme fordi man ikke har noen rusfølelse i kroppen. Du blir neppe en dårligere sjåfør på det, men jeg vil ikke anbefale det for å være på den sikre siden.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Oppdatering januar 2021.

Hva har skjedd på de -8-9 månedene siden jeg startet tråden.

- Jeg er i jobb, etter 4-5 år utenfor arbeidslivet.

- Jeg har vært medisinfri i snart fire måneder.

- Jeg er så og si helt fri for depresjon og angst. De eneste gangen det nå oppstår er når det skjer en ytre påvirkning som ville preget alle "normale" mennesker, som f.eks dødsfallet til noen man står nær.

- Kostholdet er endret ganske tydelig. Mer bær, frø, frukt og nøtter. Nesten ingen bakerprodukter, sukker.

- Beveger meg i snitt rundt 10 kilometer pr dag. Mot 1-2 tidligere.

- Kaffe og alkohol har jeg så og si sluttet helt med. Dvs, det kan hende det blir en kopp kaffe (maks) i løpet av en måned. I fremtiden vil jeg sjekke om jeg kan ta 1-2 øl, og bare det, i sosialt lag en gang eller to pr måned. Men maks to. Har aldri hatt et alkoholproblem, men har hatt et stort problem med hvordan inntak av mer enn 4 enheter har påvirket angst/stress/uro/depresjon i mange dager etter inntak.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Lilla Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KasperAG Vis innlegg
Oppdatering januar 2021.

Hva har skjedd på de -8-9 månedene siden jeg startet tråden.

- Jeg er i jobb, etter 4-5 år utenfor arbeidslivet.

- Jeg har vært medisinfri i snart fire måneder.

- Jeg er så og si helt fri for depresjon og angst. De eneste gangen det nå oppstår er når det skjer en ytre påvirkning som ville preget alle "normale" mennesker, som f.eks dødsfallet til noen man står nær.

- Kostholdet er endret ganske tydelig. Mer bær, frø, frukt og nøtter. Nesten ingen bakerprodukter, sukker.

- Beveger meg i snitt rundt 10 kilometer pr dag. Mot 1-2 tidligere.

- Kaffe og alkohol har jeg så og si sluttet helt med. Dvs, det kan hende det blir en kopp kaffe (maks) i løpet av en måned. I fremtiden vil jeg sjekke om jeg kan ta 1-2 øl, og bare det, i sosialt lag en gang eller to pr måned. Men maks to. Har aldri hatt et alkoholproblem, men har hatt et stort problem med hvordan inntak av mer enn 4 enheter har påvirket angst/stress/uro/depresjon i mange dager etter inntak.
Vis hele sitatet...
Takk for oppdatering.
Bare av nysgjerrighet her, siden det er en lang tråd.
Er det dosering hver tredje dag av LSD du har holdt på med så og så hele tiden? Ingen annen form for "medisinering" eller egenhjelp?

Forsøkte dette selv for et års tid siden og opplevde god effekt i starten, men etterhvert bare forsvant det. Forsøkte litt av og på i ett års tid før jeg sluttet. Det var da L, hver tredje dag. Forsøkte å finne dosen som var rett under der jeg merket noe, selv om det var mer behagelig med dosen rett over der jeg merket noe
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For en interessant og inspirerende tråd. Ønsker deg lykke til videre i forsøket!
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette må være den mest inspirerende tråden jeg har lest her noengang for meg da jeg personlig har mye av den samme problematikken med min psykiske helse som du beskrev før du begynte å mikrodosere.

Om meg: Jeg har borderline og bipolar i tillegg til en helt forjævlig angst og depresjon som etter årenes løp på mange måter har utslettet min identitet. Har seriøse tanker om å ta mitt liv, og det har jeg vel hatt nå i 10år minst. Klarer ikke å jobbe, depresjonen har knust meg fullstendig. Klarer ikke å føle glede, og heller ikke smile. Å gå på butikken er et mareritt. Ja, dere skjønner tegninga.

Har prøvd masse ulike ssri og srni-preparater, uten hell. Benzo har jeg brukt for lenge, har ingen effekt lenger, og er egentlig bare et drittlegemiddel ved langtidsbruk etter mitt syn!

Livet har egentlig et helvete sånn generelt sett. Jeg er som regel så deprimert at hjernen bare kobler ut og jeg føler bare apati. Leiligheten er ikke rengjort på over et år sikkert. Er i fysisk aktivitet maks 3-4 timer til sammen på en uke. Jeg er et vrak!

Ja dere skjønner sikkert tegninga. Life sucks.

Ble ganske desperat etter å få fiksa en flaske lsd nå. Men det blir problematisk siden jeg har dårlig økonomi og gjeld osv. så for meg er det jævlig dyrt(over 6k), men samtidig billig om man tar antall doser man får i betraktning.

Har lett råd å kjøpe noen blottere, men det kan vel bli litt problematisk å få dosert det riktig på den måten, eller er det faktisk mulig? Er det mulig kjøpe 3-4 200ug f.eks og fordele det i 60% sprit?

Til info har jeg prøvd 125ug LSD en gang tidligere om noen skulle lure.


Uansett tusen takk for en helt fenomenal tråd KasperAG! Om dette virker bare halvveis av det du har beskrevet, så har denne tråden kanskje reddet mitt liv. Fakta!

Sorry hvis innlegget ble rotete, har ikke sovet i natt og går på noe apedop fra legen, haha.
Anonym bruker
"Lilla Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette må være den mest inspirerende tråden jeg har lest her noengang for meg da jeg personlig har mye av den samme problematikken med min psykiske helse som du beskrev før du begynte å mikrodosere.

Om meg: Jeg har borderline og bipolar i tillegg til en helt forjævlig angst og depresjon som etter årenes løp på mange måter har utslettet min identitet. Har seriøse tanker om å ta mitt liv, og det har jeg vel hatt nå i 10år minst. Klarer ikke å jobbe, depresjonen har knust meg fullstendig. Klarer ikke å føle glede, og heller ikke smile. Å gå på butikken er et mareritt. Ja, dere skjønner tegninga.

Har prøvd masse ulike ssri og srni-preparater, uten hell. Benzo har jeg brukt for lenge, har ingen effekt lenger, og er egentlig bare et drittlegemiddel ved langtidsbruk etter mitt syn!

Livet har egentlig et helvete sånn generelt sett. Jeg er som regel så deprimert at hjernen bare kobler ut og jeg føler bare apati. Leiligheten er ikke rengjort på over et år sikkert. Er i fysisk aktivitet maks 3-4 timer til sammen på en uke. Jeg er et vrak!

Ja dere skjønner sikkert tegninga. Life sucks.

Ble ganske desperat etter å få fiksa en flaske lsd nå. Men det blir problematisk siden jeg har dårlig økonomi og gjeld osv. så for meg er det jævlig dyrt(over 6k), men samtidig billig om man tar antall doser man får i betraktning.

Har lett råd å kjøpe noen blottere, men det kan vel bli litt problematisk å få dosert det riktig på den måten, eller er det faktisk mulig? Er det mulig kjøpe 3-4 200ug f.eks og fordele det i 60% sprit?

Til info har jeg prøvd 125ug LSD en gang tidligere om noen skulle lure.


Uansett tusen takk for en helt fenomenal tråd KasperAG! Om dette virker bare halvveis av det du har beskrevet, så har denne tråden kanskje reddet mitt liv. Fakta!

Sorry hvis innlegget ble rotete, har ikke sovet i natt og går på noe apedop fra legen, haha.
Vis hele sitatet...
40% sprit holder i massevis, eventuelt destillert vann / sterilisert vann, her må noen arrestere meg for aner ikke forskjellen...

Skaff deg en liten flaske, helst brun. Sånn dråpeflaske får du kjøpt på apotek, så kjøper du ML sprøyte.

Deretter hiver du en blotter oppi, måler opp sprit og regner på dosering per 1ml.

Det jeg gjorde var da å måle opp spriten som skal oppi glasset med ml sprøyten også, blir litt mer knot enn å bare hive oppi , men desto mer nøyaktig.

La den ligge 24 timer før du prøver. og hold glasset mørkt.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
40% sprit holder i massevis, eventuelt destillert vann / sterilisert vann, her må noen arrestere meg for aner ikke forskjellen...

Skaff deg en liten flaske, helst brun. Sånn dråpeflaske får du kjøpt på apotek, så kjøper du ML sprøyte.

Deretter hiver du en blotter oppi, måler opp sprit og regner på dosering per 1ml.

Det jeg gjorde var da å måle opp spriten som skal oppi glasset med ml sprøyten også, blir litt mer knot enn å bare hive oppi , men desto mer nøyaktig.

La den ligge 24 timer før du prøver. og hold glasset mørkt.
Vis hele sitatet...

Takker vil dette også fungere med sukkerbit? Sikkert ikke men spør likevel.
Anonym bruker
"Lilla Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker vil dette også fungere med sukkerbit? Sikkert ikke men spør likevel.
Vis hele sitatet...
Vil fungere med sukkerbit også, men er noe mer hassle å få den opp i glasset pga tuten. Du kan selvsagt velge en beholder med større åpning, men da jeg hadde sukkerbit knuste jeg den forsiktig på papir, samlet sukkeret i midten og lagde en brett slik at det på en måte fikk en renne det kunne renne ned i glasset på.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det nå da? spennende lesning!