Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 716
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt heroin i en del måneder. Ikke veldig mye, ca 0,25 - 0,5 om dagen som jeg har røyka.
Det jeg synes er så rart eller hører ingen prate om, er at jeg har fått så mye angst. Jeg har så mye angst hele tiden, og når jeg prøver å slutte blir det enda verre.
Hvis jeg røyker så blir jeg jo frisk fysisk, men jeg får så sinnsykt angst av hele greiene. Og Jo mer påvirket jeg blir, altså jo mer jeg røyker, jo verre blir angsten.

Er dette normalt? Jeg blir skikkelig sprø og veldig redd og engstelig av dette… Mitt største ønske er å bli clean, og nå har jeg et kjempeproblem fordi blir jeg dårlig får jeg sinnsykt angst og jo mer jeg røyker får jeg angst. Uff, dette er HELT forferdelig og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med situasjonen min..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har brukt heroin i en del måneder. Ikke veldig mye, ca 0,25 - 0,5 om dagen som jeg har røyka.
Det jeg synes er så rart eller hører ingen prate om, er at jeg har fått så mye angst. Jeg har så mye angst hele tiden, og når jeg prøver å slutte blir det enda verre.
Hvis jeg røyker så blir jeg jo frisk fysisk, men jeg får så sinnsykt angst av hele greiene. Og Jo mer påvirket jeg blir, altså jo mer jeg røyker, jo verre blir angsten.

Er dette normalt? Jeg blir skikkelig sprø og veldig redd og engstelig av dette… Mitt største ønske er å bli clean, og nå har jeg et kjempeproblem fordi blir jeg dårlig får jeg sinnsykt angst og jo mer jeg røyker får jeg angst. Uff, dette er HELT forferdelig og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med situasjonen min..
Vis hele sitatet...

Angsten kommer ikke fra heroinen, men det blir forsterket av heroinen. Du må kutte ut heroinen og finne årsaken til du har angst. Første steget er å ta kontakt med fastlege... og nei, du klarer ikke få bort angsten med rus, kanskje midlertidig med benzo men du kan banne på den kommer sterkere tilbake.
Jeg brukte heroin fordi angsten forsvant og det var digg. Angsten blir sterkere når du ikke tar mer, og det er helt sant. Du får mer angst av rus når du slutter, men det positive er at den forsvinner gradvis jo mer nykter du er.
Det er hvertfall sånn for meg. Angsten jobber man med når man ikke bruker noe rus, for da er det mye lettere å jobbe med tankemønstre.

Aksept, tilgivelse og ikke fighte når angsten kommer.
"Oi hei angst! Velkommen skal du være, igjen".

Du må kutte det ut, opiater og annen hard drugs fucker opp signalstoffene i hjernen.
Kanskje du blir engstelig fordi du går i mot dine indre verdier? Du vil jo bli clean, men der sitter du og tar heroin. Kanskje deter BRA at du blir engstelig?