Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1462
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte meg en 0.5g med cola i dag. Så tilsynelatende bra ut da jeg fikk en 0.5 grams stein men nå er det over 1 time siden siste linje og føler meg enda rusa. Er det mulig det kan ha vært noe amf i den, eller kan skikkelig god cola faktisk vare så lenge? Er det vanlig å rerocke cola med amf liksom?

Synes også rusen er mer lignende amf. Faen ass, er lite gira på å være våken til langt ut på morgenkvisten i dag
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpte meg en 0.5g med cola i dag. Så tilsynelatende bra ut da jeg fikk en 0.5 grams stein men nå er det over 1 time siden siste linje og føler meg enda rusa. Er det mulig det kan ha vært noe amf i den, eller kan skikkelig god cola faktisk vare så lenge? Er det vanlig å rerocke cola med amf liksom?

Synes også rusen er mer lignende amf. Faen ass, er lite gira på å være våken til langt ut på morgenkvisten i dag
Vis hele sitatet...
Da er det nok blanda inn litt amf
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Da er det nok blanda inn litt amf
Vis hele sitatet...
Ja jeg hadde en følelse på at det var det. Jeg har 10mg med valium, vil det hjelpe med å fjerne rusen litt så jeg kan sove i natt?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være hvit koffein og "dyredop" som er blanda ut med. Får en langvarig startkikk av begge. Kjipt å blande amf i, mistenker du det så er det bare å ikke ta mer.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10 mg valium kan funke fint. Sover du ikke, så gjør den hvertfall natten mer behagelig.
Det er en del syntetisk kokain i omløp om dagen
Kan også være høy renhetsgrad og at du har tatt for mye
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God coke varer et par timer. Hvis du fortsatt er rusa etter seks timer er det amf.
Sitat av easethepain Vis innlegg
Det er en del syntetisk kokain i omløp om dagen
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Kokain HCl som er syntetisert i en lab uten bruk av ekstrakt fra kokablader eller RC-stimulanter som ikke er kokain som selges som kokain?
Sist endret av Revbatim; 29. mai 2023 kl. 10:22.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hva mener du? Kokain HCl som er syntetisert i en lab uten bruk av ekstrakt fra kokablader eller RC-stimulanter som ikke er kokain som selges som kokain?
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på han mente ett form for rc-stoff som skal etterligne kokain
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God coke varer et par timer. Hvis du fortsatt er rusa etter seks timer er det amf.
Vis hele sitatet...
Rusen avtok en times tid etter jeg skrev tråden. Mye mulig det var god cola også
Anonym bruker
"Svak Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av easethepain Vis innlegg
Det er en del syntetisk kokain i omløp om dagen
Vis hele sitatet...
Det er ikke særlig mye syntetisk noe i ømløp om dagen...
Det er veldig små menger, mindre enn det var før derivatloven kom.
Hvis noen blander amfetamin i kolaen så vil man merke det med engang man prøver å base den. Da vil amfetaminen gjøre at den begynner å lukte fisk. Den vil også være helt forferdelig å røyke.

Det forekommer nok enkelttilfeller av det, men siden det tar mindre enn to minutter å avsløre det, og på grunn av at det ødelegger produktet på så mange forskjellige måter så er det nok ekstremt sjeldent, heldigvis.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amf er ikke så vanlig.
Efedrin osv er derimot ikke uvanlig.
Kan ofte merkes på at man får unormalt rastløshet/ufrivillige bevegelser i kroppen blant annet.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og da at det kan gå mange timer etter inntak mens man fortsatt føler seg "rar" og sliter med sove.