Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2726
Jeg har brukt kokain hver dag di siste 3 ukene og har mer og mer toleranse for det, og lurer på hvordan jeg vet om jeg er avhengig og hvordan vet jeg om jeg er avhengig?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan jo bare se hvor lenge du klarer å gå uten å ta det..
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg det fra deg å se hvor lang tid det tar før du sprekker.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutt nå, Kola har ikke så ille abstinenser kontra mye annet som Opiater, du vil nok være litt daff og deppa, men går over.

Gi deg før neseveggen ryker.
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Jeg har brukt kokain hver dag di siste 3 ukene og har mer og mer toleranse for det, og lurer på hvordan jeg vet om jeg er avhengig og hvordan vet jeg om jeg er avhengig?
Vis hele sitatet...
Virker som svaret på dette er at man kan bli avhengig på under 3 uker. Siden du har følt for og ta det vær dag i 3 uker
Idet du stiller deg selv spørsmålet: "Er jeg avhengig?", burde det ringe noen bjeller i hodet ditt
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har et behov for å tøye strikken så mye du kan, som det veldig åpenlyst høres ut som at du prøver å beregne nå, så er nok den strikken allerede tøyet fordi der den bør tøyes.

Finn en terning, og trilt den; prøv å hold deg så lenge som du lander.
Enten så liker du det for godt, eller så gjør du ikke. Test deg selv med å droppe all rus i 2 uker så ser du
Såfremt du klarer dette vil jeg si at du klarer deg noenlunde.
▼ ... over et år senere ... ▼
Ble til jeg har tatt det hver dag lenge nå, fikk aldri abstinenser men masse psysike problemer, psykoser og prioriterte kola foran alt.
Hvordan har du råd til å ta kola hver dag som uføretrygdet? Sikker på at det ikke bare er bakepulver du sniffer?
Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Hvordan har du råd til å ta kola hver dag som uføretrygdet? Sikker på at det ikke bare er bakepulver du sniffer?
Vis hele sitatet...
Stjeling eller salg av narkotika er vel de vanligste årsakene til finansiering?