Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1330
You are the universe
12 0
Møtte to kompiser på byen for å ta et par øl. Han ene kompisen foreslo at vi skulle kjøpe mdma. Jeg har prøvd det 4 ganger før, men dette var mine 2 kompisers første gang.

Vi fikk tak i varene (1 g med krystaller) kl. 0230 på natta og inntok 3-4 våte lillefingre på kort tid. Etter 30 min. merker vi ingenting.. Jeg får dårlig sammvittighet for at vi kanskje har kjøpt noe dårlige greier, så jeg foreslår at vi skal bare peise på og ta mer. Kl. 0330 tar vi taxi hjem til han ene for å egentlig legge oss ( Han ene var veldig trøtt og ville sove..). Da vi kom hjem kl. 0345 begynner vi å stuke med å montere en lampe i taket..

SÅ smeller det for meg.. Jeg får den kriblete, varme kjærligheten skyllende over meg, og jeg står bare å ler og sier, ´´ Oii, nå har det startet å kicke inn skikkelig..`` Han ene kompisen ser på meg med store øyne og jeg kan merke at det begynner å skje noe med han også.. Vi står midt i stuen og det er som det kicker inn samtidig på allesammen.

Kl. 0400: Jeg foreslår at vi tar en gedigen madrass inn på badet og spiller gitar og synger. (Prøver å gjøre det skikkelig hyggelig). Dette viste seg å bli en dum idé da en av kompisene kjenner seg kvalm og sier at han vil ha frisk luft.) God idé sier jeg, og allesammen tar på seg varme klær, fyller opp vannflasker og vi begir oss ut.

Utenfor står jeg og venter på at han siste skal gå ut døra, men så ser jeg at han prosjektilspyr utover HELE kjøkkenet. Han bommet ikke på noe.. Jeg kan merke at han fikk dårlig sammvittighet for dette.. (spydde ned kompisen sin leilighet..) så jeg forteller han at det ikke er noe problem og at jeg skal vaske det opp senere. Her spør jeg dere; Er det normalt å plutselig kaste opp på mdma? Minnet meg litt om purging mtp. ayahuasca..


Utenfor er det som en helt ny verden.. Vi sprader rundt i nabolaget med munnen på vidt gap og prøver å unngå å skrike, ´´Fy faen dette er det sykeste jeg noensinne har opplevd``! Vinden kjennes ut som den mykeste egyptiske bomullen når den treffer ansiktet. Stjernene smiler, og vi starter å rose hverandre med komplimenter og forteller hverandre hvor glade vi er i hverandre.

Kl. 0545: Folk begynner å komme ut av husene sine for å dra på jobb ol. Vi er fremdeles på peaken og tenker det er smart å komme seg inn igjen. Inne i leiligheten forteller vi hverandre våres dypeste hemmeligheter og problemer. Var nesten som en ultraintensiv psykoterapi session. Fikk løsnet opp i mye forskjellig knyttet til barndommen ol.

Kl. 0700: Jeg og han ene kompisen er ikke trøtte og bestemmer oss for å like gjerne ta toget hjem..

Ettertanker: Jeg tror vi tok altfor mye, hvertfall mtp. de 2 som ikke hadde prøvd det før. Tror dette var grunnen til at han ene spøy. Det ble litt intenst noen ganger, men da var det bare å gi en klem så forsvant den ubehagelige følelsen.
Kan noen fortelle meg om det er normalt at det tar så lang tid før mdmaen kicker inn? Skal bemerke at vi hadde drukket 6-8 pils hver før vi droppet. Vi har bestemt oss for å gjøre dette igjen til sommeren.. Har forstått det slik at det lønner seg å vente en lang stund mellom hver mdma-tur?
Sist endret av Datloud; 6. desember 2016 kl. 00:30. Grunn: Stavet tittelen (MDMA) feil.. Kan admin endre?
Litt for mye alkohol og litt for stort inntak ender ofte opp med spying, som kan komme FORT. Ødela teppet mitt på et nachspiel en gang
Jeg spøy første gang på mdma, men det var på oppturen Har hørt at folk kan spy av mdma, men formen blir bra igjen med en gang.
Er relativt vanlig å bli kvalm/uggen i magen på oppturen. Kombinere dette med alkohol og jeg antar det er en god sannsynlighet for at noen prosjektilspyr utover kjøkkenet