Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2273
Noen som vet hvor man får kjøpt ølfat i Oslo/Bærum distriktet og hvor myckje det koster?
Jeg sjekket nylig opp dette for stavanger området, men fant ingen som leverte uten at du hadde sjenkebevilling... så sjekket jeg opp dette med sjenkebevilling med kommunen, og det hørtes ut som om det ikke var noe problem å få bevilling til et engangs-arrangement... (foruttsatt at det går som "firmafest")
Snakk med noen du kjenner som har en grei sjef. Slik skaffet vi...
Det koster litt under 4000 for to kagger, gass og tappe utstyr.... altså litt under 2o kr for halvlitern....
Hmm, bannan, sjef på et firma generelt? Kan man få kjøpt uten skjenkebevilgning hvis det er vanelig firma fest?
Opprinnelig postet av Bananeter
Hmm, bannan, sjef på et firma generelt? Kan man få kjøpt uten skjenkebevilgning hvis det er vanelig firma fest?
Vis hele sitatet...
Nja, altså du får en engangs-bevilling for det ene arrangementet tror det var "ambulerende-bevilling" det het..

og det er mulig du må gå gjennom en kunnskapsprøve:
--> http://www.stavanger.kommune.no/publ...2568D6003224A2!OpenDocument (info for stavanger)

sjekk opp med din kommune(for det er hver enkelt kommune som administrerer bevillinger)
de fleste kommuner har webside f.eks oslo.kommune.no etc..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av Bananeter
Noen som vet hvor man får kjøpt ølfat i Oslo/Bærum distriktet og hvor myckje det koster?
Vis hele sitatet...
Får man ikke leid sånne greier direkte fra Ringnes ? Mente og høre noe om dette, men er ikke 50% sikker..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kan skaffe tappetårn, kjøler med isbank (liten hendig sak), slanger, manometere (målere), kullsyre, renseutstyr og eventuelt en bardisk for kr. 12.000,- levert på Østlandet. Øl må skaffes selv. Eventuelt kan jeg skaffe et tomfat, som kan brukes i innbytte til hos en eller annen dere måtte kjenne som driver pub eller restaurant.

Alt er komplett ferdig igangkjørt med kald skummende øl.

SKÅL!
http://www.ocshoot.no/ubb/graemlins/rotate.gif