Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2501
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
jeg har millitær tjeneste i harstad nå.. ettersom de fra nordnorge er kjent for mye alkohol og fanteri, lurte jeg på om det er noen her som har peiling på hvor jeg kan få tak i litt billig sprit!? =)Ø og da tenker jeg ikke på pol varer, hvis du skjønner.. Hørte rykter om 50-60kr for 0,5 L!? noen som har peil?

-sp3q
du i hasjstad? yay! kult... welcome to my home! når det gjelder sprit så har jeg ikke peiling, men hvis jeg finner noen skal du få et nummer å ringe...

anyway, utesteds guide for harstad:
WeXel: 20 år: har alt og er en av de mere besøkte stedene i byen. god kaffe på dagtid, men ikke bestill og så vent på å bli servert, med mindre du bestiller fra en va guttene som jobber der. eller hvis betjeneingen ser stressa ut.

Metzo: 20 år der også. ditto som WeXel

Bocca (på lokalmål) 18: danse/drekkeplass. skal du ha dame, gå ditt.

Que: aner ikke... her ikke teste

Sfinx 20: høy musikk, men greit sted. 20-40 i alder som er der.

Nedenom og hjem: 18; studentenes vannhull.

Studentkroa; 18 eneste stedet i byen der røykeloven blir oppholdt etter at bylivet starter.
BILLIG øl

brygga; 20 DYRT!

det er noen andre også, med 20 ->23 års aldresgrense... menmen

fredag er heller labre dager på byen, men klokken 0100 om natten på lørdag er byen godt på vei! paaaarty!!!

...
spritprisene vandrer fra 40 til 100 kr halvliteren.

velkommen skal du være.

meitemark
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Takk.. -
jeg holder til på trondenes! mhm,.ikke for å klage altså.. men harstad virker som en heller laber by =) jeg vvar på byn igår og på fredag. og jeg underdriver ikke når jeg sier det var maks 15 stykker på by
Men takker og bukker for utested guiden =) den kan komme godt med =)
må bare si en ting,, FY FAEN så mange fjortiser som er her..jentene her på ca 14 sto og plystra og hoiet nedi gata her .. men men =) hadde vørt takknemmelig hvis du klarte å skaffe meg noe sprit =)

-sp3q
lol. du er ikke den førse som oppdager det bei. en kompis av meg hadde en gang en spritflaske og vandra i en av harstad mer tomme gater, når han blir stoppet av 2 stk ca 14 år gamle jenter, og de spør om å få kjøpe spriten, og så sier kompisen min, at bare hvis de suger han. og den ene jenta setter seg ned og glider opp glidelåsen på buksa hans midt på åpen gate....

da beinflyr han!

btw, her er 15 mange det... spørs når på døgnet...

mm
og her diskuterer vi rusmidler ja og ikke de 14 år gamle ludderene i harstad.