Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1960
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nylig slutt med dama. Tenker å trippe idag. Inputs?
Blir nok å ture anyway, men fint å høre om andre har vært i samme bås
Anonym bruker
"Uenig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært i samme bås. Trippa dagen etter jeg gjorde det slutt. Jeg tenkte på henne ila turen men kun en liten stund, og så var jeg over på noe annet å tenke på hehe.

Stresset litt på forhånd selv, men var ikke noe å stresse over. Blir det for mye så er det ofte nok å skru på noe musikk / video, eller gå i et annet rom.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gjort noe lignende, bare at det ikke handlet om et kjæresteforhold. Det hjalp meg med å akseptere tapet og bare gå videre umiddelbart. Det føltes som at jeg bare skrudde av følelsene og levde videre. Det var vellykket, selv om det i starten ble veldig tunge følelser og mye grubling over meg selv, men da jeg bare tok meg sammen og snudde det, ble det mer riktig.
Har selv trippet på syre etter et langt forhold som tok slutt tidligere i år, gikk helt fint for min del. Bare ha i bakhodet at det kan bli veldig emosjonelt til tider, for min del var det ikke helt det samme pga setting/set og det tror jeg du kommer til å merke uansett om du vil det eller ei.

Vet ikke helt hva målet ditt er, eller om du har noen mål, men for min del så tok det opp en fair share av syretrippen med mye fram og tilbake tenking og hvis X, så Y osv.

Ellers var det en fin tur, men er ikke noe jeg ville gjort igjen så fort etter et avslutter forhold, men dette er nok veldig individuelt.

Ønsker deg en god og fredfull tur uansett
Sist endret av rödpant3r; 28. september 2021 kl. 16:01.
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Håper på at jeg kan glemme henne på en annen måte enn det jeg prøver på nå. At det kanskje kan gå litt raskere, eller at jeg ser på bruddet på en annen måte. For det skal sies at jeg synes det er trist. Takk for inputs folkens, det gjorde beslutningen min mye mye lettere.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk triprapport!
Jeg er også som Sjuk Falk skriver interessert i å lese om dette etterpå, om du føler for å dele!
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal prøve mitt beste å huske. Ikke er jeg så dyktig på å skrive rapporter heller, men tiden får vise. Skriver enten ikveld eller imorgen!
Blir jo en gamble som kan gå enten drit bra eller drit dårlig
Jeg har gjort det samme, bare det gjaldt brudd med en barndomsvenn. For min del hjalp det meg med å reflektere rundt vennskapet og "bruddet", og det gjorde det lettere å akseptere det. Er du dog sensitiv for bad trips så burde du kanskje være forsiktig. Husk å ta forholdsregler i hvert fall.
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da er jeg i gang!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da er jeg i gang!
Vis hele sitatet...
Ha en fin tur! Gjerne skriv rapport om du liker det, hadde vært interessant å høre hvordan det gikk.
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av m0lly Vis innlegg
Ha en fin tur! Gjerne skriv rapport om du liker det, hadde vært interessant å høre hvordan det gikk.
Vis hele sitatet...
Skal klare å få til det. God musikk og venter på effekt nå.
Go tur, ønsker deg en god opplevelse
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble nok til at jeg aldri fikk tura ordentlig. Med seroquel i kroppen så ødela det ganske mye. Liten form av uro i kroppen, thats it.
Hva var dosen din?
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Hva var dosen din?
Vis hele sitatet...
120ug.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
120ug.
Vis hele sitatet...
Tja, litt liten dose, men kanskje den fjerde timen er bedre. Tok du Seroquel i dag, eller var det til leggetid i går?
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja, litt liten dose, men kanskje den fjerde timen er bedre. Tok du Seroquel i dag, eller var det til leggetid i går?
Vis hele sitatet...
Tok 400mg igår kveld, ish klokka 23.
Merker jo at noe er der, men ingen visuals. Trekker kanskje mer på smilebåndet enn vanlig, woho..
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seroquel dreper en trip. Var det 400mg depot eller alt i en smell? Man må gå noen dager uten for å trippe skikkelig.

Jeg avsluttet en 500ug trip en gang med seroquel. Gjorde meg helt edru på kort tid.
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Seroquel dreper en trip. Var det 400mg depot eller alt i en smell? Man må gå noen dager uten for å trippe skikkelig.

Jeg avsluttet en 500ug trip en gang med seroquel. Gjorde meg helt edru på kort tid.
Vis hele sitatet...
Ikke depot nei.
Ser for meg om jeg hadde høya dosen til kanskje 400ug, så hadde jeg trippa ganske greit selv med seroquel i omløp.. Kan for all del være at 120ug ble for lite for meg. Jeg er ikke en erfaren turer på lsd, så det får noen andre svare på.
Jeg vil ikke anta noe basert på så lite informasjon, men kan det være at årsaken er at du synes at det er så vanskelig, at du leter etter desperate løsninger på å føle deg bedre? Hvis det er slik er LSD et svært dårlig valg.

La meg forklare: Når man har det bra i livet ellers og tar LSD så kan man plutselig innse feil ved en selv eller andre, ved å få nye perspektiver på ting. Dette kan være vanskelig, men det gir deg noe å jobbe med og over tid så vil gjerne dette gjøre at livet på lengre sikt blir bedre.

Når man går igjennom større personlige kriser så går man på mange måter igjennom det samme, det å ta LSD vil dermed bare være en forstyrrelse. Den eneste veien igjennom kjærlighetssorg er igjennom, og det er også den sunneste måten. Hvis man ikke er i stand til å gå igjennom og prossesere et brudd helt nykter, så er det et klart tegn på at man ikke bør bruke psykedelika, spesielt i en situasjon man ellers ikke håndterer.

Jeg anbefaler deg å jobbe deg igjennom dette helt edru. Dette vil gjøre at du lærer mye om deg selv og kommer ut av det hele med bredere innsikt på flere arenaer. Det er forståelig å ønske å benytte seg av lsd for å finne ''svar'', men slik LSD fungerer er heller at du ser problemene, og ikke greier å ignorere de mer. I ditt tilfelle har du problemene helt tydelig foran deg, og LSD er dermed overflødig og gjør trolig kun problemer for deg selv.

Dermed konkluderer jeg med stor sikkerhet med at det er en dårlig ide å ta LSD for deg nå.
Anonym bruker
"Øm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg vil ikke anta noe basert på så lite informasjon, men kan det være at årsaken er at du synes at det er så vanskelig, at du leter etter desperate løsninger på å føle deg bedre? Hvis det er slik er LSD et svært dårlig valg.

La meg forklare: Når man har det bra i livet ellers og tar LSD så kan man plutselig innse feil ved en selv eller andre, ved å få nye perspektiver på ting. Dette kan være vanskelig, men det gir deg noe å jobbe med og over tid så vil gjerne dette gjøre at livet på lengre sikt blir bedre.

Når man går igjennom større personlige kriser så går man på mange måter igjennom det samme, det å ta LSD vil dermed bare være en forstyrrelse. Den eneste veien igjennom kjærlighetssorg er igjennom, og det er også den sunneste måten. Hvis man ikke er i stand til å gå igjennom og prossesere et brudd helt nykter, så er det et klart tegn på at man ikke bør bruke psykedelika, spesielt i en situasjon man ellers ikke håndterer.

Jeg anbefaler deg å jobbe deg igjennom dette helt edru. Dette vil gjøre at du lærer mye om deg selv og kommer ut av det hele med bredere innsikt på flere arenaer. Det er forståelig å ønske å benytte seg av lsd for å finne ''svar'', men slik LSD fungerer er heller at du ser problemene, og ikke greier å ignorere de mer. I ditt tilfelle har du problemene helt tydelig foran deg, og LSD er dermed overflødig og gjør trolig kun problemer for deg selv.

Dermed konkluderer jeg med stor sikkerhet med at det er en dårlig ide å ta LSD for deg nå.
Vis hele sitatet...

Hehe, får prøve å svare på best mulig måte.
Det er nok ikke et alternativ for meg å bearbeide dette i edru tilstand. Faktisk så ble jeg alkoholiker av å gå igjennom brudd for noen år siden. Skammer jeg meg? Nei. Rus har alltid vært en stor del av livet, og jeg er ganske sikker, om ikke helt sikker, på at uten rus, så hadde jeg ikke vært her. Det høres kanskje dystert å et lite spenningsfylt liv, men sånn er det.
Og bare så jeg får besvart det før noen andre kommer i forkjøpet: Ja, rus er en del av bruddet jeg går igjennom nå. Likevel klarer jeg ikke å slutte. Trist er det, men livets gang med noen bumps må jeg igjennom som alle andre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke depot nei.
Ser for meg om jeg hadde høya dosen til kanskje 400ug, så hadde jeg trippa ganske greit selv med seroquel i omløp.. Kan for all del være at 120ug ble for lite for meg. Jeg er ikke en erfaren turer på lsd, så det får noen andre svare på.
Vis hele sitatet...
100-150ug er en vanlig dose, spesielt om du ikke er erfaren. Jeg pleier selv å ta 200ug og da får jeg en ekstremt intens trip, men det er sikkert litt varierende. Er dessuten alltid bedre å ta litt for lite, enn litt for mye.

Jeg vet ikke hvorfor du bruker Seroquel, men om du sliter med psykose eller psykotiske symptomer så burde du være fryktelig forsiktig med LSD.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hehe, får prøve å svare på best mulig måte.
Det er nok ikke et alternativ for meg å bearbeide dette i edru tilstand. Faktisk så ble jeg alkoholiker av å gå igjennom brudd for noen år siden. Skammer jeg meg? Nei. Rus har alltid vært en stor del av livet, og jeg er ganske sikker, om ikke helt sikker, på at uten rus, så hadde jeg ikke vært her. Det høres kanskje dystert å et lite spenningsfylt liv, men sånn er det.
Og bare så jeg får besvart det før noen andre kommer i forkjøpet: Ja, rus er en del av bruddet jeg går igjennom nå. Likevel klarer jeg ikke å slutte. Trist er det, men livets gang med noen bumps må jeg igjennom som alle andre.
Vis hele sitatet...
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them." Albert Einstein.

Jeg vil tro at veien som vil gi deg mest glede i fremtiden er å bite det sure eplet og kontakte legen og få behandling for rusproblemene dine...