Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1500
Anonym bruker
"Reflektert Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fremgangsmåte?
Step by step.

Kan man bruke 1 pumpe flere ganger dersom man koker den?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hvorfor? Folk har konstatert gang på gang her inne at stilnoct er tull å skyte? Liten til ingen effekt som varer isåfall veldig kort.
Og den jævlige smaken kommer til å ødelegge alt.
Anonym bruker
"Sjokkert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, det er ingen vits i å skyte Stilnoct. Den beste effekten får du av å spise det.

Ved å skyte det risikerer du alvorlige skader, dessuten er det ikke verdt det.

Hilsen tidligere forsøkskanin (det var den SISTE jeg hadde, angrer på at jeg kastet bort sjansen til å spise den ettersom jeg skjøt den)
Anonym bruker
"Tjukk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man KAN bruke en pumpe flere ganger. Jeg har bare skylt den grundig rett etter skuddet. Og fulgt opp med et nytt få timer senere. Skylt først.

Men dette frarådes på det sterkeste. Det kan fort begynne å gro ting i den du absolutt ikke vil ha i deg.
Anonym bruker
"Tjukk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid bruk rent styr.
Bare å stikke på apoteket å kjøpe en 100pak.
Evt bruke nettapotek, så får du det i posten.
En nål og en pumpe koster vel i snitt 70 øre på hver av de hvis man kjøper en 100 pakning.

Rart at man klarer å finansiere dopbruk men ikke bruke en 100lapp i måneden på utstyr.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha, hvorfor skyte når man får bedre effekt av å spise det. Helt mongo! Våkn opp a.
Hahaha. Skal du ha en instant stille? Spise tre, liksom.