Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1215
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Skal kjøpe litt hasj, har fått tilbud om en lys pollen/kief også er det en som er veldig mørk og myk og sticky. Jeg sluter litt med noia, tenker over hjerteslag og føler (tror) vondt rundt i kroppen.

Burde jeg kjøpe lys eller mørk gutta?
Du burde ikke kjøpe i det hele tatt.
Ta deg en pause til du får stabilisert hodet.
Personlig ville jeg gått for lys, men noja kan du få uansett.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Signerer det at du ikke burde kjøpe i det hele tatt. Hvis du opplever å få noia av å røyke så røyker du på deg enda mer noia og angst om du fortsetter å røyke. Det kan resultere i langvarige og permanente problemer med angst (når du ikke er høy), dermed isolasjon, tapte vennskap, tape jobbmuligheter, tapte opplevelser, eller også psykose f ex..
Når hjernen din har vist sårbarhet i forbindelse med hasj så hører du på hjernen og ligger unna før det går skikkelig galt.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyka hver dag med noia i 3 år. Snart 4 år siden jeg slutta og jeg sliter enda med angsten.

La være å røyke mer, med mindre du vil føkke opp fremtiden din.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Mørk, lysere typene er kun de som gir meg noia.

Jeg pleier å fordele et gram på en dag, deler de der afgan typene i 20 biter, røyker en og en, kanskje to av bitene om gangen, redose sånn vær time. Går jeg over 0.3g innen 2 timer. er det rett i psykose/nær-psykose selvom jeg går på klozapin.
Det høres ut som om du har godt av å kulen med bønna en stund.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Mørk, lysere typene er kun de som gir meg noia.

Jeg pleier å fordele et gram på en dag, deler de der afgan typene i 20 biter, røyker en og en, kanskje to av bitene om gangen, redose sånn vær time. Går jeg over 0.3g innen 2 timer. er det rett i psykose/nær-psykose selvom jeg går på klozapin.
Vis hele sitatet...
Fargen på hasjen kan ikke si noe om fordelingen av thc og cbd i hasjen og heller ikke noe om den er tilsatt blandemidler eller syntetisk hasj.
Anonym bruker
"Harm Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meh, har ikke merket mye forskjell av fargen på brunings. Noen lyse typer er killer, mens andre er dritt.

Det virker som alle her antar at TS er en storrøyker. Kanskje TS ikke har så mye erfaring med cannabis fra før av. Ganske normalt at uerfarne røykere noier helt ut. De er bare ikke vandt med rusen. Husker da jeg begynte å røyke, jeg hadde supernoia hver gang helt til jeg begynte å bli kjent med rusen. De første gangene var skikkelig trippy. Mulig jeg tar feil her.

Typisk noia hos nybegynnere:

- "Hjertet mitt slår unormalt raskt, ååneeei, når jeg tenker på det blir det bare verre. Jeg kommer til å dø av hjerteinfarkt!"

- Ute blant folk: "De vet at jeg er stoned. Mannen bak kassa ser det, wææ, hva om de ringer politiet"

Mer erfarne røykere får en annen type noia. Mer relatert seg selv og livet de lever, valgene de har tatt osv. Det trenger ikke være rusrelatert, kan være alle slags problemer.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Harm kentaur ekke sånn skille på det nødvendigvis. Etter hva jeg har erfart er det gjerne de nye røykerne som får noia over de eksistensielle spørsmålene ufoer eller om mora dems vil se det (naturlig noia) og langrøykerne som plutselig får helt pækkern og blir redd for at de kjenner noe galt i lungene, redd for naboen,politiet,overvåkning, om de oppfører seg rart eller sa noe rart osv
Hvordan type noia man får er individuelt og kan ikke deles opp i sånne typer hvor det må være absolutt.

Å være nyrøyker å ha noia over om andre merker det er vanlig og noe som går over med tia men uansett hvor kort eller lenge man har røyka om man tror noen lytter på deg,overvåker,følger etter, at man får hjerteproblemer, at noe er galt, puster for høyt, innbiller seg man svetter for mye osv er det på tide å akseptere at man ikke tåler hasj.Noen mennesker gjør bare ikke det og noen finner det ut tidlig og noen finner det desverre ikke ut før etter mange år og ender opp med store psykiske problemer av røykinga
Min erfaring er at lys smuldre hasj gjør deg høy, mens mørkere hasj gjør deg sofastein. Så av erfaring vil mørk være det beste alternativet. Men gjør deg selv en tjeneste å la vær. Fucker du opp psyken din tar det lang tid å få hode tilbake til normalen, om du noen gang får det.
When you use cannabis that's rich in THC, your brain suddenly receives more cannabinoids than usual. Research suggests this excess of cannabinoids may overstimulate the amygdala, making you feel fear and anxiety.

Ikke røyk for mye når du ikke har toleranse. Ta noen få trekk, så slipper du bli livredd skal du se
Sitat av HelpMePlz Vis innlegg
When you use cannabis that's rich in THC, your brain suddenly receives more cannabinoids than usual. Research suggests this excess of cannabinoids may overstimulate the amygdala, making you feel fear and anxiety.

Ikke røyk for mye når du ikke har toleranse. Ta noen få trekk, så slipper du bli livredd skal du se
Vis hele sitatet...
Med dagens godbønne blir du nok jævlig fjern av 0,05 eller mindre på bong.
Doser over dette er strengt tatt unødvendig for dem som ikke røyker daglig, eller som lett får problemer med overtenkimg eller lignende.