Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 861
Har tenkt meg til Oslo og har planer om bla. kjøpe en enkel glasspipe for å ta med meg hjem med fly. Er det lovlig? Kan de evt se pipa i bagasjen og teste om den har vært borti hasj?
Er den ubrukt så kan du ta den med trygt og lovlig, hvis du blir stoppet og de lukter det så tar de den, men du kan prøve å unngå det med å bade den i 95% ethanol sammen med salt i 30min og ha på lokk sånn at du kan riste boksen hvert 5-10 min
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekker de i det hele tatt for slikt når man reiser innenlands?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal gå helt fint det
Trådstarter
29 0
Sitat av irishstylish Vis innlegg
Er den ubrukt så kan du ta den med trygt og lovlig, hvis du blir stoppet og de lukter det så tar de den, men du kan prøve å unngå det med å bade den i 95% ethanol sammen med salt i 30min og ha på lokk sånn at du kan riste boksen hvert 5-10 min
Vis hele sitatet...

Enn om jeg tar med ca 3g i tilegg?
Sitat av cicatr0 Vis innlegg
Enn om jeg tar med ca 3g i tilegg?
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt ulovlig, så om du blir tatt får du naturligvis minst et forelegg.

Glasspipe i seg selv derimot er ikke ulovlig så som nevnt over her går det helt fint så lenge den er ubrukt og ikke stinker røykings. Da er det mulig den blir "beslaglagt".
Sist endret av krystallkongen; 13. august 2021 kl. 16:03.
Hunder kan lukte det gjennom kofferten om pipa har vært i bruk eller du har med deg 3 gram. Ja det hender at det er hundekontroll på innenlands flyreiser. Enten må du ta den risken, droppe det, eller reise med 3'ern i munnen så du kan svelge den hvis du havner i kontroll.
Sist endret av celtseus; 13. august 2021 kl. 17:51.
Bongen er ikke noe problem, men det vil naturligvis vekke mistanke så å ta med bønne i tillegg begynner å grense til idioti.
Trådstarter
29 0
Så bedre å ta det med som "snus" enn å ha det i innsjekket bagasje?