Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2060
At man legger til en vis mengde vann for å vanne fet ut
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
At man legger til en vis mengde vann for å vanne fet ut
Vis hele sitatet...
Gikk ikke så bra å skjule store pupiller?

Å vanne ut prøven er noe man gjør med å drikke en taktisk mengde vann, altså ikke alt for mye heller. Men dette hjelper kun hvis du er i grenseland med verdiene dine. Så hvis du må pisse i dag fordi du speeda i natt er jeg redd du heller bare kan si det som det er.

Å drikke masse vann kan også være farlig, bare så det også er nevnt.
Anonym bruker
"Parallell Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tre liter vann samme morgen som prøven gjør pisset så vanna ut at de ikke kan måle noe. Du får ikke negativ prøve men det de registrerer som ugyldig, og de er ikke dumme så det vekker mistanke. Du blir sannsynligvis bedt om å komme tilbake dagen etter for ny test om de virkelig er ute etter å ta deg.
Anonym bruker
"Parallell Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
KAN gjøre prøven så vanna ut*

Ingen garanti! Og som knert1 sier kan så store mengder vann også være farlig
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Valgene du tar angående doseringer osv, lover ikke særlig godt. Jeg får også inntrykk av at du er ganske ung? Kanskje du burde vurdere å avlevere en ærlig prøve, å ta i mot den hjelpen du kan få?
Får også inntrykk at du e ganske ung. Ser i andre innlegg at du snakker om sprøyter.
Vil anbefale å vær ærlig å få hjelp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tre liter vann samme morgen som prøven gjør pisset så vanna ut at de ikke kan måle noe. Du får ikke negativ prøve men det de registrerer som ugyldig, og de er ikke dumme så det vekker mistanke. Du blir sannsynligvis bedt om å komme tilbake dagen etter for ny test om de virkelig er ute etter å ta deg.
Vis hele sitatet...
Om du da tar en B12 etter å ha drukket mye blir pisset gult igjen.
Anonym bruker
"Halvfylt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av matwoo Vis innlegg
Om du da tar en B12 etter å ha drukket mye blir pisset gult igjen.
Vis hele sitatet...
Hjelper ikke at tisset er gult om det sendes til en lab for analyse? Eller
sunnny01's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Valgene du tar angående doseringer osv, lover ikke særlig godt. Jeg får også inntrykk av at du er ganske ung? Kanskje du burde vurdere å avlevere en ærlig prøve, å ta i mot den hjelpen du kan få?
Vis hele sitatet...
Nah, hadde eg fåttt actuall hjelp så hadde det vore greit. Gjort før, ikke faen om æ gjør det igjen.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Gikk ikke så bra å skjule store pupiller?
Vis hele sitatet...
Men hey, han potensielt overdoserte speeden sin for 3 dager siden i henhold til loggen. Virker som han injiserte det også, i relativt lav alder. Jeg grøsser smått når jeg gikk gjennom historikken hans.
Sist endret av Superspurv; 28. mai 2021 kl. 21:22.
sunnny01's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Men hey, han potensielt overdoserte speeden sin for 3 dager siden i henhold til loggen. Virker som han injiserte det også, i relativt lav alder. Jeg grøsser smått når jeg gikk gjennom historikken hans.
Vis hele sitatet...
Aldri skutt vanlig speed.
Anonym bruker
"Flink Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært i situasjon selv hvor jeg måtte være clean 3 dager etter jeg hadde røykt. Klarte så vidt å stå... Han sa det "tok så lang tid for svaret på THC å vise seg at han begynte å lure på om jeg fyrte bål". Men gikk så vidt.

Nok mengder vann til å vanne ut urinen, Vitamin B12 til å farge urinen gul og noen tabletter aspirin noen timer før prøven. Tror kanskje jeg fulgte et kjerringråd om å drikke en teskje Zalo også.

Hva av dette som egentlig var totalt unødvendig vet jeg ikke. ..men jeg besto prøven.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Aldri skutt vanlig speed.
Vis hele sitatet...
Vil ikke si det er bedre å skyte uvanlig speed..?

Men for alvor: det er ingen sjanse for å avlegge negativ prøve hvis man har tatt amf dagen før. Husk at du har all verdens tid til å leke med stoffer, og ingen vil henge over deg hvis du oppfører deg, bygger opp et ekte liv, med jobb, venner og denslags. Å bruke mye rusmidler sånn der og få konsekvenser for det hele tiden kan da vel ikke være verdt det?
sunnny01's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Vil ikke si det er bedre å skyte uvanlig speed..?

Men for alvor: det er ingen sjanse for å avlegge negativ prøve hvis man har tatt amf dagen før. Husk at du har all verdens tid til å leke med stoffer, og ingen vil henge over deg hvis du oppfører deg, bygger opp et ekte liv, med jobb, venner og denslags. Å bruke mye rusmidler sånn der og få konsekvenser for det hele tiden kan da vel ikke være verdt det?
Vis hele sitatet...
Skal ikke pisse men har veldig gjerne lyst å vite hvordan. Og det har du rett i. Tror nok igår ble siste gangen for en stundt/alltid

Sitat av Relevant Vis innlegg
Vil ikke si det er bedre å skyte uvanlig speed..?

Men for alvor: det er ingen sjanse for å avlegge negativ prøve hvis man har tatt amf dagen før. Husk at du har all verdens tid til å leke med stoffer, og ingen vil henge over deg hvis du oppfører deg, bygger opp et ekte liv, med jobb, venner og denslags. Å bruke mye rusmidler sånn der og få konsekvenser for det hele tiden kan da vel ikke være verdt det?
Vis hele sitatet...
har skutt 260mg ritalin but thats it.
Sist endret av sunnny01; 28. mai 2021 kl. 22:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trening, svett, drikk vann, gå på do oftere, spis mye mat, tren, repeat.....
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Gjort før, ikke faen om æ gjør det igjen.
Vis hele sitatet...
Sa ikke du, noen få timer før du redoserte sist og lurte på den rapinga, noe som var veldig likt? At du aldri skulle gjøre dette igjen?

Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Nah, hadde eg fåttt actuall hjelp så hadde det vore greit.
Vis hele sitatet...
Å hjelpe deg er ikke noe andre kan gjøre for deg gjennom freak. Du må nesten hjelpe deg selv litt og

Spørsmålene du stiller er enkelt tilgjengelig på google, og jeg vil tro at det allerede finnes 100 000 tråder om å fake pisse prøver her inne både med og uten kompis sitt urin og evt med syntetisk urin.

Å fake en urintest uten noen andre sitt urin, eller syntetisk urin er selvsagt umulig. Eneste alternativene blir vel å ha i stoffer som vil gjøre testen ugyldig. Noe som vil vekke mistanke om man allerede er i en slik situasjon.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
husker da jeg var yngre og pisset et par ganger på grunn av mistanke av barnevernet. hadde en liten glassflaske gjemt over kølla på en litt trang olabukse så den ikke skal skli ned, dro bare opp smekken og hosta mens jeg skrudde av korken. funka flere ganger med bv dama stående rett bak xd

nå brukte jeg noen annen sitt piss da, men det beste tipset er jo så klart å trene, svette å drikke mye vann. har hørt mye rart som visst skal "gjøre pisset reint", men av erfaringer fra andre kompiser funker ingen av de tipsa, haha.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har hørt noe sånt som at hvis du er en avid røyker så er det best å (la oss si pisse om 4 uker) trene hardt første 2 ukene så være lat.

om du røyker regelmessig risikerer du da ved å trene hardt alle 4 ukene er at thc har blitt "Utløst" fra fettet ditt.