Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1029
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, når jeg speeder bytter jeg på litt mellom dropping og snorting. På enkelte partier av speed, som sikkert er cuttet, fester det seg et hvit belegg i nesegangene ved sniffing. Det setter seg virkelig fast må absolutt renses bort for ikke å bli avslørt. Har også merket en ørliten tendens til en ikke-kjemisk bismak når dette finnes i speeden, uten at jeg kan forklare. Noen som vet hva det kan være?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, når jeg speeder bytter jeg på litt mellom dropping og snorting. På enkelte partier av speed, som sikkert er cuttet, fester det seg et hvit belegg i nesegangene ved sniffing. Det setter seg virkelig fast må absolutt renses bort for ikke å bli avslørt. Har også merket en ørliten tendens til en ikke-kjemisk bismak når dette finnes i speeden, uten at jeg kan forklare. Noen som vet hva det kan være?
Vis hele sitatet...
Jeg har opplevd det samme med speed som ikke er heelt tørr enda, i min teoretiske tankegang var hvertfall det jeg kom fram til..
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har fått det på både tørr og fuktig speed.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Overskriften skulle heller vært: Hva er speeden blandet ut med? Kan en moderator fikse det?
Anonym bruker
"Overtalt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er kuttet med titandioksid. Et hvitt fargepigment. Bruke også til "bleking" av cola. Problemet er bare at folk flest ikke aner hvordan de skal bruke det så får man hvitt belegg over alt :P
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, det er sikkert riktig. Følelsen i luftveien ligner mye på det man får hvis man glemmer å bruke maske og drar ned slipestøv av maling, og kan sitte i en god stund etter speedperioden. Titanoksid ligner på speed og kan sikkert brukes som en billig kuttkomponent for bedre profitt.