Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1281
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har 2 forskjellige typer flake og 1 type fishscale.
Ville det da vært dumt å blande disse 3 typene så det blir 1?

Har ca 1.5g av hver flake og 0.5g fishscale.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ikke snorte hver for seg?

Gjør en lek ut av det, kjør blindtest og kos deg
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs hva du ønsker egentlig. Om det er kvalitetsforskjell er da spørsmålet om du vil blande de sammen og få en ok coke, eller om du vil holde det til siden slik at du vet at du har godsaker på lur
Koker igrunn kun ned til et svar. Hva syns du selv?
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke snorte hver for seg?

Gjør en lek ut av det, kjør blindtest og kos deg
Vis hele sitatet...
Hehe, er vel nesten sånn jeg har gjort det frem til nå egentlig, bortsett ifra at jeg vet hvilken pose som inneholder hvilket produkt da.
Begge typene med flake er så og si helt like når det kommer til effekten.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørs hva du ønsker egentlig. Om det er kvalitetsforskjell er da spørsmålet om du vil blande de sammen og få en ok coke, eller om du vil holde det til siden slik at du vet at du har godsaker på lur
Vis hele sitatet...
Det er helt klart kvalitetsforskjeller på disse.
Flaken så må jeg ta rundt 30mg for å få effekt, fishscalen så holder det maks 10mg.
Flaken er på rundt 50-60% (mellom medium content og high content på testkit)
Fishscalen er på 80-90% (Very high content på testkit)

Tenker da at om jeg blander de så kan jeg dosere litt lavere og likevel få god effekt, samtidig som jeg også får flere doser.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er helt klart kvalitetsforskjeller på disse.
Flaken så må jeg ta rundt 30mg for å få effekt, fishscalen så holder det maks 10mg.
Flaken er på rundt 50-60% (mellom medium content og high content på testkit)
Fishscalen er på 80-90% (Very high content på testkit)

Tenker da at om jeg blander de så kan jeg dosere litt lavere og likevel få god effekt, samtidig som jeg også får flere doser.
Vis hele sitatet...

Du får vel strengt tatt like mange doser ut av det, men hvis du ønsker å blande er det ingen grunn til å ikke gjøre det. Handler vel mest om personlig preferanse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hehe, er vel nesten sånn jeg har gjort det frem til nå egentlig, bortsett ifra at jeg vet hvilken pose som inneholder hvilket produkt da.
Begge typene med flake er så og si helt like når det kommer til effekten.



Det er helt klart kvalitetsforskjeller på disse.
Flaken så må jeg ta rundt 30mg for å få effekt, fishscalen så holder det maks 10mg.
Flaken er på rundt 50-60% (mellom medium content og high content på testkit)
Fishscalen er på 80-90% (Very high content på testkit)

Tenker da at om jeg blander de så kan jeg dosere litt lavere og likevel få god effekt, samtidig som jeg også får flere doser.
Vis hele sitatet...
Jeg må innrømme jeg er litt misunnelig på deg, glemmer aldri mitt første møte med fishscale
Ta den beste og den nest beste selv også deler du den andre eller den nest beste til dem andre du sitter med om du ender opp med å måtte dele med deg. Regner med at du ikke sitter alene å drar coke?
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får vel strengt tatt like mange doser ut av det, men hvis du ønsker å blande er det ingen grunn til å ikke gjøre det. Handler vel mest om personlig preferanse.
Vis hele sitatet...
Om jeg bare bruker 15-20mg per dose så vil jeg jo få flere doser enn om jeg bruker 30mg per?

Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg må innrømme jeg er litt misunnelig på deg, glemmer aldri mitt første møte med fishscale
Vis hele sitatet...
Ganske så fornøyd med den, nå har jeg ikke mest erfaring med dette men det er helt klart det beste jeg noensinne har prøvd av coke i landet her til nå.

Sitat av Alge Vis innlegg
Ta den beste og den nest beste selv også deler du den andre eller den nest beste til dem andre du sitter med om du ender opp med å måtte dele med deg. Regner med at du ikke sitter alene å drar coke?
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør jeg faktisk.. Eller har jo 8stk på øret jeg sitter å prater og gamer med over xbox, så er jo sosial på en måte
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg bare bruker 15-20mg per dose så vil jeg jo få flere doser enn om jeg bruker 30mg per?
Vis hele sitatet...

Uansett hvordan du vrir og vender og blander har du jo likevel samme mengden cola. Blir vel ikke flere doser til sammen Du sa du bruker 10mg på den ene og 30mg på den andre, hvis du bruker 20 på den blanda står du jo egentlig på samme plass, gjør du ikke? Kan være matten min er helt feil, kan ikke skryte på meg at jeg er så ærdu i skrivende stund
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo, det gjør jeg faktisk.. Eller har jo 8stk på øret jeg sitter å prater og gamer med over xbox, så er jo sosial på en måte
Vis hele sitatet...
Okai, skjønner, funker det også. Men jeg ville uansett ikke blandet den beste i den dårligste. Personlig så syns jeg det med best konsentrasjon funker best, mindre fillers så føler jeg at det blir tatt opp bedre i nesa og får bedre funk
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uansett hvordan du vrir og vender og blander har du jo likevel samme mengden cola. Blir vel ikke flere doser til sammen Du sa du bruker 10mg på den ene og 30mg på den andre, hvis du bruker 20 på den blanda står du jo egentlig på samme plass, gjør du ikke? Kan være matten min er helt feil, kan ikke skryte på meg at jeg er så ærdu i skrivende stund
Vis hele sitatet...
Ja, det vil fortsatt være samme mengde, det har du rett i.
Men jo mindre doser man tar jo flere doser får man jo ut av det.
Tar du 10mg per linje så holder jo 1g mye lenger enn om du tar 50mg per linje om du skjønner?

Nå er jeg ikke noe mattegeni selv, men;
1000mg / 50mg = 20 doser
1000mg / 10mg = 100 doser
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det vil fortsatt være samme mengde, det har du rett i.
Men jo mindre doser man tar jo flere doser får man jo ut av det.
Tar du 10mg per linje så holder jo 1g mye lenger enn om du tar 50mg per linje om du skjønner?

Nå er jeg ikke noe mattegeni selv, men;
1000mg / 50mg = 20 doser
1000mg / 10mg = 100 doser
Vis hele sitatet...
Ja jeg skjønner hva du tenker, og du har jo selvfølgelig rett i at mindre doser betyr at det varer lengre, tenkte bare på at hvis du tar 30mg fra ene og 10mg fra andre, og 20 blandet, da blir det vel samme antall doser? Kanskje jeg bare er for tullete til å forstå nå

Hvis blandinga kicker sånn at du blir å ta under 20mg da sparer du jo inn, men tar du 20mg tror jeg du skal gå i null.
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Okai, skjønner, funker det også. Men jeg ville uansett ikke blandet den beste i den dårligste. Personlig så syns jeg det med best konsentrasjon funker best, mindre fillers så føler jeg at det blir tatt opp bedre i nesa og får bedre funk
Vis hele sitatet...
Føler alle 3 gir økt konsentrasjon, men den ene flaken gjør fort at jeg begynner å multitaske og går frem og tilbake med hva jeg driver med og ikke klarer å holde konsentrasjon oppe.
Kanskje la den være og heller bare blande de 2 andre som ikke gir den effekten?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det vil fortsatt være samme mengde, det har du rett i.
Men jo mindre doser man tar jo flere doser får man jo ut av det.
Tar du 10mg per linje så holder jo 1g mye lenger enn om du tar 50mg per linje om du skjønner?

Nå er jeg ikke noe mattegeni selv, men;
1000mg / 50mg = 20 doser
1000mg / 10mg = 100 doser
Vis hele sitatet...
Ja men blander du alt så vil du jo trenge større dose enn du ville trengt av den beste for å oppnå samme effekt, så det går jo på en måte opp i opp. Men jeg er ganske bestemt på at det med størst konsentrasjon vil bli tatt bedre opp og du vil trenge mindre liner av det så mindre går til waste fordi en større liner så vil mer renne ned i svelget og kokain har elendig biotilgjengelighet oralt. Så etter min mening så vil du få mer ut av å ikke blande dem.
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Ja men blander du alt så vil du jo trenge større dose enn du ville trengt av den beste for å oppnå samme effekt, så det går jo på en måte opp i opp. Men jeg er ganske bestemt på at det med størst konsentrasjon vil bli tatt bedre opp og du vil trenge mindre liner av det så mindre går til waste fordi en større liner så vil mer renne ned i svelget og kokain har elendig biotilgjengelighet oralt. Så etter min mening så vil du få mer ut av å ikke blande dem.
Vis hele sitatet...
Åja, da skjønner jeg litt bedre
Da lar jeg nok det være.

Ett litt annet spørsmål jeg kom på nå også, siden mange av dere sikkert har en del mere peiling enn hva jeg har.
Er ganske noob når det kommer til pulver.

Hva er egentlig den rette måten å snorte ting på?
Leser så mye forskjellig på nett så finner liksom ingen fasit på hva som er rett, er det kanskje bare preferanser?

Til nå har jeg brukt ett avklipt sugerør jeg plasserer halvveis inn det ene neseboret og puster rolig inn med det andre neseboret lukket.
Regner med at jeg ikke er helt på bærtur siden jeg får effekt av det, men er det rette måten å gjøre det på?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er egentlig den rette måten å snorte ting på?
Leser så mye forskjellig på nett så finner liksom ingen fasit på hva som er rett, er det kanskje bare preferanser?

Til nå har jeg brukt ett avklipt sugerør jeg plasserer halvveis inn det ene neseboret og puster rolig inn med det andre neseboret lukket.
Regner med at jeg ikke er helt på bærtur siden jeg får effekt av det, men er det rette måten å gjøre det på?
Vis hele sitatet...
Ja dra det rolig inn sånn at det bare blir liggende og blir tatt opp i slimhinnene langt opp i nesa, det skal ikke bli dratt så langt at det ender i svelget ditt. Drar du for hardt så kan du skade lungene også. Men du tenger ikke lukke det andre neseboret med mindre du er litt tett i neseboret du skal dra i. Det er mye lettere å dra det ned i svelget og lungene når du lukker det andre nesebordet, men det der finner du ut av selv, du kjenner det som funker best selv
Anonym bruker
"Rik Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, du skal ikke holde for det andre neseboret. Pust inn vanlig, kjenner du at det renner i halsen har du gått fra nasalt til oralt inntak og det er (som regel) feil. Stoffet skal treffe slimhinnene i bihulene og ikke magesekken...
Anonym bruker
"Utstø Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Alright, takk for svar
Enda ikke opplevd at jeg har dratt inn for hardt slik at det ender i svelget, men får gjerne bittelitt drips ca 10-15min etter inntak, det er vel ganske så normalt på det meste man sniffer?
Anonym bruker
"Rik Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har du dratt inn for hardt, prøv oftere og med mindre doseringer, gjerne avløst av lunken saltvannsløsning for best mulig opptak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alright, takk for svar
Enda ikke opplevd at jeg har dratt inn for hardt slik at det ender i svelget, men får gjerne bittelitt drips ca 10-15min etter inntak, det er vel ganske så normalt på det meste man sniffer?
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig at du får litt dripps uansett, det skjer somregel
Sist endret av Alge; 12. juli 2020 kl. 02:27.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I min erfaring er drip som kommer 10-15 minutter senere normalt nok, en måte å komme seg litt rundt det på er å fordele linja på begge nesebor. Eventuelt ta halve dosen fordelt på to nesebor, vent 5min, så ta resten fordelt. Drip er ikke nødvendigvis bare rusmiddelet heller, drip kan inneholde masse rart, spesielt kutt i dopet som ikke blir absorbert.

Angående snorting er det veldig gode råd over. Ikke hold for nesebor og forsiktig trekk inn.