Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1104
Lurer på om jeg hadde en pusher fra hælvete. Satt å leste i avisa og der stod det at vanlig GHB dose var på 1-3 g og så søkte jeg opp mer og fant at 2,5 g var vanligst. Han pusheren min sa at jeg skulle ta vekta mi 90 kg og da skulle jeg ta 10,1% i gram. Så jeg har tatt rundt 10 gram. Har aldri opplevd hva alle andre prater om mtp rusen, for jeg har kun sovnet når jeg har tatt det. Var dette greit, eller for mye?
Anonym bruker
"Varsom Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har jo egentlig svart på ditt eget spørsmål. Andre brukere tar mindre, du får ikke ønsket ruseffekt, og sovner av dosen, legger du de sammen er det ganske klart at du har tatt alt for mye.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-3 gram er det som er fornuftige brukerdoser. 4 og oppover er alt for mye. Hvem i all verden stoler blindt på dealere? Undersøk på egen hånd før du tar noe!
Jeg er nå i livet og jeg har da sovet godt i gjennom mange kold turkeys så det var nok ikke så dårlig råd. Jeg hadde jo ikke fått det rådet av noen som kun bruker 1-3 g.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dukjærenorge Vis innlegg
Jeg er nå i livet og jeg har da sovet godt i gjennom mange kold turkeys så det var nok ikke så dårlig råd. Jeg hadde jo ikke fått det rådet av noen som kun bruker 1-3 g.
Vis hele sitatet...
Når du rett og slett sovner av, så tar du for mye. Hvis målet faktisk er å sovne som en stein, så holder det med 4-6 gram.
Rundt 10 gram og over begynner du å lukte på ting som krampeanfall, koma, drukne i oppkast og død.

4 gram er en ganske sterk dose for de fleste, spesielt uten toleranse.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes ikke GHB rus er noe digg. Er det noe man kan kombinere det (uten overdreven risiko) slik at det blir diggere?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veier dere alle sammen GHBen? Er vandt til 3-4 ml altså en kork?
Takk, for gode tilbakemeldinger, alle sammen. Skal justere meg ned til hva dere har anbefalt meg, så kanskje kan få no glede av det. Har ikke prøvd det så mye. 1,5 liter og aldri opplevd noe annet enn å sovne!
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg korka over på en halv kork og fikk pustestans, riktig nok etter ca 3 dager på speed.
Anonym bruker
"Varsom Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dukjærenorge Vis innlegg
Takk, for gode tilbakemeldinger, alle sammen. Skal justere meg ned til hva dere har anbefalt meg, så kanskje kan få no glede av det. Har ikke prøvd det så mye. 1,5 liter og aldri opplevd noe annet enn å sovne!
Vis hele sitatet...
Nå lurer jeg veldig på hvorfor du har hatt i deg så store mengder når du ikke fikk ønsket ruseffekt? Med mindre du bruker det spesifikt for å sove?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes ikke GHB rus er noe digg. Er det noe man kan kombinere det (uten overdreven risiko) slik at det blir diggere?
Vis hele sitatet...
Kan jo knapt kalles rus... blir jo bare svimmel.. oppnår det samme med å snurre rundt på stuegulvet i et minutt
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB er en ganske euforisk og emptogen rus. Ligner på alkohol, men klarere og mye artigere, ingen hang over. Ren kos.
Hvordan er GHB i kombinasjon med cannabis? Noen erfaringer?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Hvordan er GHB i kombinasjon med cannabis? Noen erfaringer?
Vis hele sitatet...
Meget nice!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Meget nice!
Vis hele sitatet...
Notert! Hvordan vil du beskrive forskjellen(e) mellom det å være fadet på alkohol og cannabis og GHB og cannabis? Takk for svar
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Notert! Hvordan vil du beskrive forskjellen(e) mellom det å være fadet på alkohol og cannabis og GHB og cannabis? Takk for svar
Vis hele sitatet...
To forskjellige verdener vil jeg si. Cannabis og alkohol synes jeg ikke er godt i det heletatt, blir bare svimmel og ubehagelig form. Cannabis og GHB derimot euforisk og varm i kroppen. Jeg blir også svært godt humør/lykkelig av GHB, ikke aggressiv som mange blir, cannabis ser ut til å forsterke dette.
En av favoritt kombinasjonene mine er derimot GHB og amfetamin, pure bliss for min del.