Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1160
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får jævlig små pupiller av Subutex. Hvis jeg tar Molly, blir pupillene vanlige da, eller blir de store som de vanligvis blir av Molly?
Å ta MDMA for å motvirke effekten Subutex har på pupillene høres mongo ut.

Jeg har brukt Subutex for å roe ned pupillene en del ganger jeg har tatt Amfetamin. Motsatt bør jo funke.

Jeg synes uansett det høres ut som en skikkelig dårlig idé.
På dagtid er det ingen som reagerer på små pupiller. Jeg har aldri opplevd det hvertfall. Store derimot er påfallende.
Sist endret av krystallkongen; 28. september 2021 kl. 16:41.
Ikke god ide, er det sånn at hver gang du går ut kommer purken og stirrer deg inn i pupillene? Eller er det noen du bor med som stadig gjør det? Hvis ikke noen av delene så er det vel ikke egentlig noe stort problem at man får små pupiller? Hvem det enn er som du risikerer at "tar" deg for det, vil vel også lettere merke at du er påvirket når du er blandings rusa
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Å ta MDMA for å motvirke effekten Subutex har på pupillene høres mongo ut.

Jeg har brukt Subutex for å roe ned pupillene en del ganger jeg har tatt Amfetamin. Motsatt bør jo funke.

Jeg synes uansett det høres ut som en skikkelig dårlig idé.
På dagtid er det ingen som reagerer på små pupiller. Jeg har aldri opplevd det hvertfall. Store derimot er påfallende.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg formulerte meg litt dumt. :P Jeg liker å få store pupiller, litt teit kanskje men det er en del av hele rusopplevelsen for min del. Meen jeg har tatt Subutex idag, så da venter heller til imorgen med å ta Molly om jeg ikke får pupillene av det. Er ikke SÅÅ viktig, men spiller liten rolle om jeg tar idag eller imorgen uansett.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ikke god ide, er det sånn at hver gang du går ut kommer purken og stirrer deg inn i pupillene? Eller er det noen du bor med som stadig gjør det? Hvis ikke noen av delene så er det vel ikke egentlig noe stort problem at man får små pupiller? Hvem det enn er som du risikerer at "tar" deg for det, vil vel også lettere merke at du er påvirket når du er blandings rusa
Vis hele sitatet...
Ser overskriften kanskje ga litt feil bilde, ville bare tiltrekke folk som kunne svare på spørsmålet. Sitter helt alene så har ikke noe å skjule. Det fristet bare å ta Molly, men vil helst få hele opplevelsen av det (som for meg innebærer pupillene), så da venter jeg heller til imorgen etter Subutexen har gått ut :P
Hvor mye har du tatt?

Uansett er det lurt å vente som du sier.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvor mye har du tatt?

Uansett er det lurt å vente som du sier.
Vis hele sitatet...
Av Subutex? Sniffa ei lita stripe, kanskje 0.4? Har null toleranse, er flere mnd siden jeg egentlig slutta på det. Men tenker jeg tar Molly imorgen eller i løpet av uken, effekten av Sub begynte å kicke mer inn nå uansett så like så greit å bare kose meg med den.
Jeg vet om noen som tar/har tatt små doser subutex for å få mindre pupiller, men ikke andre veien. Det er uansett bare én person som går rundt og titter på pupillene dine, og det er deg.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg vet om noen som tar/har tatt små doser subutex for å få mindre pupiller, men ikke andre veien. Det er uansett bare én person som går rundt og titter på pupillene dine, og det er deg.
Vis hele sitatet...
Jeg veit, det er hele poenget. Blir en liten selvdigger når jeg tar Molly alene, så hadde trolig bare blitt irritert om jeg ikke hadde fått de store pupillene jeg synes er så fine å se på. Men om folk tar Sub for å få pupillene mindre så vil jeg anta at det funker uavhengig av hva jeg får i meg først. Tar Molly en annen dag.