Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1098
Har tatt å røykte regelmessig i en stund, å har merket i en god stund nå at jeg ikke får den samme gleden av det som tidligere. Merker fremdeles effekten "body-highs", munchies, etc. Men, det føles ikke noe spesielt lengre uansett om jeg føler meg helt skyhøy, det er liksom nesten bare som bakgrunnsstøy. Jeg vet etter ha holdt på med det en stund at det ikke kan gå tilbake som i begynnelsen, men vil en pause på 30 dager ish hjelpe med å få det til å føles gøyt igjen, eller kan jeg like gjerne bare slutte?

Beklager for skrivefeilen i titelen btw, la merke til det nå. Men, vet ikke hvordan eller om det er mulig å redigere det
Sist endret av LatmannSkriver; 27. september 2021 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
30 dagers pause hjelper, men man blir fort innrøyka igjen. Etter 2-3 år med pause klarte jeg å røyke noen dager i strekk over en periode uten å miste magien helt.
30 dagers pause er bedre enn ikke noe pause men 6 måneders pause er enda bedre om du klarer. Jo lenger pause jo mere nær nullstilt kan du si!
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
30 dagers pause hjelper, men man blir fort innrøyka igjen. Etter 2-3 år med pause klarte jeg å røyke noen dager i strekk over en periode uten å miste magien helt.
Vis hele sitatet...
Ja, det er det vel egt litt som jeg hadde mistanke om. Begynner nesten å føle at jeg da bare heller bør bruke tiden og pengene på andre ting. Takk for svar

Sitat av celtseus Vis innlegg
30 dagers pause er bedre enn ikke noe pause men 6 måneders pause er enda bedre om du klarer. Jo lenger pause jo mere nær nullstilt kan du si!
Vis hele sitatet...
Ja, blir vel minst en pause til nyttår da.
Sist endret av LatmannSkriver; 27. september 2021 kl. 23:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av LatmannSkriver Vis innlegg
Ja, det er det vel egt litt som jeg hadde mistanke om. Begynner nesten å føle at jeg da bare heller bør bruke tiden og pengene på andre ting. Takk for svar
.
Vis hele sitatet...
Ja det var det jeg fant ut også. Blir fort lei av å røyke daglig. Tok 6mnd pause engang men etter 1-2 uker med litt røyking nå å da var det tilbake til å ikke kjenne noe spess igjen.
2-3 år funka bra
Er bare du som er lei. Ta en lengre pause, så kommer gleden tilbake også
Jeg hadde nettopp 4 dager pause. Var rimelig engstelig, men full i energi.

Røyka en ute på 5 dagen, fikk bare noia. Ikke røyk mye, anbefaler å trappe ned heller. Jeg hadde ikke mulighet da dessverre, måtte være a4 ^^
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ønsker et annet (mer gøy og spesielt) forhold til cannabis: Trapp først ned til en joint (0.2g) om dagen over en uke eller to. Ta så en lengre pause (14 dager absolutt minimum). Da vil du ha muligheten til å tenke gjennom forholdet til rusen, og tilnærme deg den "på nytt". Enklere sagt enn gjort å ta lang pause. Også enklere sagt enn gjort å benytte seg av mulighet til ny tilnærming, det er enklere å bare falle tilbake til det vante. Så alt dette må gjøres meget bevisst.

Om du bare vil ha en dag eller to hvor du får gjennoppleve de mer psykedliske tankene og stemningsløftet cannabis gir i starten: Ta 2 hele dager pause, og fortsett så med maks halv dose av normalt 3dje dagen.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutt å røyke strains med superhøye nivåer av THC (THC (og CBD) er faktisk ikke det eneste som står for rusen som veldig mange dessverre tror.
Forresten så anbefaler jeg å fordele små klumper å gjemme på forskjellige steder så røyker du mindre. Bare ikke prøv å husk hvor de er :P