Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1434
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det noen måte å unngå hukommelsestap når man tar benz utenom å ta lavere doser?

Får Valium og en sjelden gang Xanor av legen. Bare en av disse pillene gjør at jeg ikke husker hva jeg gjorde den dagen. Det virker som jeg er oppegående og husker ting i øyeblikket hvis det gir mening men dagen etter kan jeg glemme alt.

Husk at jeg ikke tar absurde doser eller misbruker medisinene.
Anonym bruker
"Sjuk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke så mye du får gjort med det, men du kan trene på hukommelsen. Bruk kalenderen på mobilen din og skriv ned ting. Etterhvert som du gjør dette over tid, kan det hende hukommelsen fungerer bedre.

Jeg med epilepsi i høyre hjernehalvdel har mye problemer med hukommelsen, men den er mye bedre nå som jeg har gjort dette. Eksempler på ting jeg har skrevet i kalenderen:

«Svar mamma på sms»

«Bekreft at du kommer på kurset»

«Husk å pisse før du går ut ikveld!»

«Pant flaskene»

«Send jobbsøknad»
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke så mye du får gjort med det, men du kan trene på hukommelsen. Bruk kalenderen på mobilen din og skriv ned ting. Etterhvert som du gjør dette over tid, kan det hende hukommelsen fungerer bedre.

Jeg med epilepsi i høyre hjernehalvdel har mye problemer med hukommelsen, men den er mye bedre nå som jeg har gjort dette. Eksempler på ting jeg har skrevet i kalenderen:

«Svar mamma på sms»

«Bekreft at du kommer på kurset»

«Husk å pisse før du går ut ikveld!»

«Pant flaskene»

«Send jobbsøknad»
Vis hele sitatet...
Lurt, det skal jeg prøve
Tror ikke det er til å unngå nei utenom å gå ned i dose. Kan glemme av lave doser jeg også så derfor tar jeg sjeldent benzo selvom jeg har resept på det..
Prøve beta blockere istedenfor? Kan glemme ting av det også om dosene er høy nok, men ikke i lik grad som benzo