Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3122
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lang tid før jeg mottar?


Er det scam? !
Anonym bruker
"Gul Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca 1 time
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ca 1 time
Vis hele sitatet...
Brukte bitcoin.om har hørt den er treig.

Men har gått litt over en time nå.

Men de er legit?
Når du valgte å overføre pengene burde du fått opp en transaksjons-id. Du kan f.eks. søke den opp her og se om den har blitt tatt med av miners i en blokk: https://www.blockchain.com/explorer

Om du f.eks. la en veldig lav transaksjons-fee så vil det ta tid før noen minere plukker den opp. Og er feen for lav risikerer du at ingen minere gidder å ta den med i noen blokker.

Bitcoin er et utrolig enkelt og intuitivt betalingssystem - som helt klart kommer til å være noe alle bruker til å handle med i fremtiden /s
Sist endret av etse; 21. september 2021 kl. 11:49.
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Enda ikke kommet……
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekka du transaksjons-id (txid)? Er det fra bitcoin.com du ikke har mottatt, eller inn på escrowet til T? Helst prøv å hold navnet litt mer diskré... (det er snut som leser forumet her). Men jeg kan bekrefte at TrZ funker fint, har selv brukt det og fått inn pengene dit. Det tok ca 1 time å få første confirmation fra overføringen inn dit.
Hvis du er utålmodig bør du skru opp transaction fee (gwei) for å få den fortere gjennom, det er ofte bare snakk om 5 kr mer eller noe.
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror jeg vet hva som et gale, dette er en falsk utgave av T.


Jeg skrev inn linken med home.html på Tor, og da trengte jeg ikke skrive inn passord eller brukernavn? Så er ganske innstilt på det et en falsk utgave?

Er en annen link en jeg vanligvis bruker også.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du ble phisha ja, dessverre. At du kom inn uten captcha-helvetet og alt det der, er typiske kjennetegn på phishing.
Mange falske kopier av sider slipper deg også inn selv om du skriver feil brukernavn og passord. Målet er jo bare å få det til å virke ekte nok til at du overfører...

Skjønner ikke helt hva du mener med home.html, men hele poenget med Tor er jo å bare bruke .onion-linker. Finner du en clearnet link, ville jeg ikke engang vurdert å gå inn på den, siden det aller mest sannsynlig er scam (og du da kan spores, som gjør Tor browser poengløst uansett).
Huff, hvor mye penger er det snakk om?
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Huff, hvor mye penger er det snakk om?
Vis hele sitatet...
For mye til å tape. (700$)
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For mye til å tape. (700$)
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er en annen link en jeg vanligvis bruker også.)
Vis hele sitatet...
Kjipt as Ble en veldig dyr lekse det her da. Du kunne overført et testbeløp først og sjekka at alt funket som det skulle... Ting tar tid og er ekstra strevsomt med Tor osv, men det lønner seg absolutt å være grundig, så unngår du å bli scammet eller gjøre feil.
Anonym bruker
"Takknemlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som du ble phisha ja, dessverre. At du kom inn uten captcha-helvetet og alt det der, er typiske kjennetegn på phishing.
Mange falske kopier av sider slipper deg også inn selv om du skriver feil brukernavn og passord. Målet er jo bare å få det til å virke ekte nok til at du overfører...

Skjønner ikke helt hva du mener med home.html, men hele poenget med Tor er jo å bare bruke .onion-linker. Finner du en clearnet link, ville jeg ikke engang vurdert å gå inn på den, siden det aller mest sannsynlig er scam (og du da kan spores, som gjør Tor browser poengløst uansett).
Vis hele sitatet...
Trengte captcha men var lik vær gang, men om jeg skrev inn linken med homepagen i den slapp jeg å skrive inn.