Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 10195
Har søkt litt på nettet for å se om jeg finner noen som selger concerta eller ritalin. Det kom opp flere "nettapotek" som tilbyr salg av alt mulig.
Har epost`et med to av disse, og det virker jo greit nok.
Er det noen som har prøvd å bestille fra noen av disse, hva er erfaringene i så fall?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet om en ganske kjent og trusted vendor fra darknet som har opprettet ett nettapotek på clearnet, er det det du mener?
Trådstarter
6 3
Det vet jeg ikke. Tenkte på dette og liknene: https://kjop-god-medicin.com/product...norge-ritalin/
Sist endret av Veggen; 11. juli 2019 kl. 16:37. Grunn: Det er ikke tillatt å spørre etter eller legge ut lenker til sider som selger legemidler/rusmidler ulovlig.
Ser ut som svindel. Masse auto-oversatt tekst og utrolige priser... Selvfølgelig ikke ekte. Spesielt nettadressen syns jeg var meget sketchy...
Sorry men nettsiden du referer til er nok mest sannsynlig 100% scam. Bruk Darkweb, innenlands.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Siden der er scam. Og du får ikke varen du bestiller!

Etter du har betalt vil du få en mail fra et fakefrakt selskap som sier pakken din er stoppet i sjekk på gardemoen og at du kan unngå at den blir sjekket om du betaler 1500kr. betaler du dette vil du ikke få pakken lell.

Vet en om person som jobbet med å stoppe disse sidene ilag med datatilsynet så dette er bare scam. Og hovedmennene sitter i et annent land å tjener seg rike på dume normenn

Sletter di en side kommer 3 nye opp
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At folk tror dette er en reell mulighet er forbi min fatteevne
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en grunn for at slike sider finnes, folk er for lett lurte samme gjelder all slags mail man mottar også fra at man har en onkel i Amerika med masse penger til du får en epost der du må opplyse visa opplysingene dine. En ting er sikkert dette kommer til å forsette siden folk går på dette. Tenk dere to ganger om før dere gjør noe, er det for godt til å være sant så er det scam
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg går så langt som å si at alle såkalte nettapotek som krever betaling på forhånd gjennom utenlandske betalingstjenester eller kryptovalutacer rein svindel. Et godt eksempel er pluggenapotek. Styr unna!
Sitat av Rotve Vis innlegg
Jeg går så langt som å si at alle såkalte nettapotek som krever betaling på forhånd gjennom utenlandske betalingstjenester eller kryptovalutacer rein svindel. Et godt eksempel er pluggenapotek. Styr unna!
Vis hele sitatet...
Godt tips! Får håpe han leser det i tide